Ga naar inhoud

Nieuw op forum


Kajo

Aanbevolen berichten

Hoi,

Kajo komt van mijn naam en van mijn vriend. Ben een kleuterleidster van 35. Door het syndroom van turner zijn mijn borsten nooit mooi rond en groot geworden. Daarom denk ik eraan om ze een mooiere vorm en grootte te geven. Graag zou ik willen weten hoe het herstel na de operatie verloopt. Doet dit veel pijn achteraf, hoelang eer je de activiteiten terug kan hervatten ed. Heb toch wat schrik want het blijft een operatie. Alvast bedankt voor de reacties. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik zou eens lekker gaan lezen en consulten plannen.

Herstel is voor iedereen anders, maar dat heeft ook te maken met of je voor, achter of dual plane geopereerd wordt.

De enige die dat 100% kan beoordelen is een plastisch chirurg.

En meerdere consulten plannen is altijd raadzaam om verschillende meningen naast elkaar te kunnen leggen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tanks voor de reactie. We hebben idd al twee afspraken bij chirurgen gepland. Maar de schrik zit er wel wat in. Soms zie je foto's van wonden die slecht genezen en ontsteken. Tja we zien wel, eerst de afspraken afwachten zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kajo,

Welkom! Ik kan je nog niets vertellen over het herstel na een operatie. Ik heb mijn operatie net ingepland voor 13 maart bij dr. Pirayesh van Amsterdam Plastic Surgery na ook bij verschillende artsen te zijn geweest. Voor mij is het belangrijk dat ik de arts vertrouw en me op mijn gemak voel bij de arts. verder moet hij natuurlijk goed naar me luisteren en de tijd voor me nemen. Van de artsen waar ik ben geweest kreeg ik het beste gevoel bij dr. Pirayesh. Heel veel succes met je keuze. Ik weet hoe spannend het is!

Groetjes,

Beatriz

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben twee consulten op 18 en 19 februari in Brussel en Zottegem. Ik hoop dat ze goed luisteren naar wat ik wil. Het is namelijk niet mijn bedoeling om ineens super grote borsten te hebben. Veel erbij wil ik niet vooral een mooiere vorm. Heb al gelezen van iemand die duidelijk gezegd had een c te willen en die nu een e/f heeft. Wil ik niet tegen komen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.