Ga naar inhoud

naomi1996 : 31 januari 2015 : Dr. Straten : kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Haaaayyy!!

nog 2 nachtjes slapen!! Dan ben ik aan de beurt! Word nou wel steeds zenuwachter pfoe haha

hebben jullie miss nog goeie tips wat ik voor de operatie wel en beter niet kan doen, en na de operatie

zou ik zaterdag ook nog wat fotos mee kunnen nemen om te laten zien van wat ik erg mooi vind

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spanneeeennddd! :D

Ehmmm ja gewoon goed uitrusten :) voor zover dat gaat met de zenuwen hahah

Heb je zaterdag nog een consult? Dan kan je altijd foto's meenemen :) is altijd goed om te laten zien wat jij mooi vindt.

Alvast heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij heel erg geholpen heeft is alles op aanrecht hoogte te zetten. Zoals bijvoorbeeld thee, glazen, medicijnen.. zodat je niet hoog hoeft te grijpen naar dingen.

Ik heb een kussen van de bank onder mijn matras gelegd, zodat ik wat hoger lag waardoor het slapen op mijn rug wat aangenamer werd.. Een opgerolde handdoek onder je knieholtes helpt daar ook heel goed bij!

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb daarvoor sowieso nog een gesprek! Dat zeiden ze toen ik nog ff voor de zoveelste keer naar diana belde haha!

morgen gelukkig nog ff heel de dag werken, afleiding! Hihi

moet om 10 uur aanwezig zijn!

Laat het snel zaterdag zijn!!

Hoellang mag je ookalweer niet douchen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoellang mag je ookalweer niet douchen?

Volgens mij is dat ook weer per pc verschillend. Ik mocht namelijk de volgende dag al douchen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid !!

Fijn herstel !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel allemaal meiden!!

ff een samenvatting van me dagg!

Bijna heel de nacht wakker gelegen, kon niet slapen van de zenuwen!! Om half 8 in de auto naar de kliniek in nijmegen, moest er om 10 uur zijn! Een honger dat ik had!!

om half 11 haalde ze me uit de wachtkamer, toen begonnen de zenuwen pas echt toe te slaan!!

Ikwerd naar me bed gebracht, blauwe lange hemd aan, infuus erin en plakkers erop, ik was er helemaal klaar voor, alleen nog ff wachten tot Frans van Straten kwam.

Het enige waar ik eigenlijk zenuwachtig voor was, was dat ik wakker zou worden tijdens de narcose hahaha pff teveel films gekeken en verhalen gehoord

om 11 uur mocht ik mee, met een big smile naar de operatie kamer! Daar kreeg ik pijnstillers, en volgens de zuster kreeg ik het gevoel alsof ik 10 wijntjes op had, nou dat heb ik geweten hahaha tollen in dat bed en weg was ik!!

Voordat ik het wist was ik alweer wakker! Gelijk de zuster om eten vragen haha hongerrr!! En was helemaal niet misselijk gelukkig!! Dus de zuster smeerde een beschuitje voor me met jam, nou die had ik gauw op, ik snel die andere 2 bootramme smeren en naar binnen werken!

Gelijk vragen of me vriend mocht komen, maar ik moest nog ff wachten, maar ik wou t zo graag laten zien, dus gingn ze hem gauw halen hihi! Grote ogen dat die had, echt sprakeloos!! Fotos maken for life gelijk! Spiegel gekregen van de zuster, kon niet stoppen met ze te bewonderen!!

nou ik had gegeten en geplast, dus ik wou lekker naar huis en dat mocht!

het terug rijden was goed te doen met de pijnstillers gelukkig

nou lekker op het bankie!! Borst doet wel best pijn en ze zijn aardig hard, maar ooooow ik ben nu al zo blij met hoe ze zijn en dat zo net na de operatie

kan niet stoppen met ze bewonderen in de spiegel en fotos kijken, me so happy!!♡♡♡♡♡♡♡♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Gefeliciteerd met je nieuwe meiden!!! Wat top dat alles zo goed is gegaan zeg :1:

Hopelijk kan je vanavond ook goed slapen..

Ik wens je een spoedig herstel!!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaah pijnn!!

Slaap net uurtje denk maar pijnstillers zijn uitgewerkt mie mie mie

Maar weer nieuwe proberen en verder tukke!!

Vriendjelief vandaag jaarig nou die heb een mooi cadeautje denk ik zoo hahaha

Slaaplekker!! Xxxxx

Hihi Gefeliciteerd met je vriend en je vriendinnen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.