Ga naar inhoud

1 dag po bloed door verband


loveut

Aanbevolen berichten

Ik ben gisteren geopereerd door dr verdonck in de wellness kliniek en ik heb vanochtend tustussen half 7 en 11uur ergens een bloeding gekregen (denk ik) had ineens een bloedvlek in mijn nachtkleding mn vriend heeft het nagekeken en er zit ook een blobloedvlek in het verband. verder de pleisters die onder hetverband zitten kon hij zien dat er bij beiden hechtingen bloed achter de pleister zit.

is dit erg? moet ik hiervoor bellen of is dit heel normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat eigenlijk niet normaal... Waar lees je dat dat normaal is?

Ik zou echt even verdonck hierover bellen, want hij moet er in ieder geval van op de hoogte zijn!!

Beter een keer te veel bellen dan en keer te weinig.. Een bloeding kan vanzelf ophouden, maar kan ook blijven doorbloeden, en dat is aan een arts te bepalen.

Dus ff bellen meid!! Niet wachten!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai dat is schrikken.. idd even bellen voor de zekerheid. ben benieuwd wat ze zeggen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bellen hoor...dat je plakkers wat bloederig zijn kan wel maar dat je nachtkledij ook besmeurd is dan zou ik toch voor alle zekerheid bellen... Better safe than sorry...

Xxx

ja schrok er ook wel van ik heb gebeld hij zei als ik geen koorts heb en t verder niet meer gaat bloeden dat het geen kwaad kan, ik hou het een beetje in de gaten en anders kan ik nogmaals bellen en langs komen om er naar te laten kijken zo nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je gebeld hebt. Zo is hij tenminste op de hoogte als het nog eens zou gebeuren.

Maar kan evengoed nu gewoon gestopt zijn. De eerste 48 uur zijn het belangrijkst, ivm bloeding..

ja nja ik hoop dat t nu steeds beter gaat en ik heb mn vriend wel fotos laten maken toen hij het even nakeek dus ik kan altijd nog foto's mailen als het nodig is..

nu hopen dat de pijn en steken afzakken ahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.