Ga naar inhoud

even voorstellen


DDenise

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is Denise en ik ben nieuw hier op het forum.

Ik heb me aangemeld, omdat telkens als ik research deed over implantaten en plastisch chirurgen via Google, kwam ik toch weer hier terecht.

Ik heb hier al veel gelezen en info opgedaan.

Ik zal even wat meer over mezelf vertellen.

Ik ben dus Denise en woon in Venlo.

Ik ben 23 jaar bijna 24.

Ik heb een prachtige dochter van 1,5 jaar.

Op dit moment zit ik helaas zonder werk, en hoop dat ik snel weer aan de bak kan.

Ondanks dat spaar ik toch elke maand een nette cent, in de hoop zsm een afspraak te kunnen gaan maken om mijn borsten te vergroten.

Ik heb altijd volle, mooie borsten gehad, een D-cup.

Nadeel was dat als ik een beetje afviel of stress had, waren mijn borsten het eerste wat afviel en wat ging hangen.

Nu na de zwangerschap is er niets meer van over!

In mijn zwangerschap een volle E-cup gehad, 5 maanden borstvoeding gegeven en toen was het afgelopen met mijn mooie borsten

Nu zijn we een jaar verder, weeg 10kilo minder als voor mijn zwangerschap en als ik in de spiegel kijk zie ik best een mooi lichaam, alleen die borsten....vreselijk.

Ik merk dat ik steeds meer ermee bezig ben en me helemaal gek lees op Internet.

Ik woon zelf in Venlo en lees veel goed over Arenborghoeve van Dr. Visser.

en een vriendin wees me op Acura medisch centrum weert.

De wellnesskliniek lees ik veel negatiefs over dus die valt al af.

Ik hoop dat ik snel genoeg geld bij elkaar heb om me weer op en top vrouwelijk te voelen met mooie volle borsten!

Ik zal nog veel informatie en ervaringen hier van het forum op doen!

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr. visser werkt ook bij de wellnesskliniek ik heb er wel goeie verhalen overgelezen maar je moet doen waar je je goed bij voelt, ik heb ook veel research gedaan en ik had het beste gevoel bij de wellnesskliniek. maar het belangrijkste is je er goed bij voelen. dus als je dat niet heb idd niet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik wel begrepen dat ze ook bij de wellnesskliniek werkt, maar dat ze daar een andere instelling heeft als in haar eigen kliniek.

Ik weet het ook niet allemaal, ben nog nergens op consult geweest dus kan geen persoonlijke mening geven.

Maar ik heb reviews van de wellnesskliniek gegoogled en vond veel nare ervaringen vooral in de afhandeling als er iets mis was met de bosten.

Natuurlijk zijn er ook veel goede verhalen en gelukkig zijn er ook genoeg die geen negatieve ervaringen hebben bij de wk.

Ook wil ik toch graag een kliniek een beetje in de buurt, voor mijn eigen gevoel fijner, mocht er iets zijn hoef ik niet 2.5 uur in de auto te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is wel zo maar je kan anders ook naar de dokter als je ziek bent alleen niet als de implantaten niet goed zitten. ik moet ook 2,5 uur rijden. maar ja anders moet het maar als er iets niet goed is. maar genk ligt niet ver bij limburg vandaan tussen sittard en maastricht de belgische grens over. me nichtje woont trouwens ook in venlo me ouders komen uit limburg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in.

Dat is het nadeel een beetje van Internet hè, je leest van die dit en van die dat.

Ik denkt dat ik het beste een afspraak voor een consult kan maken bij een aantal klinieken en mijn eigen gevoel volgen.

Ik heb nog even de tijd dat scheelt.

Wat leuk dat je familie in Venlo hebt, ik woon er al vanaf ik geboren ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Welkom bij de club van de vrouwen die graag wat aan haar borsten wil laten doen :)

Ik denk dat je gewoon op consult moet gaan ergens en kijken hoe jij je daarbij voeld. Ik had zelf ook veel verhalen al gelezen en gedaan maar je moet je eigen conclusie trekken en je er goed bij voelen. Iedereen heeft een andere mening dat is overal bij en ja sommige hebben slechte ervaringen bij een kliniek waar in tegen heel veel ook weer goede ervaringen dus daarom het beste gewoon zelf een consult inplannen en dan kijken wat jezelf er van vind :)

Ik wens je heel veel succes bij je zoektocht

X Janina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel nina-26.

Ja dat was ook al mijn idee er over toch gewoon mijn eigen mening vormen.

Ik hoor van zoveel kanten goede en slechte ervaringen bij bepaalde klinieken.

Het is zelfs zo dat 2 vriendinnen bij dezelfde kliniek zijn geweest, een zegt nooit meer ander zegt super zou er zo weer heen gaan.

Ik oriënteer me gewoon goed en hoop dat voor mij de dag dat ik weer mooie borsten heb snel daar is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan meid,

Ja iedereen heeft gewoon een andere mening daarom is het beste om je eigen mening te vormen en kijken hoe jij je bij de kliniek en pc voeld. ik wordt zelf geopereerd in amstelveen volgende week via Aesthetic beauty clinics en ik voelde me daar gelijk goed bij :D

Wanneer zou je ongeveer geholpen willen worden weet je dat al ? en wat is je wens?

succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door welke pc word je geholpen?

Ik hoorde van een kennis van mijn schoonmoeder dat zij daar is geholpen Door dr. Schiettecatte en ze echt heel tevreden is.

ik zou als ik het geld had het liefst in maart/april geholpen worden, maar dat word nu zonder baan op dit moment denk ik niet realistisch, dus ik denk dat het na de zomer pas word.

Ik zou graag een volle D-cup willen, mooi vol aan de bovenkant.

Ik heb al eens een ruime bh met zakjes water 425 cc geprobeerd en vond dit toch wel stiekem heel mooi.

Als ik het goed heb begrepen is met dual plane de vorm aan de bovenkant mooier rond of heb ik dat mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door welke pc word je geholpen?

Ik hoorde van een kennis van mijn schoonmoeder dat zij daar is geholpen Door dr. Schiettecatte en ze echt heel tevreden is.

ik zou als ik het geld had het liefst in maart/april geholpen worden, maar dat word nu zonder baan op dit moment denk ik niet realistisch, dus ik denk dat het na de zomer pas word.

Ik zou graag een volle D-cup willen, mooi vol aan de bovenkant.

Ik heb al eens een ruime bh met zakjes water 425 cc geprobeerd en vond dit toch wel stiekem heel mooi.

Als ik het goed heb begrepen is met dual plane de vorm aan de bovenkant mooier rond of heb ik dat mis?

Oke wat leuk om te horen ik wordt namelijk ook door dr schiettecatte geholpen en ik krijg 400 of 425 cc dual plane. Hij zei tegen mij dat dual plane er natuurlijk uitziet en dat wordt zoiezo gedaan geloof ik wanneer je weinig weefsel hebt. Ik zou ook ongeveer uitkomen op een D en natuurlijk een mooie bolling bovenin. Ja het is lastig als je geen werkt hebt en je wilt het zo graag maar nog ff meid dan kun jij ook komt vast helemaal goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben nieuw op dit forum en zal mezelf even voorstellen

Ik ben Diana bijna 44 en heb eindelijk de knoop doorgehakt voor een borstvergroting bij de wellneskliniek bij dr Verdonck .9 maart consult en 10 maart operatie als het consult goed verlopen is

Mijn vraag is namelijk door de jaren heen hebben mijn borsten wat volume verloren aan de bovenkant dus dat zou wel wat voller mogen .en ik zou ook graag willen weten als je een borstvergroting doet of je borsten dan ook iets meer omhoog gaan bv 1 of 2 cm niet dat ze heel erg hangen maar Ou toch wel fijn zijn als ze gelijk een heel klein stukje omhoog komen .want ik wil nl geen borstlift ,ik ben 1.65 en weeg rond de 63 kilo

Cup maat nu is B en ik wil graag een D cup dual plane high profile

Alvast bedankt voor de reacties

Gr. Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb in mijn album foto's gezet van borsten die ik mooi vind en zelf wel zou willen.

Is er een mogelijkheid dat ik er achter kom of ze voor achter of dual plane zijn geplaatst?

Ik neem ze zowiezo mee naar de pc als ik een consult heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi DDenise,

De PC kan je dit vertellen.

Vooral zoveel mogelijk foto's laten zien wat je mooi vind, van verschillende personen.

De PC kan op basis hiervan zien wat jij mooi vind (hij ziet of het bv rond of dp is) en kan je dan advies geven wat je moet nemen om dit zelfde effect te krijgen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Spannend! Nog 2 weken... Ik vond de passessie zo leuk bij het consult!

Ben zelf ook door Frans geopereerd en super tevreden over hem en met mijn boobs! Net als een heleboel andere meiden hier op het forum.

Ik hoop dat jij ook zo'n fijn consult hebt en een goed gevoel hebt bij hem :) veel plezier meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dankjewel!

Kan ook echt niet meer wachten!

Lag vannacht gewoon tot 2 uur te denken aan alle jurkjes en truitjes die mooi gevuld zullen zijn over een tijd, en wat ik allemaal aan hem moet vragen.

Ja ik lees zoveel goeds over Frans dus ga er ook met een goed gevoel al heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.