Ga naar inhoud

Missy86 : 11 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey allemaal :),

Bedankt voor alle berichtjes!

Hier even een verkorte versie ( ben aardig moe )van mijn eindelijkkkkk nieuwe boobies

dag!

Mijn aanvangstijd in Amstelveen stond anderhalve week geleden geplant om 9.15... Dus daar vanuitgaande alles geregeld met kleintje naar school brengen, reistijd enz.

Maar zoals wel meer meiden hier denk ik, was ik gisteravond zo zenuwachtig voor 'de dag' dat ik slecht kon slapen en om 01.00 u besloot nog even naar beneden te gaan om nog iets te drinken en te eten voor m'n 8 eet en drinkloze uurtjes...

Nog even m'n tel checken dacht ik... Slaapdronken nog even m'n mail geopend, doorheengescrold en toen kreeg ik ff HET schrikmoment van de afgelope weken... In een mailtje van de Amstelveen kliniek stond dat ik al om 07.45 aanwezig moest zijn en dat ze me al een aantal keer hadden geprobeerd te bellen maar zonder gehoor. Ik ( niet echt stress bestendig) zag m'n droom alweer weken uitgesteld worden..

In paniek naar boven, vriend wakker gemaakt, die dacht minstens dat t huis in de fik stond, en zat dus meteen rechtop.... " ach joh zetten we de wekker om 5uur, kleine naar opa,komt

goed".... zzzzz

Mijn hartslag was ondertussen ook weer een beetje gedaald... En uiteindelijk nog 3 uurtjes geslapen.

De heen reis ging goed, lekker vroeg dus geen files en te moe om überhaupt zenuwen te voelen kwamen we aan in Amstelveen.

De kliniek was nog niet open dus hebben even voor de deur moeten wachten, optijd waren we wel dus :).

Om 7.45 naar binnen, nog even het verhaal van het bellen recht gezet ( heb net een nieuw nummer dus wat cijfertjes door elkaar gegooid) en naar boven, naar waar het ECHT ging gebeuren.

Super lieve zorgzame verpleging die me alles goed hebben uitgelegd en gerustgesteld! Dikke 10!

Na een half uurtje in het voor mij gereserveerde bedje te hebben gelegen mocht ik verkassen naar de OK.

Nog wat grappen van Koeijers en de checklist te hebben afgewerkt was ik binnen een paar minuten in slaap ( keek aardig uit naar dat dutje, kon me ogen zonder t spuitje al niet meer open houden :)).

De operatie duurde ongeveer een uur en toen ik wakker werd meteen weer goed opgevangen met een beschuitje en wat drinken. Nog even gezellig geklets met Debby, ook van t forum en Rond 12 uur mocht ik weer naar huis :) super snel vond ik, maar voelde me goed!

Nu thuis zonder de pijnstilling van de operatie toch wel wat last, meer een druk gevoel dan pijn eigenlijk en met paracetamol en diclofinac is t dragelijk :).... Ben benieuwd naar morgen.

Heb vooral last van m'n borstbeen eigenlijk...

t is misschien cliché maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden :).

Heb nu een cup 80 C aan sportbh, ben benieuwd wat het gaat worden. Heb 270cc links en 330 cc rechts moderate en high profile van menthor gekregen.

Alle meiden die deze week moeten heel veel succes!!! T is de pijntjes waard!

Koeijers top chirurg en de verpleging in amsteveel ook super!

Ik ben happy!!!!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey meiden,

Ik heb 2,5 maand geleden m'n bv gehad en ben super tevreden met het resultaat alleen zijn m'n borsten nog steeds behoorlijk gevoelig vooral op m'n buik liggen is niet erg prettig zeg maar.

M'n tepels zijn ook erg gevoelig maar aan de zijkant van m'n borst is mn huid weer gevoelloos...

Voel soms ook bij bepaalde bewegingen de protheses iets schuiven, waardoor zonder bh lopen niet erg fijn is.

Zijn er meer meiden die daar nog last van hebben of hebben gehad en trekt dat nog weg?

Alvast bedankt!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy,

Ik ben 3 maanden PO en ook ik heb hier nog steeds last van. Op mn buik slapen doe ik nog niet want voelt nog niet prettig. Dat gevoel van het schuiven van de protheses is denk ik gewoon een kwestie van wennen. Bij mij is de zijkant ook nog gevoelloos en mn tepels zijn juist weer heel gevoelig. Heb afgelopen maandag mn 3 maanden controle gehad en Nio zei zelf ook dat het tot een jaar kan duren totdat dat allemaal is weggetrokken.

Dus geen zorgen, het is normaal :)

Groetjes Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, ik ben nu 9 maanden po en het begint eindelijk beter te worden. Ik kon ook echt niet op m'n buik liggen en dat schuiven herken ik ook, maar daar heb ik nu eigenlijk geen last meer van. Het kost tijd maar het wordt beter! Geduld is wederom het toverwoord ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties! :)

Heeft me wel een beetje gerustgesteld... Idd geduld blijft t sleutelwoord :)

Hebben jullie soms ook een beetje een soort knarsgevoel of luchtbellerjes als je op de prothese drukt? (weet niet hoe ik t anders moet omschrijven ).

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik heb 2,5 maand geleden m'n bv gehad en ben super tevreden met het resultaat alleen zijn m'n borsten nog steeds behoorlijk gevoelig vooral op m'n buik liggen is niet erg prettig zeg maar.

M'n tepels zijn ook erg gevoelig maar aan de zijkant van m'n borst is mn huid weer gevoelloos...

Voel soms ook bij bepaalde bewegingen de protheses iets schuiven, waardoor zonder bh lopen niet erg fijn is.

Zijn er meer meiden die daar nog last van hebben of hebben gehad en trekt dat nog weg?

Alvast bedankt!

Xxx

Hoi Missy

Het heeft zo zijn tijd nodig ieder herstelt anders,ik ben dan wel geen buikslaper maar op het strand wil je wel op je buik liggen.

Ik maakte toen 2 kuiltjes (kuilen) :45: in het zand zodat mijn borsten comfortabel lagen

Succes met je herstel.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Haaii,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik m'n laatste berichtje hier plaatste... Alles ging tot nu toe goed na m'n bv.

Ik ben nu 4 maanden PO, en eigenlijk vanaf t begin al iets meer gevoeligheid gehad in m'n linker borst, ook een iets verdoofd gevoel van m'n huid aan de onderkant en zijkant van die borst.

Maar niet echt iets waar ik me zorgen over maakte. Maar sinds 2 weekjes ongeveer voel ik nu aan de zijkant van die borst ook een soort ribbels onder m'n huid ( je ziet ze niet). Rechts voel ik dat ook wel maar veel minder.

Nou dacht ik net toch even goed kijken en ik zie dat als k m'n armen omhoog doe je links een soort hobbel ziet aan de zijkant en bij m'n rechterborst is t gewoon rond...

Als ik m'n armen naar beneden heb zie je eigenlijk niks raars.

Maak me toch een beetje zorgen dat het overmatige kapselvorming is, zijn er meiden die dit herkennen? Is het gewoon dat je de ene prothese wat meer voelt en ziet zitten ? Vooral die ribbels voelen ? Of moet ik me zorgen maken..., :(

Alvast tnx!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welcome back ;)

Hm.. Ribbels voelen komt vaker voor, zeker als je evt wat afgevallen bent? Geen idee of dat zo is, maar aan de zijkant zit je prothese niet onder de spier en dus kun je daar je prothese beter voelen.. Soms is de ene borst ook iets voller van zichzelf dan de andere, waardoor je het aan de ene kant niet voelt en aan de andere kant niet..

Dat van die bult snap ik niet goed.. Zou je daar eens een foto van kunnen plaatsen?

En nog een andere vraag.. Vind je dat je borsten harder geworden zijn, de afgelopen weken, of dat die ene borst harder geworden is?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx voor de snelle reactie!

Allebei m'n borsten zijn niet echt zacht... Maar dat komt denk ik meer omdat ik Cohesive 3 heb..? Links is wel ietsje minder zacht dan rechts maar niet veel verschil, is de afgelopen weken/dagen ook niet veranderd.

Met die hobbel bedoelde ik eigenlijk meer dat hij anders vervormd als ik m'n armen omhoog doe dan de rechter borst. Waardoor t lijkt alsof je de prothese wat uit zit puilen bij de linker borst als ik m'n armen omhoog doe... Armen omlaag zie ik geen verschil.

Vind t vreemd ook dat ik er links last van heb aangezien daar 60 cc minder inzit dat de rechter, zou je t toch eerder daar verwachten.

En dat verdoofd gevoel van de huid bij die ribbels zeg maar is dat herkenbaar? Rechts hen ik dat namelijk ook helemaal niet...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft geen nieuw album aan te maken, want als je al 5 albums hebt, dan zit je aan het maximum :) Je kunt ook een foto uploaden in een bestaand album.. Je kunt het altijd weer verwijderen, de foto..

Ik denk, dat je een vervorming ziet doordat je spier aanspant als je je armen in de lucht doet.. Zeker weten doe ik dit natuurlijk niet, maar is op het moment mijn eerste gedachte..

De gevoelloosheid komt nog door de operatie, dat kan heel lang duren. Bij de meesten komt het gevoel overal terug, maar bij sommigen blijven er ook na een jaar nog plekken over die niet helemaal hetzelfde gevoel hebben..

Bij mij heeft het wel anderhalf jaar geduurd, eer ik overal weer gevoel had. Het gevoel is niet overal even sterk, maar het kan dus echt lang duren...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi meiden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier op het forum zat, mijn bv is in februari alweer een jaar geleden :).

Ben nog steeds onwijs blij met ze & zou ze voor geen goud meer willen missen :55: .

Heb alleen sinds ongeveer een half jaar (spier)pijn op mn rug bij mn schouderblad. Ben al bij de fysio geweest en het is idd een spierprobleem.

Ik denk dat het met mn 'nieuwe' borsten te maken heeft, ben van een A naar een E gegaan en das best wat draaglast meer zeg maar :56: , er zijn natuurlijk ook niet voor niks meiden die hun borsten laten verkleinen om dit probleem.

Vroeg me af of er meer meiden zijn die dit hebben? Rugpijn door je nieuwe borsten? En wat doe je eraan (behalve weer verkleinen natuurlijk :118:) of is het iets waar je lichaam aan moet wennen?

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

en ik me zorgen maken dat ik nog gevoelige borsten heb na 3 weken PO :P

Lees zoveel meiden die zo snel al helemaal geen last meer hebben. Ik heb ook erg veel last van gevoelige tepels... hoop echt dat snel wat minder gaat worden! 

En voor jou natuurlijk ook missy86 :) kan je trouwens wel weer gewoon goed op je zij slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.