Ga naar inhoud

Heb een beetje hulp/geruststelling nodig


Aanbevolen berichten

Zoals elke vrouw die bezig is met een borstvergroting ben ik er bijna elke dag ook mee bezig. Ik kijk naar mooie resultaten foto's, lees verhalen van blije ladies, kijk filmpjes. Maar je doet ook de andere kant van het onderzoek, lezen over complicaties, ervaringen en andere risico's.

Nu ben ik een beetje ondergedompeld, in nieuwsberichten, verhalen, klachtenmeldpunten. Ik word er toch wel stukje bij beetje bang van. Het is echt niet de eerste keer dat ik dingen tegenkom hoor, en ik ben mij echt wel bewust, een operatie is een operatie, je stopt iets in je lichaam, er zijn gewoon wel risico's aan verbonden. Maar nu vind ik mezelf op een website en lees ik ervaringen over vrouwen met (vaak door lekken, maar zie ook vaak het woord zweten langskomen) die doodziek zijn geworden. Dat is toch wel een beetje eng..

Ik wil heel graag een borstvergroting, heb er al lang en goed over nagedacht, en de datum staat inmiddels vast. Maar misschien zouden jullie mij willen helpen, hoe was dat voor jullie, die periode tot je bv? Ben ik dom dat ik al die verhalen zit te lezen?

Ik heb een beetje geruststelling nodig denk ik :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je zelf al zegt zitten er natuurlijk risico's aan. Mijn mening is dat dit met alles is in het leven. Het is aan jou of je het risico wilt nemen. Stap je wel of niet je auto in? Het is misschien heel makkelijk gezegd, maar zo zie ik het wel. Natuurlijk zijn er horror verhalen en zijn er vrouwen die echt problemen hebben gekregen, maar ik denk dat als je kijk hoeveel van dit soort operaties er gedaan worden het percentage dat wel goed gaat een heel stuk hoger ligt. Op internet lees je heel snel slechte verhalen omdat mensen natuurlijk gaan zoeken.

Ik speelde al heel wat jaren met de gedachte en 2 jaar terug dacht ik bij mezelf. Ik ben 33 jaar, wil ik echt de rest van mijn leven me zo voelen over mijn borsten? Moet ik nu al met bejaarden tieten door het leven gaan? Nee dat wilde ik echt niet. Ik heb me goed verdiept in hoe en wat en heb de stap genomen. Nu achteraf besef ik me dat ik deze stap 10 jaar eerder al het moeten nemen, maar zo is het niet gelopen.

Ik ben heel blij met wat ik nu heb en het heeft mij een heel stuk zekerder gemaakt over mijn lichaam. Ik voelde me weer trots, een vrouw. Het is allemaal maar uiterlijk, maar het heeft me een stuk gelukkiger gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Zoals elke vrouw die bezig is met een borstvergroting ben ik er bijna elke dag ook mee bezig. Ik kijk naar mooie resultaten foto's, lees verhalen van blije ladies, kijk filmpjes. Maar je doet ook de andere kant van het onderzoek, lezen over complicaties, ervaringen en andere risico's.

Nu ben ik een beetje ondergedompeld, in nieuwsberichten, verhalen, klachtenmeldpunten. Ik word er toch wel stukje bij beetje bang van. Het is echt niet de eerste keer dat ik dingen tegenkom hoor, en ik ben mij echt wel bewust, een operatie is een operatie, je stopt iets in je lichaam, er zijn gewoon wel risico's aan verbonden. Maar nu vind ik mezelf op een website en lees ik ervaringen over vrouwen met (vaak door lekken, maar zie ook vaak het woord zweten langskomen) die doodziek zijn geworden. Dat is toch wel een beetje eng..

Ik wil heel graag een borstvergroting, heb er al lang en goed over nagedacht, en de datum staat inmiddels vast. Maar misschien zouden jullie mij willen helpen, hoe was dat voor jullie, die periode tot je bv? Ben ik dom dat ik al die verhalen zit te lezen?

Ik heb een beetje geruststelling nodig denk ik :blush:

hoi! ja je leest allerlei soorten verhalen, maar degene die het meeste bij blijven zijn die met een slechte ervaring. dat lekken en zweten kan vlg mij haast niet meer omdat de siliconen uptegenwoordig uit 1 geheel bestaan. bijv, als je zo'n siliconen door midden knipt, blijft het 1 geheel, tis net een soort kauwgom. dus ook voor dat soort gevallen hoef je niet meer bang te zijn. en trouwens, vraag gewoon aan je PC welke hij gaat gebruiken en of je mag voelen, vraag wat erin zit. daar zijn zij voor!!

tis ook logisch dat je nu een beetje "bang" wordt.. het is echt niet niks hoor zo'n stap!! maar in vergelijking met het plezier die je ervan hebt.... en het percentage van dat wel goed gaat tegenover wat niet goed gaat is erg groot!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

XJojo, ik zie dat jij de 30ste april bij Nio je bv krijgt. Ik krijg hem ook de 30ste april bij Nio. Voor nu staat het op 480cc dual plane Monobloc Hydrogel. Zien we elkaar misschien daar wel :38:

En ja dames, ook hier natuurlijk enorme twijfelmomenten. Maar wat Esmiralda al zegt; er zijn zoveel risico's in het leven. En als je inderdaad kijkt naar hoeveel vrouwen op de wereld hun borsten hebben laten vergroten en bij hoeveel er serieuze complicaties zijn opgetreden dan is dat percentage heel laag. En je leest inderdaad vaak de verhalen van vrouwen waarbij het is mis gegaan. Vrouwen die gelukkig en tevreden zijn zullen dat niet snel ergens plaatsen.

AnnicktT, voor welke protheses ga je? Op je je al verdiept in de Monobloc Hydrogel? Daar zijn de complicaties nihil, minder kans op kapselvorming en bij eventuele lekkage wordt de inhoud biologisch door het lichaam afgebroken. Voor mij een hele geruststelling. Daarom kies ik ook voor deze protheses. Deze zijn met de minste risico's voor je gezondheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Thnx voor de reacties! Gelukkig voel ik mij alweer wat beter over alles. Met pieken dalen vind ik het nog ontzettend spannend maar realiseer mij ook dat idd er veel meer vrouwen zullen zijn waarbij het goed gaat. En @esmiralda je hebt gelijk, alles is een risico. En ik wil ook niet de rest van mijn leven met een cup aa rondlopen wn elke keer naar die mini borsten kijken en zuchten.

Wat grappig dat jullie beide 30 april gaan! Ik ga 31 Maart, ik zit mij net af te vragen of ik het ga overleven qua spanning nu wil ik het wel gewoon gehad hebben eigenlijk, vinden jullie dat wachten ook niet moeilijk?

De protheses die mij nu zijn geadviseerd zijn van Natrelle, gewoon silicone dus. Ik loop wel standaard bij een arts die zich bezig houdt met afbraak van gifstoofen in het lichaam, hij kan goed meten of ik siliconen in mijn lichaam krijg en ook hoe ik het op tijd zou kunnen afbreken. Dat stelt mij ook erg gerust. Maar ik ga nog wel even kijken naar die monobloc hydrogel, want daar wist ik nog niet van, thnx voor de tip! @Wicked78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wachten is echt ellendig!! eind april dat is nog ruim 3 maanden!! maar het kan gewoon echt niet anders bij mij ivm mijn studie, ik heb niet eerder 2 weken vrij en kan me ook geen 2 weken vroeger vrijveroorloven in mijn afstudeerjaar!!

Maar heb er wel ontzettend veel zin in, kan niet wachten om alles wat ik hier lees zelf mee te maken, de pijn maar ook mn nieuwe twins! heb vandaag (al) mijn post op sportbhgekocht haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar! Gelukkig heb ik geen studie waar ik afhankelijk ben maar eind Maart leek me goed. Nu staat in de planning maar lijkt het wachten ineens veel langer :D Ik heb er ook wel heel erg zin in, en voor we het weten is het zo ver. Tot die tijd leven iig met elkaar mee : D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.