Ga naar inhoud

welke bh zit lekker na 7 weken PO


Aanbevolen berichten

Waar had je 1 gekocht?

Ik had hetzelfde, 1 bij Hunkemöller gekocht en 1 Marie Jo.

Die Hunkemöller kan ik echt niet verdragen, die doet echt lastig op m'n littekens.

Tegenover die Marie Jo kan ik een hele dag aanhouden zonder er iets van te voelen.

Ik heb nu ook 1 van twinset en die zit ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga voor de duurdere bh's. Ik heb er eentje van Triumph en dat is de enige waar ik geen afdrukken van krijg, met 50% korting gekocht voor 20 euro. Bh's van de Hunkemoller zitten vre-se-lijk, daar kom ik niet meer. Beter even investeren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals BoHo aangeeft ga inderdaad voor de duurdere bh's.

Heb zelf bh's van Freya en MarieJo, die zitten echt top.!

Daarnaast kan het totaal geen kwaad om je sportbh nog te dragen hoor.

Ook goed voor je littekens, genezen ze mooi.

Als ik jou was zal ik pas bh's gaan dragen als ze geen pijn meer doen,

je kan beginnen met 's avonds bijv 1uurtje per dag een goede ondersteunende bh te dragen voor 3 dagen lang, en dan 2uurtjes per dag voor 3 dagen en dan 3uurtjes per dag etc etc. :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk per persoon verschillend wat lekker zit. Het is vaak een kwestie van uitproberen. Zelf hoef ik ook niet bij de Hunkemöller aan te komen, maar dat komt ook omdat ze mijn maat vaak niet hebben of het zijn van die saaien oma bh's ;)

Ik koop dus ook de duurdere merken. Het is een uitgave soms, maar het zit echt als gegoten! Alsof die bh's speciaal voor mijn borsten zijn gemaakt en ja daar wil ik best wel wat voor betalen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag bij een betere lingeriezaak bh's gepast en laten opmeten..

Heb er nu 1 van marie jo en idd.. wat zitten die fijn! Wat een verschil met de hunkemoller zeg!!!

Echter iets waar ik wel mee zit :(

Van de hunkemoller bh's kwam ik op een 75e/70f..

Nu zit een 70D als gegoten..

Waar ik.vroeger natuurlijk van droomde.. echter nu wat teleurgesteld naar de maat keek..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Hunkemöller had ik ook een cupmaat groter dan bij Marie Jo,

Als je maar tevreden bent over de grootte, die cupmaat is bijzaak ;)

Maar ik begrijp je wel dat je liever een E of F had.

Ik kon ook eerst niet geloven hoeveel verschil erop zit, maar je voelt het echt hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je voelt het zeker..

raar he dat er zo veel verschil in zit?

En ja ben ook wel tevreden hoor.. alhoewel ik van te voren bang was dat het te groot zou worden, ik nu onder de categorie behoor "had best groter" gewild ;-)

Ik had een 70kleinB'tje /A En heb 400 cc hp Van mentor gekregen..

En als ik dan lees hoor van mensen die met een soortgelijke omvang/postuur met zelfs minder aantal Cc's meer boobs hebben gekregen.. tja dan denk ik wel GRRR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

De royal lounge junky (verkrijgbaar bij livera en wehkamp) vind ik erg fijn! Ik heb nog nooit zo een zachte bh gevoeld!! Echt het proberen waard! Tot 15 maart geeft livera ook een korting van 7,50 in de winkels trouwens, altijd fijn! De magic wire bh's van triumph zijn ook erg fijn! Deze hebben zachtere siliconen beugels, dus geen harde knellende beugels op je littekens, maar wel hele goede ondersteuning! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hunkemöller bh's zijn inderdaad echt niet fijn! Vroeger had ik deze ook en altijd beugels die er langs alle kanten uitkwamen, kwaliteit is vaak ook erg mager en ze doen idd erg veel pijn op je littekens! Ook het opmeten van je bh maat gaat daar naar mijn mening niet goed, ze zeiden dat ik zeker een F nodig had, terwijl vier speciaalzaken mij allemaal hebben gemeten op een 80D/75E.. Heeeeeeeel vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.