Ga naar inhoud

Myboobs : 3 februari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Dames,

Hierbij mijn operatie verslag, gister was mijn grote dag😃.

Ik heb de nacht ervoor heerlijk geslapen, moest me om 13.00 uur melden in de heyendael kliniek.

De wekker om 5 uur gezet zodat ik nog even kon eten en drinken, zou naar verwachting tussen 14.00 en 14.30 geholpen worden.

Samen met m'n man de kids naar schoolgebracht en om 11 uur in de auto gestapt moest tenslotte 1,5 uur rijden. Halverwege de weg ging de telefoon, de heyendael kliniek belde, ik zou er al moeten zijn...... Klein foutje in de communicatie (ik had namelijk echt 13.00 uur staat) gelukkig was het meisje na mij vroeg dus die hebben ze eerst geholpen.

Eenmaal aangekomen werd ik vriendelijk ontvangen en naar m'n kamer gebracht. Er zou niemand bijkomen dus had de kamer voor mij alleen.

Om kwart voor 2 werkt ik gehaald en richting OK gereden, liep al een meisje op de gang die geholpen was, dat gaf mij goede moed! Ik was trouwens nog steeds niet zenuwachtig .........

Op de uitslaapkamer lag een meisje wat mij vriendelijk begroeten.

Vervolgens gingen ze mijn infuus prikken, dit lukte niet na 2 keer proberen lieten ze de anesthesist komen om te prikken, in de tussentijd kwam Frans aftekenen, even een praatje maken en natuurlijk een grapje over de afwasbare stift 😂😂😂. Nadat het infuus geprikt werd kon ik gelijk mee naar de OK het was 14.15 uur naast Frans en de anesthesist was er er nog een vriendelijke man.

Eenmaal op de OK liet Frans de prothese nog zien check check dubbel check. Was niet zenuwachtig maar dacht wel oke, nu gaat het toch echt gebeuren! Overstappen op het operatie bed en toen kwam Jorgen de anesthesist, hij zei ik spuit eerst antibiotica, daarna nog een goedje dan voel je je slaperig worden geef je daar maar aan over. De andere man zei: kies jij je droom maar wij doen de rest......en weg was ik.

Voor ik het wist werd ik wakker, natuurlijk gelijk even kijken 😳 WoW ik heb borsten, zoooooo blij!

Pijn viel erg mee, wel een drukkend gevoel op m'n borst. Later voelde ik ook m'n rug en met name m'n borstbeen. Spierpijn gevoel maar verder oke pijn op schaal van 0-10 een 3 dus top!

Op m'n kamer lekker beschuitje op en kopje thee, later nog avondeten en om 7 uur mocht ik naar huis.

Om 21.00 uur paracetamol genomen en vannacht om 3 uur. Eerste deel erg goed geslapen, 2de wat minder maar oke. Verder is je bed uitkomen een drama haha. Ik voel me erg goed en gebruik om de 4 uur paracetamol hoop het dat mee te blijven doen!

Straks even douchen kan ik ze weer even blood zien, m'n man is ook erg nieuwsgierig!

Dit was even mijn update voor nu 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, gefeliciteerd met je boobs!
Fijn dta je zo kalm was zeg. Fijn herstel gewenst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meid Gefeliciteerd , en een fijn herstel gewenst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs. Helemaal blij ik ken het gevoel ik ben gisteren ook geholpen maar dan in kliniek amstelveen. Ik heb gek genoeg nog geen pijn kan heel veel zelf gelukkig. Alleen dat het strak staat voel ik. Ik wens je een heel voorspoedig herstel

Liefs janina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de lieve reacties,

Ik mag wel douchen maar nog een haar wassen en de bovenkant met washand. Moet volgende week terug komen en als alles dan goed is mag ik echt douchen hihi.

Janina, wat fijn hè geen pijn!

Het valt mij tot nu toe 100% mee.

Maar kom er nu wel achter hoe vaak je de borstspier gebruikt hihi.

Jij ook fijn herstel! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis ik mag 2 weken niet douchen

Oh echt waar niet ! ik mag de dag na de operatie douchen gelukkig !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de lieve reacties,

Ik mag wel douchen maar nog een haar wassen en de bovenkant met washand. Moet volgende week terug komen en als alles dan goed is mag ik echt douchen hihi.

Janina, wat fijn hè geen pijn!

Het valt mij tot nu toe 100% mee.

Maar kom er nu wel achter hoe vaak je de borstspier gebruikt hihi.

Jij ook fijn herstel! Liefs

Ja je borstspieren gebruik je bijna eigenlijk overal mee haha. Fijn dat het je is meegevallen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid.

Ik zag dat je een 2e topic had aangemaakt ivm de verkeerder datum. Dit hoeft niet hoor, want wij kunnen de titel aanpassen voor je. Ik ga hem nu ook even aanpassen zodat hij gelijk is met de andere. Ik zal dat andere topic samenvoegen zodat we het wel overzichtelijk houden, want we kunnen niks verwijderen ;)

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid.

Ik zag dat je een 2e topic had aangemaakt ivm de verkeerder datum. Dit hoeft niet hoor, want wij kunnen de titel aanpassen voor je. Ik ga hem nu ook even aanpassen zodat hij gelijk is met de andere. Ik zal dat andere topic samenvoegen zodat we het wel overzichtelijk houden, want we kunnen niks verwijderen ;)

Fijn herstel gewenst!

ging idd niet helemaal goed met de datum haha.

Bedankt dat je het weer recht trekt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.