loveut Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Ik ben gisteren geopereerd door dr verdonck in de wellness kliniek en ik heb vanochtend tustussen half 7 en 11uur ergens een bloeding gekregen (denk ik) had ineens een bloedvlek in mijn nachtkleding mn vriend heeft het nagekeken en er zit ook een blobloedvlek in het verband. verder de pleisters die onder hetverband zitten kon hij zien dat er bij beiden hechtingen bloed achter de pleister zit. is dit erg? moet ik hiervoor bellen of is dit heel normaal?
loveut Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 oh ik lees net dat het blijkbaar normaal is hmm
best_boobie Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Ik vind dat eigenlijk niet normaal... Waar lees je dat dat normaal is?Ik zou echt even verdonck hierover bellen, want hij moet er in ieder geval van op de hoogte zijn!!Beter een keer te veel bellen dan en keer te weinig.. Een bloeding kan vanzelf ophouden, maar kan ook blijven doorbloeden, en dat is aan een arts te bepalen.Dus ff bellen meid!! Niet wachten!xx BB
loveut Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 is goed, ik zo'n informatie blad wat ik gekregen heb staat dat de eerste dagen bloedvlekken door het verband kan voorkomen mja
best_boobie Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 is goed, ik zo'n informatie blad wat ik gekregen heb staat dat de eerste dagen bloedvlekken door het verband kan voorkomen mja hm.... maar als zelfs je nachthemd er rood van wordt... Gewoon maar ff voor de zekerheid doorgeven dan
Barb wire Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Ja bellen hoor...dat je plakkers wat bloederig zijn kan wel maar dat je nachtkledij ook besmeurd is dan zou ik toch voor alle zekerheid bellen... Better safe than sorry...Xxx
san1013 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Ai dat is schrikken.. idd even bellen voor de zekerheid. ben benieuwd wat ze zeggen.liefs
loveut Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Ja bellen hoor...dat je plakkers wat bloederig zijn kan wel maar dat je nachtkledij ook besmeurd is dan zou ik toch voor alle zekerheid bellen... Better safe than sorry...Xxxja schrok er ook wel van ik heb gebeld hij zei als ik geen koorts heb en t verder niet meer gaat bloeden dat het geen kwaad kan, ik hou het een beetje in de gaten en anders kan ik nogmaals bellen en langs komen om er naar te laten kijken zo nodig
best_boobie Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Goed dat je gebeld hebt. Zo is hij tenminste op de hoogte als het nog eens zou gebeuren.Maar kan evengoed nu gewoon gestopt zijn. De eerste 48 uur zijn het belangrijkst, ivm bloeding..
loveut Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Goed dat je gebeld hebt. Zo is hij tenminste op de hoogte als het nog eens zou gebeuren.Maar kan evengoed nu gewoon gestopt zijn. De eerste 48 uur zijn het belangrijkst, ivm bloeding..ja nja ik hoop dat t nu steeds beter gaat en ik heb mn vriend wel fotos laten maken toen hij het even nakeek dus ik kan altijd nog foto's mailen als het nodig is..nu hopen dat de pijn en steken afzakken ahaha
best_boobie Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 haha, ja, ik hoop met je mee Maar komt goed hoor.. De eerste paar dagen is vaak even tandjes bijten, maar daarna gaat het iedere dag stukken beter
loveut Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Jaa is allemaal even wennen en doorbijten
loveut Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 mn temperatuur was opgelopen tot 38.9 maar gelukkig vanochtend/vanmiddag weer weg getrokken (37.4 yeah!!) misschien kan ik nu zelfs wel even mijn operatie verslag gaan schrijven
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.