Ga naar inhoud

Kevertje : 19 mei 2015 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik hoop echt dat er dames zijn met een borstvergroting die me wat advies kunnen geven, ervaringen kunnen delen... En me vooral kunnen geruststellen.

Ik ben 30j, mama van 2 engeltjes, 163cm, 53kg, ik heb een heel slank bovenlichaam en blijkbaar heel weinig borstweefsel...

Mijn wens: volle C-cup die er vooral heel natuurlijk uitziet en aanvoelt.

Probleem: te weinig borstweefsel

In december 2014 had ik mijn eerste consult! Wat een Enorme teleurstelling was dát! Ik heb er enkele dagen van moeten bekomen. Dan mag je eindelijk op consultatie gaan, goed voorbereid met vragenlijstje en foto's... vol verwachtingen. En dan krijg je te horen: "oei, mevrouw voor jou kan ik echt niets doen, het spijt me! Trek uw kleren maar weer aan! " Ik kon wel huilen als ik buiten kwam... Deze pc werkt enkel met serum gevulde prothesen. En doordat ik zo weinig borstweefsel over heb na 2 X borstvoeding te hebben gegeven, zou je bij mij ALTIJD iedere implantaat zien zitten en voelen. Deze pc is radicaal tegen siliconen omdat de wetenschap nog steeds niet weet wat siliconen exact met ons lichaam doet. Komen er bij afbraak toxische stoffen vrij of niet? zijn ze kankerverwekkend of niet? enz. .

Ik ben eerlijk gezegd al bang om in mijn GEZOND lichaam te laten snijden en siliconen te laten plaatsen... Maar door zijn zware bedenkingen, ben ik dat nu helemaal. Ik voel me zoooooo enorm ongelukkig over mijn borsten :'-( van mijn mooie C-cup, blijft na 2 kids nog een lege A-cup over.

Is dit herkenbaar voor iemand?

Ik ben toch niet de enige vrouw met een slank bovenlichaam die een borstvergroting wil???

Ik ben vooral bang ...

- dat ik toch een borstvergroting laat uitvoeren en nadien kapselvorming, bloeding, of andere complicaties optreden of waarbij je de prothesen voelt en ziet... waardoor een nieuwe operatie noodzakelijk is.

-dat mijn nieuwe borsten hard en niet natuurlijk aanvoelen!

Wie herkent zich wat in mijn situatie?

Wie was er ook bang voor alle nadelen van een borstvergroting met al dan niet silicone?

Wat heeft je uiteindelijk toch de stap doen zetten?

Ben je gelukkig nu met je nieuwe borsten?

Wie heeft ook (te) weinig borstweefsel en toch een bv ondergaan? Zie je de prothese al dan niet zitten en voelen?

Morgen heb ik een nieuw consult bij Dr. Plovier voor een tweede opinie.

Alvast heel erg bedankt om mijn topic te lezen! Hopelijk mag ik wat reacties van jullie lezen...

Liefs kevertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kevertje,

Wat lastig van je eerste consult, ik kan je begrijpen dat je van zoeen ervaring moet bekomen :(
Iedereen hier had/heeft de angst om in een gezond lichaam te laten snijden. Is toch doodnormaal?
Maar wil dat zeggen dat je je dan maar slecht moet voelen? Neen toch?
Nu zijn we gezond, we leven maar 1 keer, dus is het NU dat je het moet doen.
Je zal helemaal openbloeien, tegenover jezelf, je partner en je kids zullen hier ook goed mee zijn. Dat mama in de zomer zonder schaamte het strand op durft en meespetteren in het water.
Volgens mij ben je bij de verkeerde PC terecht gekomen, ik ben er 100% zeker van dat een andere PC je wel zal kunnen helpen.

Iedereen heeft schrik voor complicaties, zoiets kan je niet inschatten.
Ik vrees ook elke keer ik een pijntje voel of iets ongewoon. Dat kan niemand voorspellen en daar moet je best niet teveel bij stilstaan. Weten dat het kan, maar je kan morgen de straat oversteken en aangereden worden. Begrijp je ongeveer wat ik bedoel? Er kan zoveel, maar het gebeurt daarom niet :)

En dat je borsten hard en onnatuurlijk gaan aanvoelen, tegenwoordig zijn er zoveel methodes en soorten protheses dat je het nauwelijks nog merkt. :)
Net na de operatie ja, dan zijn ze hard. Maar na enkele weken worden ze soepel en zacht :)

Wat mij de stap heeft doen zetten?
De gedachte dat ik deze zomer alweer geen jurkjes over mn bikini kan trekken maar dat ik eerst mn maximizer moet gaan aantrekken,
die sexy lingeriesetjes die ik nooit aankon, vrijen met mn vriend zonder schaamte, of mn borsten tijdens elk toilet bezoek omhoog trekken om een decolté te krijgen.
Och zoveel dat ik nu niet meer moet doen en waar ik ZO van geniet :)

Veel succes met je zoektocht, je zal wel een goede chirurg vinden die je wel kan helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kevertje,

Wat vervelend voor je dat je eerste consult zo teleurstellend was.

Eerlijk gezegd doet me dit een beetje denken aan mijn eerste consult enkele weken terug (kan je lezen in mijn topic). Die man keek ook met een blik van 'wat moet ik daar nou mee, je hebt drie keer niets' toen ik m'n bh uittrok.

Gelukkig had ik dit forum en al deze lieve dames hier om me wat op te peppen voor mijn tweede consult bij Dr. De Meyere (die naam zal je hier nog vaak zien passeren).

Dit was gelukkig wel een succes. Ok, je bent iets beperkter als je van heel weinig borstweefsel start, maar er zijn best nog heel wat mogelijkheden, zo blijkt.

Ik ben er ook zeker van dat jou consult bij Plovier een heel ander en veel positiever verhaal zal worden. Ik heb al veel over hem gelezen, hij heeft hier al veel platte boezems omgetoverd naar mooie volle, en hij was mijn laatste redding als Dr. De Meyere niets was geworden.

Zéker de moed niet laten zakken, meid!

En over dat bang zijn voor complicaties en siliconen, dat begrijp ik ook. Ik denk er ook vaak over na hoor. Maar het is zoals MeMo zegt, er kan met alles altijd iets mis gaan. Je kan inderdaad ook gewoon morgen onder een auto lopen.

Ik bedenk ook vaak: kijk eens wat een massa vrouwen wereldwijd een bv heeft laten doen, en toch ook zoooo veel mensen bij wie het allemaal goed gaat?

Veel succes in ieder geval, en er is zéker hoop ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie, dames!!!

Vandaag een consult gehad bij Plovier... Hij heeft me toch kunnen overtuigen en zei dat hij een mooi resultaat bij mij kon bekomen met de Motiva implant, dual plane, 280cc Blijkbaar geven dezeprothese zeer weinig tot geen rimpels, wat bij mij wel aangwlewezen is aangezien ik zo weinig borstweefsel heb.

Nu ben ik wel weer bang dat dit aantal cc wat aan de kleine kant gaat zijn. Hij zei me dat ik op een mooie C-cup zou uitkomen :-S

Ik heb de prothese niet gepast, dus ik weet niet wat het zal worden met die 280cc..

In elk geval Dr. Plovier heeft me kunnen geruststellen!

Jullie ook bedankt voor de reacties, hé!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Mag ik je even gerust stellen? :)

280 cc is de extra high profile van motiva. (er staat geen andere 280 cc in hun matrix, dus het is zeker weten deze) Die geeft een projectie van 4,8 cm!! Als je daarmee niet op een C uitkomt, dan eet ik een bezem ;)

Nee maar ff serieus. Qua cupmaat zul je waarschijnlijk nog wel ietsje groter uitkomen (ligt aan de omvangsmaat die je hebt) maar qua zicht wordt dit een mooie volle C cup!!

Plovier maakt wat ie ziet, of wat je schetst! Heb er daar nog nooit iemand zien vertrekken die te kleine boobs had ;)

Als iemand het kan, is het Plovier wel! :)

Heb je al een datum vast gelegd bij hem?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Heel erg bedankt voor de info. Wat ken jij veel van de verschillende protheses... :-O ik kreeg een spontane glimlach om mn gezicht, wanneer ik las dat ik zeker een Ccup mag verwachten met 280cc van motiva.

Ik heb hier eens wat info opgezocht over Motiva, maar naar mijn gevoel zijn hier maar weinig vrouwen met deze prothese geopereerd. Hoop dat Plovier een goede keuze heeft gemaakt met deze prothese.

Ik zou mijn operatie op 19mei laten uitvoeren (ik kan al niet meer wachten :-)) maar maandag 25mei moet ik al weer werken. Ik hoop dat dit lukt, niemand op mijn werk weet van mijn plannen en ik wil dat ook zo houden... :-/ dat wordt nog een hele uitdaging.

Alvast heel erg BedAnkt!!

Groetjes Kevertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.