Ga naar inhoud

Hallo, ben er weer!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

14 jaar geleden was ik al eens lid van dit forum.

In okt 2001 heb ik mijn bv gehad, 350cc McGhann rond geruwd. Inmiddels zijn we 14 jaar verder en zijn mijn protheses aan t slijten. Vandaag op controle bij de pc, die zei dat alles goed was maar om alles rond te hebben een echo wil laten maken. Op het aanvraagformulier stond toch echt " integriteit mamma li ??" ofwel mijn linker prothese is misschien niet helemaal goed meer.

In de laatste 14 haar ook veel klachten ontwikkeld, of die debet zijn aan mijn vloeibare siliconen weet ik niet, ik ben niet zo hysterisch om daar meteen in te geloven.

Als mijn prothese lekt, moet die eruit. En als ie stuk is, heb ik recht op vergoeding van mijn zorgverzekering, voor de explantatie in ieder geval. Nieuwe protheses komen op 1500 euro, aldus mijn pc. Daar heb ik geen centjes voor, dus wil weten wat een lift kost, om de overtollige huid te verwijderen en evt lipofilling.

Voor mijn zwangerschap had ik cup C, vlak voor mijn bv had ik 65AAA. Ja echt, 3x A. Niets dus. 350 cc per stuk en hoppa cup C. Inmiddels ben ik wat zwaarder geworden en heb ik cup dd. Met enig rekenwerk hou ik na de expl dan een a misschien een kleine b over. Maar met wel heel veel los vel. Wie weet wat een lift en of lipofilling zonder de kosten van de explantatie kosten? Groetjes van Miranda!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.