Ga naar inhoud

pijn bij tepels


Gast littleboobs

Aanbevolen berichten

Gast littleboobs

Hallo,

Ik ben nu 16 dagen po, heb in het algemeen nergens meer last van, soms enkele steekjes als ik weer eens te veel heb gedaan.

Maar sinds gisteren heb ik enorm pijn aan mijn tepels, kan zelfs da autogordel er niet op verdragen :139:

Ik lees hier wel over gevoelige en ongevoelige tepels, maar zo gevoelig had ik echt niet verwacht.

Eergisteren zijn mijn man en ik intiem geweest en heb ik ondertussen mijn bh uitgehad, zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Pff ben zo blij als die 6 weken om zijn.... :6:

alvas bedankt voor jullie antwoorden

groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik heb ook last van m'n tepels! ai.

Die zijn konstant stijf en ik denk daardoor héél gevoelig. Als je eraan komt voelt het net alsof er in gesneden wordt!

Bij het intiem zijn gaat m'n bh ook al eens af hoor! Heeft er volgens mij niet veel mee te maken. Ik heb het eigenlijk al van int begin. Ik leg nu soms zo van die ronde watjes in m'n bh. is lekker zacht.

Ik denk zo: beter overgevoelig dan géén gevoel. Dan zou ik al panikeren.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hmmm..

Vraag me af..

Als je voor je bv totaal ongevoelige tepels hebt..

Kun je dan na je bv wel ineens gevoelige tepels hebben?

Dit zou wel even een voordeeltje zijn haha! :)

Nou, of dat een voordeel is, weet het nog zo niet, hahaha. Ik had voor m'n bv redelijk ongevoelige tepels, na de bv toch enkele weken heeeel gevoelige tepels gehad, op het pijnlijke af, nu zijn ze gelukkig weer normaal voor mij dan, dus weer vrij ongevoelig. Vind best zo! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er voor de bv ook geen LAST van,nu is 1 kant echt mega gevoelig,als me man er aan sabbelt haha,dan zit ik al in de houding van: O neeeeeee...haha..en dan is t van Ow ja das DIE kant shit,en ja ik ben al 8 maanden verder!!

De andere kant is trouwens precies t tegenovergestelde,die voel ik niet..blink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.