Pattieey Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 hallo allemaal! ik zit nu een tijdje op dit forum te neuzen voor extra informatie maar dacht ga me toch even voorstellen. Ik heb 27 januari intake gehad bij diana gabriels Wat opzich redelijk beviel Zei adviseerde mij 350 cc rond High profiel Dual plane van 75B na Volle C kleine D Nu zou ik eigenlijk vanavond intake hebben met Pieter Hupkens maar vanwege dienst in het Radboud is de afspraak verplaatst na maandag avond Net als ik hier lees zijn er weinig ervaringen te vinden .. Heb op zorgkaart dan een paar ervaringen gevonden en op zijn eigen site wat fotos. Zijn er hier meiden die ervaring hebben met hem? Ik denk namelijk dat het wel een goede chirurg is maar vooral veel reconstructies heeft gedaan. Groetjes!!
Larissa1984 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Dekkerswald? Daar opereert Frans Straten....Hupkens ken ik dan weer niet!
mrs.jacobs Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Joehoe! Ik word geopereerd door hupkens morgen!!!Xx
Pattieey Posted February 6, 2015 Author Posted February 6, 2015 @Larissa1984 Nee ook hupkens opereert daar schijnbaar!!Succes morgen @ mrs. Jacobs! ook rond of anatonomisch?
Larissa1984 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Dan heeft Frans concurrentie , heel dichtbij!!!
mrs.jacobs Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 succes morgen mrs jacobs xxxJa ook rond!!!! OMG thnx ladiesIk ben zooooooo zenuwachtig!!!!!
Pattieey Posted February 26, 2015 Author Posted February 26, 2015 Hallo Allemaal,even een verslagje over mijn ervaring;ik had me al eerder voorgesteld,met een operatie gepland op 16 feb door dr hupkens.Uiteindelijk na een groot gedoe en een hoop ongeregelde planning operatie helemaal geannuleerd! Slechte ervaring opgelopen bij kliniek gabrielsNu nieuwe intake gehad bij kliniek heyendael bij dr. stratenen alles was super geregeld! veel meer uitleg gehader is veel beter na me geluisterd en ook echt de tijd voor me genomen!!Uiteindelijk was het de 1,5 uur rijden wel waard! Nu de operatie nog afwachten maar had alleen nogmaar hele goede ervaringen gelezen over dr. Straten.Ik heb al veel mensen gevonden die ook door hem zijn geholpen.Zijn er misschien mensen die hun resultaten willen delen? ben echt benieuwt hoe het er uit kom te zien! Mij is geadviseerd:350 cc dual planehigh profielrond (van 75A/B naar 75C/D)
Gigi21 Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 Me Me10 febL 450 cc R 425 ccMentor rond high profileDual plane !! x
Pattieey Posted February 26, 2015 Author Posted February 26, 2015 @Gigi21 Leukk!!helemaal tevreden? Wat voor cup zit je nu? Ik ben bang dat ik ze te klein vind straks.hoor je vaak he na een operatie.Hij zei in iedergeval dat groter niet mooi werd.Met passen leek 375 cc ook best heftig! aangezien ik maar 1.53 m ben en 47 kilo weeg XD x
Lin3010 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 @Gigi21 Leukk!!helemaal tevreden? Wat voor cup zit je nu? Ik ben bang dat ik ze te klein vind straks.hoor je vaak he na een operatie.Hij zei in iedergeval dat groter niet mooi werd.Met passen leek 375 cc ook best heftig! aangezien ik maar 1.53 m ben en 47 kilo weeg XD xHeej patty, dat heb ik ook bang dat ik straks vind dat ze te klein zijn, maar hij zei dat het natuurlijker zo was dan als ik 375 cc nam, ik ben zo benieuwd, ik ben ook maar 1,57 en 54 kilo dus ook maar een klein meisje hihi..!! Alvast heel veel succes en let me know hoe het gegaan is.. Lfs lin
Pattieey Posted February 27, 2015 Author Posted February 27, 2015 Hee lin! jaa inderdaad!maar waarom krijg jij wel 375 dan bn ik benieuwt hihiMag ik vragen wat je nu heb? Ik zal je op de hoogte houden!! Wanneer mag jij? xx
R1989 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Jep! Stratenboobs hier! En heel heel erg blij mee heb 400/450cc HP rond DP. Kom van een80a. Ik ben nu 6,5 week po maar nog geen bh's gepast hahah.. Dus geen idee waar ik nu opzit. Van het weekend denk ik bh shoppen.
Larissa1984 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Hier nog meer Dr. Straten borsten!!Nu bijna 5 weken PO!! 400 cc HP dual plane.Van een 70a naar een ( tot nu toe) 70e.
Pattieey Posted February 27, 2015 Author Posted February 27, 2015 Okee leuk!!Gelukkig dat iedereen zo tevreden is.Succes met jullie verdere herstel!!liefs
Gigi21 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Super tevreden hoor hij maakt super boobies !Ik zit nu met sportbh op 75 eDus ben heel benieuwd waar ik straks op uit kom !!
Lin3010 Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Hee lin! jaa inderdaad!maar waarom krijg jij wel 375 dan bn ik benieuwt hihiMag ik vragen wat je nu heb? Ik zal je op de hoogte houden!! Wanneer mag jij? xxHe patty, ik zou het mogen als ik zou willen maar hij adviseerde mij liever de 350.. Ik denk dat het zou passen bij mij kwa genoeg ruimte in mijn borst ofzo.. Ik heb nu 75a en mag 18 mei.. Ben nu al zrnuwachtig haha ik krijg 350 cc maar ik vond het best klein dus wilde groter maar hij raadde mij die 375 af. Lfs
Pattieey Posted April 7, 2015 Author Posted April 7, 2015 Vandaag was het eindelijk dan zo ver!Ik moest om 9 uur aanwezig zijn,Daar werden testjes gedaan en kon ik me omkleden.Om half 11 werd ik eindelijk gehaald, Echt zenuwachtig ben ik niet geweest.alleen werd ik bang van het infuus, Maar ook dat is super gedaan! Om iets over 11 werd ik afgetekend en meegenomen, Overgeklommen op de operatie tafel, daarna was ik zo vertrokken.ik werd rond kwart over 12 werd ik wakker , Ik had weinig last alleen wat suf! En natuurlijk gelijk onder de dekens gespiekt! hihi. Toen ik terug na mn kamer mog begon de pijn pas op te spelen, De terug reis na huis was geen prettige ervaring.Nu thuis op de bank gaat het wat beter, zolang ik niet te veel beweeg dan haha. Groetjes!!
Gigi21 Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Yeaahh Gefeliciteerd met je boobies!!Super fijn herstel gewenst!!liefs x
Fem Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Gefeliciteerd meid! Lekker genieten van je boobs nu! Hopelijk verloopt je herstel ook goed! Xx
san1013 Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Gefeliciteerd met je nieuwe boobs Wens je een goed herstel toe. Liefs San
Guest boobies24 Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen! Hopelijk herstel je voorspoedig..
Pattieey Posted April 8, 2015 Author Posted April 8, 2015 Dankjewel allemaal !!! komt helemaal goed liefsx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.