Ga naar inhoud

De lipoe pi new


Gigi21

Aanbevolen berichten

Vraagje aan de dames die deze bh hebben !

Dragen jullie deze echt maar 2 weken ?? Of toch langer ?

Ik heb de Triumpf triaction en de Lipoe pi new !!

Maar vraag me echt af of het zo slecht is als je um langer draagt als 2weken !!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige dat ik over de lipoelastic pi extra new kan zeggen is; wat een goddelijk ding!

Ik ben de hele stad afgestruind voor een opvolger omdat ik niet uit de maattabel

Van de Unique kom.. En ik heb een shockabsorber maar alles doet zeer als ik dat ding aan heb.

Ik kan me niet voorstellen dat dit ding niet goed is voor na twee weken. Hij zit zo heerlijk :) ik houd m lekker aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke :) :)

Nou dat dacht ik dus ook waarom mag het niet ,lees van zoveel dames hier dat ie zo lekker zit !!

Heb er nu 3 besteld 1 lipoe pi new maat m en 2 Triumpf D en E !!

En die ga ik ook afwisselen dus wy not langer !!

Fijn om te lezen dat jullie um ook al langer dragen hihi !!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke Nou mis bestel ik dan nog wel 1 tje bij en gaan de triumpf terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik vind hem ook heerlijk zitten en ben morgen al twee weken po!

Ik heb er twee (verschillende maten) en de één zit wel lekkerder dan de ander, maar heb tenminste een back up als de ander in de was zit!

Ik vroeg me inderdaad ook al af of je écht een nieuwe nodig hebt, want anders doe ik deze gewoon nog lekker aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb deze ook besteld vanwege de goede revieuws. Toch heb ik wel de striemen in mijn vel staan en vind ik het echt even een verademing om de bh uit te hebben.

De band onder mijn borsten doet zeer, lijkt wel op een beurs gevoel.......

Daarbij vroeg ik mij ook af of deze echt maar voor twee weken is.....lijkt mij een beetje geldklopperij om na deze twee weken weer een ander te bestellen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Yellie64, heb je wel de juiste maat? Echt een beurs gevoel lijkt me niet helemaal de bedoeling :o

Nu was ik in het begin met megabeurs onder m'n littekens maar dat kwam door de operatie niet door de bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben je ook zeer tevreden heb ook Triumph triaction 70E nou je borsten zitten raar en dat ding zat echt te strak ik van de lipo maatje s en die zit heerlijk af en toe irriteert onder litteken maar ligt meer aan litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Member,

Ik denk inderdaad da het meer de littekens zijn die beurs aanvoelen maar daar durf ik nog niet aan te zitten. Wel striemt hij in mijn 'nieuwe' borsten. Nu is ook de spier in mijn rechterborst een stuk meer gezwollen als mijn linker waardoor hij daar meer striemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij striemt ook beetje maar zit ook echt veel vocht aan de bovenkant. En misschien de triump nog wel dragen maar houd nog effe bij deze. Mijn omvang stiekem veel meer geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gigi ik had net als RZ1989 het probleem dat ik niet wist welke maat ik moest bestellen van de opvolger.. Heb nu 2 sportbeha's van de Hema geleend van 'n vriendin, maar heb ze nog niet aan gehad..

Maar misschien hou ik deze pi new ook wel gewoon tot de 6e week aan.. Het zal ook wel niet veel uitmaken!

Ik ga deze wel in de nacht altijd blijven dragen.. Vind hem echt heerlijk zitten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Lady,s voor jullie reacties

Heb de Triumf al binnen en morgen krijg ik als het goed is de Lipoe pi new binnen !!

Liets xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb um binnen maat m hij zit nu precies goed , kreeg al1 net de vraag of ie straks na de op wel gaat passen !! hmmm dubio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maatje s 450 cc rekt best wel mee de lipo.

Nu na dag 6 po weer even de triump triaction aan nu want effe de lipo in de was maar nodeju de bh zit niet meer zo irritant als van de week maar de bandje op zijn strak maar moet nog strakker bij mij en de BH toch te groot. Dus deze voor niks aangeschaft misschien toch 70 D nodig. Maar goed een wasmachine en een droger en als ik weer weg kan nieuwe sportbh halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies!!

Gisteren 1e controle gehad bij de verpleegkundige William (dacht dat ik bij Straten afspraak had, maar ja blijkbaar toch niet) en even gevraagd over de beha of ik deze 6 weken kan dragen of dat ik echt 'n andere moet gaan halen.

Zijn antwoord was direct NEE geen andere halen, zit mooi, goed strak moet die zitten en absoluut deze aan laten 6 weken lang! Dussss de opvolger is echt niet nodig. Hij zegt ook deze is stevig genoeg, dus naar die dingen moet je kijken..

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies!!

Gisteren 1e controle gehad bij de verpleegkundige William (dacht dat ik bij Straten afspraak had, maar ja blijkbaar toch niet) en even gevraagd over de beha of ik deze 6 weken kan dragen of dat ik echt 'n andere moet gaan halen.

Zijn antwoord was direct NEE geen andere halen, zit mooi, goed strak moet die zitten en absoluut deze aan laten 6 weken lang! Dussss de opvolger is echt niet nodig. Hij zegt ook deze is stevig genoeg, dus naar die dingen moet je kijken..

Xxx Liefs

Oke goed om te weten :-) thanks

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke heb je nu dan?? Ik had ook een 70D aan, maar die zat zooooo strak, en m'n borsten puilde er gewoon uit.... Aan de zijkant en bovenkant...

Nu met de 70E zitten ze er gewoon netjes in... Wel de schouderbandjes op z'n strakst staan... En goed, de BH zit ook nog steeds behoorlijk stevig, maar ja dat moet nog even!

@Gigi;

Wat ga je nou doen met je lipoelastic?

Toen ik voor de BV, de Triumph ging passen, sloot de 70D ook gewoon aan, aan mijn borstjes....

Maar een sport bh had ik toen echt niet nodig! Hahaha.....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke heb je nu dan?? Ik had ook een 70D aan, maar die zat zooooo strak, en m'n borsten puilde er gewoon uit.... Aan de zijkant en bovenkant...

Nu met de 70E zitten ze er gewoon netjes in... Wel de schouderbandjes op z'n strakst staan... En goed, de BH zit ook nog steeds behoorlijk stevig, maar ja dat moet nog even!

@Gigi;

Wat ga je nou doen met je lipoelastic?

Toen ik voor de BV, de Triumph ging passen, sloot de 70D ook gewoon aan, aan mijn borstjes....

Maar een sport bh had ik toen echt niet nodig! Hahaha.....

X

Hai hai !!

Ik heb hier de Triumpf tri liggen in D en E en de Lipoe in maat M !!

Neem Din de Lipoe en de Triumpf D ! en dan kijk ik wel hoe of wat !! die Triumpf kan ik straks zoiezo gebruiken voor sporten !! En moet toch wisselen met wassen !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja net zo handig inderdaad!

Ik baal een beetje dat hema van die idiote maten heeft, daar had ik er nog wel eentje van bij willen hebben....

Mijn man zei al, die tieten hebben al een vermogen gekocht, nu nog 3 bh's.... laat staan wanneer ze zo helemaal mooi en goed zijn.... Dan is het wekelijks een nieuwe bh zeker?? Denk dat ie daar weleens gelijk in kan hebben!!! ;-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.