Ga naar inhoud

Lift echt nodig?


Aanbevolen berichten

Hey dames. Ik ben nieuw hier, en meteen op zoek naar gelijke ervaringen.

Als mama van 3 ben ik mijn vroeger mooi gevulde d-cup kwijtgeraakt. Nog steeds wel een c, maar helemaal leeg... Ik was dus echt klaar met mijn besluit om voor een vergroting te gaan. Maar tijdens eerste consult zei de pc, waar ik wel een erg goed gevoel bij had, dat vergroting zonder lifting niet zou gaan.

Ok, mijn borsten zijn niet stevig meer, maar ik heb nooit het idee gehad dat ze echt hangen. Tepel wijst ook nog naar voor, niet naar beneden. Dat advies viel me dus erg tegen.

Ik heb intussen 2 nieuwe afspraken voor nieuwe meningen. Maar zijn er onder jullie die dit ook hebben meegemaakt? En wat hebben jullie gedaan? Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum

Een lift is niet altijd nodig, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Of het bij jou zonder lift kan daar kunnen we weinig over zeggen.

Ik heb zelf ook mijn lege borsten laten opvullen en dat is zeer goed gelukt al zeg ik het zelf hihi

Het is heel goed dat je nog bij andere pc's op consult gaat.

Mag ik vragen bij wie je bent geweest en waar je nog heen gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn advies, ga naar aan andere dokter, want hier lopen de meningen zo uiteen.

Er word na mijn mening veel te snel een lift aangeraden door sommige klinieken en dokters, terwijl het ook gewoon met een BV kan.

Ik weet niet wat je zelf in gedachten hebt, maar vaak moeten er wel meer aantal cc geplaatst worden, om een goed resultaat te krijgen.

Plan bv een consult in bij Nio SLAZ Amsterdam

de Meyere Gent Belgie

Of Plovier Be clinic Belgie.

Deze dokters hebben dan ook meer ervaring met borsten die meer doorhangen, en meer aantal cc plaatsten.

Ikzelf kwam van een lege F, die heel erg doorhing.

Veel succes Liefs Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid,

ik ga je net als de andere dames aanraden een andere arts te zoeken!

Ik heb dit ook gedaan en ben uiteindelijk geholpen door Docter Koeijers via Esthetic Beauty Clinics in veldhoven. Mijn operatie was is Amstelveen.

Hij werkt ook nog via Diane gabriels geloof ik.

Ik ben nu 6 dagen PO en super blij met mijn resultaat!

Als je nieuwschierig bent geworden voeg me even toe als vriendin dan kan je mijn voor en na foto's zien :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik benbij verdonck geweest en ketste me eigenlijk zonder enige prothese te passen af en rade me een borstlift aan vanwege n hoog risico op double bubble ik ben nu afwachtende van dr nio zijn mening en hopelijk binnenkort een consult zonder lift

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik benbij verdonck geweest en ketste me eigenlijk zonder enige prothese te passen af en rade me een borstlift aan vanwege n hoog risico op double bubble ik ben nu afwachtende van dr nio zijn mening en hopelijk binnenkort een consult zonder lift

Hoop voor je dat het zonder kan, maar denk er wel goed over na .. Die arts zegt het niet voor niks.. Niet om je schrik aan te jagen maar wat ik heb wil je echt niet! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Bij mij heeft hij het ook aangeraden. Ik schrok me een hoedje, ze zijn idd niet superstrak, maar hangborsten heb ik zeker ook niet. Ik vond hem redelijk arrogant, hij mikt volgens mij vooral op jonge meisjes met strakke borsten omdat dit natuurlijk de makkelijkste patiënten zijn, daar kan je volgens mij weinig misdoen. Vrouwen die borstvoeding gaven of afvielen vallen bij hem uit de boot. Triest maar het is nu éénmaal zo, had ik het eerder geweten dan was ik nooit geweest. Op dit forum heb ik al veel vrouwen gezien die door andere arts zonder lift mooi geholpen werden.
Lieve groetjes

L

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi dames,

Ik wil het liefste ook geen lift maar ook een vergroting. Ik heb lege borsten door vermagering. Ik heb internet afgezocht voor foto's van gelijkwaardige borsten als mij, maar ik vind nergens dezelfde "theezakjes" met voor en na foto's. Ik ben nieuwsgierig na de resultaten. Ik ben net nieuw hier. Hoe kan ik foto's in zien?

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Laura B:

Hi dames,

Ik wil het liefste ook geen lift maar ook een vergroting. Ik heb lege borsten door vermagering. Ik heb internet afgezocht voor foto's van gelijkwaardige borsten als mij, maar ik vind nergens dezelfde "theezakjes" met voor en na foto's. Ik ben nieuwsgierig na de resultaten. Ik ben net nieuw hier. Hoe kan ik foto's in zien?

Veel liefs

Ik had ook lege borsten door het afvallen. Bij mij is het goed gekomen zonder lift . Je kan hier mijn foto's zien: http://www.borstenforum.com/profile/12767-ils74/?tab=node_gallery_gallery

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Me29 ,

zoals enkele voorstaande meiden/dames hier ook al hebben gezegd, plan enkele consulten bij andere pc's en ga niet bij maar 1 pc op consult. Er zijn hier inderdaad ook andere pc's die op het forum heel goed aangeschreven worden op een gewone bv te doen bij borsten waar andere pc's een lift wilden bij uitvoeren. Met allemaal een heel mooi resultaat .. Je kan de zoekbalk ook gebruiken op meiden/dames te vinden die hetzelfde als jou hebben meegemaakt.

heel veel succes bij het zoeken naar een arts waar jij je goed bij voelt!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
On 1/22/2015 at 9:12 PM, eindelijk said:

Ik ben een paar jaar geleden ook op consult geweest en toen werd mij ook verteld dat het alleen met lift kon, heb nu een borstvergroting gehad zonder lift, als je wil kan je me voor en na foto's kijken. ik had ook een lege C cup.

succes

Hoi, ik ben lotgenoot twijfelgeval lift of niet. Zou ik alsjeblieft jouw voor en na mogen bekijken? welk implantaat, welke plaatsing, hoeveel cc? :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.