Ga naar inhoud

Nieuw hier! Eerste consult 3-2 bij dr. Verdonck Wellness kliniek


Jasmin23

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!!

Mijn naam is Jasmin en heb na heeeeeeeeeeeeel lang twijfelen eindelijk besloten mijn borsten te laten vergroten :1::1: :1:

Ik ben nu 23 en mijn borsten zijn helaas gestopt met groeien bij cup A...

Over 2 weken heb ik mijn eerste consult bij dr. Verdonck bij de Wellness kliniek in Genk, heb hier op het forum al goede verhalen gelezen over deze dokter dus hoop dat ik er ook een goed gevoel bij heb!

Ben alleen wel heel erg zenuwachtig en bang dat er iets mis gaat, je snijd natuurlijk wel in een gezond lichaam.. Maar heb nu al veel te lang getwijfeld, wil er nu voor de volle 100% voor gaan!!!

Zit alleen nog wel met vragen hoe ik het precies wil laten doen (voor of achter de spier, wat is eigenlijk het verschil qua eind resultaat??) en hoelang ik niet mag sporten (ik doe aan paardrijden), maar ga er van uit dat op het consult al mijn vragen worden beantwoord :7:

Groetjes Jasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet er zelf nog niet zoveel van ,

Maar ik weet wel dat als je voor de spier zet het naast schijnt iets minder pijn doen dan achter de spier ?

Ale heb dit ergens gelezen .

Ik dacht op de website van wellness kliniek dak da gelezen had :)

Ik mag 31ste op consult bij d'r Verdonck :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.