Ga naar inhoud

Newbie : 16 januari 2015 : Dr. Koeijers : Esthetic Beauty Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar nu is het voor mij ook echt zover en heb ik besloten mijn eerste post te plaatsen.

Ik ben een jonge moeder, 24 jaar en heb een prachtige zoon van 3,5.

In de zwangerschap ben ik ruim 25 kilo aangekomen, deze ben ik nu weer kwijt en jullie raden wel wat dat met mijn borsten heeft gedaan :(

Ik had voor de zwangerschap een volle C cup, tijdens de zwangerschap een hele mooie volle E cup, waarvan nu nog een hele slappe C cup over is :unsure:

Afgelopen maandag ben ik op consult geweest bij Docter Koeijers in Veldhoven.

Het was een goed en fijn gesprek.

We hebben besproken wat mijn wensen zijn (Die mooie volle E Cup wil ik graag terug) :5: en ik heb aangegeven dat ik in de toekomst nog best een kindje erbij zou willen.

Docter Koeijers vond mijn situatie nog goed genoeg om het op te lossen door het goed op te vullen (enkel een borstvergroting dus)

Hij vertelde me dat het allermooiste zou zijn met lift maar hij vind dat als je nog een kindje wil dat je het niet moet doen omdat je dan na je zwangerschap opnieuw kan beginnen. (die lift kan altijd nog)

We hebben verschillende maten gepast. 430cc (dit vond ik te klein) en daarna 490cc dit vond ik er al een stuk beter uitzien :1bouncingboobs:

Docter Koeijers gaat voor mij 3 maten bestellen en zal tijden de operatie kijken wat het mooist is. bestelde maten zijn: 490cc / 530cc / 560cc. :126: :126::126:

mijn operatie gaat plaatsvinden in de kliniek in Amstelveen op 30 januari :43::43::43::43:

Groetjes :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehh spannend hoor!

Ik heb op 12 januari een afspraak bij Vito Koeijers:)

Spannend hoor! Het is echt een hele aardige man, ik was best zenuwachtig maar hij heeft me zelfs aan het lachen gekregen haha!

Mijn operatie datum is verplaatst naar 21 januari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt mij ook:)

Zelfs de assistente aan de lijn vertelde dag het zo'n fijne en vriendelijke man is dus ik vertrouw er helemaal op!

Spannend hoor!

Ik hoop, dat ik ongeveer de 9e februari geholpen kan worden want dan begint mijn vakantie..

Ze hebben nu de roosters van februari nog niet, maar toch snap ik het niet, er zijn toch wel meer dames die hun datums weken of miss wel maanden verder in kunnen plannen?!

Ik hoop echt dat het door kan gaan want heb verder geen consulten ingepland staan en het is best kort dag allemaal nog..;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg van easthetic ong 5-4 week van te voren een datum te horen.. Veel eerder was onmogelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt mij ook:)

Zelfs de assistente aan de lijn vertelde dag het zo'n fijne en vriendelijke man is dus ik vertrouw er helemaal op!

Spannend hoor!

Ik hoop, dat ik ongeveer de 9e februari geholpen kan worden want dan begint mijn vakantie..

Ze hebben nu de roosters van februari nog niet, maar toch snap ik het niet, er zijn toch wel meer dames die hun datums weken of miss wel maanden verder in kunnen plannen?!

Ik hoop echt dat het door kan gaan want heb verder geen consulten ingepland staan en het is best kort dag allemaal nog..;(

Klopt ik wilde eind januari of begin februari en februari was inderdaad nog niet bekend.. Je moet gewoon even bellen en vragen of ze je kunnen bellen als de data bekend zijn dan kan je vast een data kiezen was bij mij ook geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg van easthetic ong 5-4 week van te voren een datum te horen.. Veel eerder was onmogelijk..

Ligt er maar net aan welke Docter en waar de operatie plays gaat vinden.. Ik wilde eerst Docter schiettecatte maar die zat tot maart vol...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was bij mij ook schiettecatte idd... Die man heeft het maar druk.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo'n vriendelijke man! Hij is heel kundig en staat ook zo bekend.

Ik heb hiervoor ook nog 2 anderen gesproken maar die vond ik erg vallen onder de categorie "snelle jongens" en daar voel ik mij toch niet op mijn gemak.

Hij bestelt inderdaad verschillende protheses en zegt daarbij.. als het maatje meer kan zal ik die erin doen. Joehooeee

Ben benieuwd of het mooi geworden is Kim.12! Heb je veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Vanes dan delen wij dezelfde mening.

Ik hou daar ook niet van, en voel me daar vaak ook niet bij op m'n gemak.

Nou ik ben benieuwd, heb Vd week nog gebeld of ze de agenda voor februari al binnen hadden maar helaas;(

Moet einde van deze maand terug bellen en dan pas weet ik meer.

Dus ik ga maar heel hard duimen anders heb ik best een probleem ben ik bang..;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben afgelopen donderdag op consult geweest bij aesthetic beauty clinics en ik wordt ook geopereerd in Amstelveen en ze hadden ind de operatie dagen van Februari nog niet door gekregen het enige wat ze zei was dokter schiettecatte opereerd daar op de dinsdagen en woensdagen en ze zou mij maandag terug bellen want ze zou amstelveen bellen met de planning, dus ik hoop dat schiettecatte begin februari tijd heeft want ik lees nu hier dat die vol zat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

JaneDo, dezelfde operatie is in het slaz een stuk duurder, geloof 4100 terwijl deze in Amstelveel 3200 is, nou dan wacht ik wel ff;)

Ja Nina-26 tegen mij zeiden ze dan Schietecatte erg vol zat tot maart sowieso dus dat ik daar beter geen afspraak zou moeten maken.

Maar misschien omdat jij al wel op consult bent geweest er gewoon tussen kan.

Lijkt me wel logisch hoor!

Het lijkt me dat iedereen hetzelfde probleem heeft met verlof op het werk, dat moet je toch bijna overal ruim van te voren aanvragen.

Nou goed ik hoop maar dat het goed komt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaz is alles 3100,- livje, alle prothesen , dus denk ook de anatomische hoor , ben je zelfs nog goedkoper uit dan Amstelveen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Livje, Nio opereert goedkoper dan Amstelveen hoor!

Nio opereert in het Slaz voor €3100, ook hoger aantal cc.

Ga je naar Nio in Parkkliniek dan is hij €800 duurder, dus je houd geld "over" voor je nieuwe bh's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaz is alles 3100,- livje, alle prothesen , dus denk ook de anatomische hoor , ben je zelfs nog goedkoper uit dan Amstelveen

We waren tegelijk :45:

Ja volgens mij anatomische ook, Love Boobies gaat volgend jaar ook naar hem, ook haar protheses en opvulling tot 2500 cc is €3100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je al je contract ondertekend hebt bij easthetic , dan word het wel een dure om naar nio over te stappen, zie punt 6 van de algemene voorwaarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je al je contract ondertekend hebt bij easthetic , dan word het wel een dure om naar nio over te stappen, zie punt 6 van de algemene voorwaarden.

Zo te lezen nog niets getekend, ze zou 12-01 consult hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O sorry verkeerd gelezen ;) , dan zou ik echt nog een consult plannen in slaz hoor ... Maarja ligt natuurlijk aan jezelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

JaneDo, dezelfde operatie is in het slaz een stuk duurder, geloof 4100 terwijl deze in Amstelveel 3200 is, nou dan wacht ik wel ff;)

Ja Nina-26 tegen mij zeiden ze dan Schietecatte erg vol zat tot maart sowieso dus dat ik daar beter geen afspraak zou moeten maken.

Maar misschien omdat jij al wel op consult bent geweest er gewoon tussen kan.

Lijkt me wel logisch hoor!

Het lijkt me dat iedereen hetzelfde probleem heeft met verlof op het werk, dat moet je toch bijna overal ruim van te voren aanvragen.

Nou goed ik hoop maar dat het goed komt:)

Oke ja nou maandag bellen ze mij of ik bel hun even en dan stel ik de vraag zoiezo even want ik ben ind wel gewoon bij hem op consult geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eergisteren geopereerd Door dokter koeijers via aesthetic helemaal toppie fijne dokter! Goede zorg en lieve mensen!

Gaaf, ik kan ook echt niet wachten :o

hoe gaat het nu met je? pijnlijk herstel van dual plane of valt het mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo'n vriendelijke man! Hij is heel kundig en staat ook zo bekend.

Ik heb hiervoor ook nog 2 anderen gesproken maar die vond ik erg vallen onder de categorie "snelle jongens" en daar voel ik mij toch niet op mijn gemak.

Hij bestelt inderdaad verschillende protheses en zegt daarbij.. als het maatje meer kan zal ik die erin doen. Joehooeee

Ben benieuwd of het mooi geworden is Kim.12! Heb je veel pijn?

ik ben ook nog bij 2 andere artsen geweest.

Eerst bij Docter van Straten hij probeerde me echt aan te praten dat ik een borstlift nodig had terwijl ik duidelijk aangaf dit niet te willen ivm een 2de kindje.. daar had ik eigenlijk de hoop al opgegeven op mooie borsten tot de 2de zwangerschap..

daarna ben ik bij Docter Fresow geweest, hij zei dat het prima ging met gewoon opvullen. Ik zou dan ronde protheses voor de spier moeten hebben vertelde hij want dat zou mooi zijn. eigenlijk was ik al overtuigd om bij Docter Fresow te gaan alleen besloot ik om toch nog in Veldhoven op consult te gaan omdat het daar toch 800 goedkoper is als in Waalre.

Nu ben ik echt heeeeeeeeel blij dat ik dit heb gedaan want docter Koeijers heeft me verteld waarom ik juist geen ronde prothese moest kiezen, ik zou dan snel rimpels krijgen en grote hangborsten met zelfs kan op een double bubble :20:

Hij heeft me ook echt het verschil laten zien van de protheses als ik ze aanpaste en alles wat hij vertelde had een kern van waarheid....

Ik ben zo blij dat ik me niet bij Fresow heb laten opereren!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.