Ga naar inhoud

Consult gehad.... Nu even nieuwschierig!


Aanbevolen berichten

Hi meiden!

Gisteren was het eindelijk zover, mijn consult bij dokter Moojen-Zaal in de Velthuiskliniek. Wat een fijne, lieve en begripvolle mensen, je komt echt in een warm bad terecht! En wat krijg je onwijs veel uitgelegd, ik hoefde zelf nauwelijks vragen te stellen.

Na alle info en foto's mocht ik eindelijk gaan passen. Hartstikke leuk natuurlijk want daar kom je voor maar dat moment dat je je bovenkleding uit moet doen en je je letterlijke bloot moet geven.....pfffff! Blijft toch een drempel hoor hihi, maaarrrr het is voor een goed doel dus hoppa, uitkleden, die charmante sportbh aan, de eerste pasprotese erin en dan even kritisch naar jezelf kijken.....of eigenlijk naar je borsten, best even gek want normaal gesproken kijk je liever in een spiegel waar ze niet in te zien zijn :P

"En, wat vind je ervan?" vroeg de consulente, nou.... die vraag heeft zij daarna nog een paar keer gesteld. Ik vond het gewoon steeds te klein in vergelijking tot derest van mijn lichaam. Dus hup een maatje groter en nog een maatje groter en nog één hihi. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op de ronde Natrelle tsx 420 cc welke geplaatst zal worden middels de dualplane techniek. Hiermee ga ik uitkomen op een D-cup, en dat terwijl ik ging voor een volle c, maar hey! niets is zo veranderlijk als de mens ;)

Nu ben ik, zoals menig ander, heeeeeeel nieuwschierig hoe dit er ongeveer uit gaat zien. Zijn er hier meiden die hun foto's ervaringen met een dualplane borstvergroting met ronde proteses met mij willen delen? Ook ben ik benieuwd of er nog meer meiden zijn met de Natrelle tsx implantaten,wanneer ik dit intik in de zoekbalk kan ik niets vinden.... Ik weet dat niemand hetzelfde is maar een beetje een indruk krijgen is altijd leuk! Alvast thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel drie data waar ik uit kan kiezen, we zijn nog even aan het puzzelen welke het gaat worden i.v.m. het werk van mijn man. Dus vandaar dat deze er nog niet bij staat :)

Ik heb inderdaad al heel veel gelezen op het forum dat de cupmaat anders uit kan vallen maar als ik heel eerlijk ben maakt de cupmaat mij niet zo heel veel uit..... Ik heb gekozen wat in mijn opinie en die van de arts het beste bij mijn lichaamsbouw past en ik zie wel welke cupmaat het uiteindelijk wordt. De arts was degene die zei dat ik op een D uit ga komen..... Dat heeft nog wel even ge-echoot in mijn hoofd 'een D' 'een D' klinkt meteen zoveel groter dan C hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.