Ga naar inhoud

November dit jaar een BV!


Elvira123

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb me hier aangemeld omdat ik afgelopen dagen heb besloten echt een bv te gaan doen!

Ik loop al jaren met het idee rond maar ga er nu echt voor!

Ik heb veel informatie bijéén gescharreld en nu is het dan tijd om genoeg geld te sparen om het te kunnen laten doen! Als het een beetje meezit heb ik dan in november een mooi stel borsten!

Ik doe al een aantal jaren aan bodybuilding en werk al een tijd aan het perfecte lichaam voor mezelf. Ik ben heel dik geweest, 20kg zwaarder dan ik nu ben.. Ik had voorheen een grote Fcup. Nu is er een kleine D over die door het afvallen natuurlijk zijn gaan hangen.

Ik ben 1.55 lang (haha, lang :P) en ben erg benieuwd welke cup bij mij zou passen.

Ik wil mijn borsten graag oplaten vullen zodat ze weer helemaal gevuld zijn.

Zijn er meer mensen met die lengte die een borstvergroting hebben laten doen? En hoeveel cc hebben jullie gekozen?

Ik ben een voorstander van grote borsten.. en zou het liefst rond de 500cc willen. Ik zou het het mooist vinden als het Dual Plane wordt geplaatst, die manier spreekt mij het meeste aan.

Mijn voorkeur is overigens gevallen op de BE-clinic in België.

Tips en adviezen zijn altijd welkom! :D

Groetjes, Elvira123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dat wordt nog lang wachten pfou :)
Leuk dat je zo aan je lichaam wilt werken, de perfectie is moeilijk maar een koppel borsten doet toch veel hoor :D

Ik wou in begin ook dual plane, leek me altijd de meest naturelle manier etc.
Maar ik zou toch bij verschillende op consult gaan, wie weet is voor jou een andere manier een beter oplossing :)

Veel succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.