Ga naar inhoud

Jasmin23 : 2 maart 2015 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Yesss, na jarenlang twijfel eindelijk het lef gehad om een afspraak te maken voor een consult. Gisteren een afspraak gehad bij dr. Verdonck en een datum voor OK vastgeprikt, 2 maart!!! :1:

Ik lees sinds een aantal weken mee op het forum en heb hier heel veel info gekregen, echt super!!

Nu al helemaal in de zenuwen en aan het aftellen, zo kan een maand heel lang gaan duren denk ik haha... Heb er superveel zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor 380cc, groter zou onnatuurlijk worden. Is wel grappig hoe die cc's bij iedereen weer anders uitpakt, een vriendin van mij heeft 280cc maar die lijken heel groot omdat ze klein en iel is.

Ben zelf 1.75m en weeg rond de 68 kg dus denk dat dit wel mooi word :)

Hoe heb jij het ervaren snoepje84, viel het je mee of tegen?? Vind dr. Verdonck wel echt een leuke vent, heel anders dan dat je verwacht van een plastisch chirurg! Heb ontzettend met hem gelachen gisteren haha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Het aftellen duurt gelukkig niet zo heel lang. Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Zo is het hier ook helemaal officieel ;) Als je bent geopereerd kun je dit topic ook gebruiken om een operatieverslagen te schrijven als je dit zou willen. Waar zal je operatie gedaan worden? Dan zet ik dat ook gelijk even in je titel.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik 9 maart consult en 10 maart operatie ook bij dr Verdonck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen gelezen over Verdonck en na hem persoonlijk te hebben ontmoet ben ik super enthousiast!!

Littekens zijn echt heel klein idd :19: iemand die ik ken heeft het in een klein streekziekenhuisje laten doen maar die heeft een een litteken van ik denk wel 8-10 cm onder haar borsten, echt heel lelijk afgewerkt en was nog duur ook!

Gelukkig staat iedereen in mijn omgeving achter me, vond het nog het moeilijkst om het tegen mijn moeder te vertellen maar die begrijpt het gelukkig helemaal ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hoeveel cc´s krijg je Missstars??

Ik maak me een beetje druk over de betaling... Heb afgelopen donderdag de aanbetaling van 500 euro overgemaakt via internet bankieren alleen heb nog niks gehoord?? :unsure: Duurt dit altijd zo lang? Betaal wel vanuit Nederland dus misschien dat het daarom zo lang duurt..??

Weer iets om me druk over te maken haha... Heb vannacht nog gedroomd over me boobies, dat ik net na de operatie onder de trein kwam en dat ze geplet waren haha, siliconen waren richting me navel gezakt :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 500 euro aanbetaald via internet bankieren naar de wellnesskliniek ,ik kreeg 5 dagen later een bevestigingsmail

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeeh leuk! ben vandaag bij hem voor nacontrole geweest. bij mij zei hij dat 380 mooi natuurlijk zou worden en 425 de max wat er in paste. heb voor 425 gekozen omdat ik een beetje nep niet erg vond.

tot nu toe erg happy maar de eerste 5 dagen heb ik wel als een hell ervaren haha, ben erg benieuwd hoe ze nog gaan veranderen want nu lijken ze redelijk puntig nog haha

de boel staat ook enorm op spanning dus afwachten wanneer ze soepeler worden :)

ben benieuwd naar hoe het er bij jou uit komt te zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook door verdonck geopereerd super goeie en lieve arts. Eerste paar dagen waren ook een hel bij mij morgen 2 weken po. En de pijn gaat super af en toe nog pijn in de spieren en erg weinig kracht. Ik had op maandag de aanbetaling gedaan en kreeg week later pas de bevestiging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jups gisteren ook eindelijk de bevestiging binnen gekregen, het gaat nu toch echt gebeuren!!!

Ik wou zelf niet groter dan 380, doe veel aan sporten en wil niet dat ze in de weg gaan zitten zeg maar :P

Ben nu door al die verhalen goed voorbereid voor de pijn, verwacht de eerste paar dagen/ week zo ongeveer het ergste dus dan kan het alleen maar meevallen uiteindelijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dames bedankt voor jullie reacties, dan hou ik hier rekening mee! Want er heeft ook nog een weekend tussen gezeten dus zal dan wel woensdag ofzo binnen komen..

Pfff spannend he Strawberry86, leuk op dezelfde dag!!:)

En heb je je bevestigings mailtje al binnen ???

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jups gisteren ook eindelijk de bevestiging binnen gekregen, het gaat nu toch echt gebeuren!!!

Ik wou zelf niet groter dan 380, doe veel aan sporten en wil niet dat ze in de weg gaan zitten zeg maar :P

Ben nu door al die verhalen goed voorbereid voor de pijn, verwacht de eerste paar dagen/ week zo ongeveer het ergste dus dan kan het alleen maar meevallen uiteindelijk haha

Super! ja het zal vast super mooi worden dat denk ik zeker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij Verdonck enkel nog maar een consult gekregen maar hij heeft me al een voorschrift meegegeven voor echo te laten doen.
Zei me inderdaad dat hij dat standaard doet...
Ik ga wss ook bij hem mijn BV laten doen, en zou voor april/mei zijn.
Dus ik moet ook nog langs een ziekenhuis om die echo te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat er niks over een echo ,misschien omdat ik next day surgery heb ik weet het ook niet,mijn dochter is een jaar of 2 geleden ook door hem geopereerd en had ook geen echo nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, echo is gemaakt en alles was goed! Werk zelf in het ziekenhuis dus heb al stiekem naar de uitslag gespiekt :P

Heb vanochtend een mail gekregen dat ik me om half 10 moet melden aankomende maandag, zenuwen beginnen nu toch al wel beetje te komen en kan echt nergens anders aan denken...

Moet nog wel het resterende bedrag betalen, las in de mail dat het kan via de bank of pinnen maar kan het ook contant??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.