Guest sweetme Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 wie is er in het mca geopereerd en wat zijn de ervaringen?groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suus8 Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Ik wordt volgende week donderdag in Alkmaar geopereerd.Door dr Stevens. Weet niet hoeveel cc er in gaat, maar het wordt een natuurlijk resultaat. Ik ga van 75 aaa ? naar waarschijnlijk 75 b. Ik zal hierna nog wel een verslag neerzetten over hoe het was.Ik betaal trouwens 3500 inclusief een nachtje slapen.Lees alleen net verhalen dat ik er echt 6 weken uitlig, hoop dat ik met een week weer gewoon op een stoel kan zitten en alles een beetje meevalt.Zijn er nog meer mensen die het in het MCA hebben laten doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharoontje Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 heeey heey ik heb 26april me eerste afspraak in het mca bij dr stevens ....mijn nicht en kennis zijn mijn al jaren eerder voor gegaan en zijn heel positief...ik vind heel spannend want wil het al lang ik heb zelf een volle a cup maar wil echt een volle c ik ben heel erg benieuwd Hoe het zal zijn met echte tieten wil het zo graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.