Ga naar inhoud

Het tillen van je kind na bv


beppie

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af vanaf wanneer jullie ongeveer jullie kinderen weer af en toe optilden?

Ik ben net 3weken po maar heb m'n zoontje 9kg af en toe wel opgetild de laatste dagen omdat hij ziek is.. Zo erg dan breekt je hart als je hem niet mag oppakken.

Ik doe wel netjes m'n armen in m'n zij enzo maar dit kun je toch niet 6weken volhouden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik niet en ik heb er helaas 4 ziek...

Ga op de bank zitten en kruipen ze tegen mij aan,

verder laat ik ze zelf ook op schoot klimmen.

Ben als de dood voor inkapselen dat hoe harteloos het ook klinkt echt niet til..

Je krijgt namelijk maar 1x 6 week herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoehh ja voorzichtig mee doen. Je slaat jezelf voor je kop als het mis gaat..

Ik til zelfs mijn kat niet (5,5 kilo schoon aan de haak). Ook verschrikkelijk voor mij maar wel wat anders ;P whahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeiden wel tegen mij dat het bijna onmogelijk is om je kind zolang niet te tillen maar als je t doet armen goed in je zij.

Hij is ook bijna 3weken bij opa en oma geweest maja die zijn nu ook ziek Pfff.

M'n man doet bijna alles nog gelukkig maar heb t toch een paar keer moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Volgens mijn pc gaat het er vooral om hoe je je kids tilt... Dus dicht tegen je lichaam en nooit boven je macht tillen. Als je je daaraan houdt is er maar een heeel klein risico dat het daardoor fout zal gaan (en dat geldt dan vooral ook voor de eerste twee weken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio zei tegen mij, absoluut niet tillen ...

Ik heb voor m'n. Dochter (1jr) een heupband gebruikt, kon ze op,zitten dus kost je geen inspanning ..Super ding. Je mag hem overkopen als je wil, niet meer nodig hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.