Ga naar inhoud

Wanneer mag ik gaan smeren?


Gast beautje79

Aanbevolen berichten

Gast beautje79

Hallo allemaal,

Even een vraagje, morgen is het een week geleden dat ik ben geopereerd aan een borstvergroting.

Eergisteren op controle geweest en alles zag er prima uit.

Nu ben ik helemaal vergeten te vragen wanneer ik littekencreme mag gaan smeren?

Wie weet dit en welke littekencreme word het meest aanbevolen?

Groetjes Beau

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag normaal gesproken beginnen met smeren op het moment dat je wondjes dicht zijn,dit mag je dus starten op het moment dat je hechtingen eruit gehaald zijn.

en het merk littekencreme loopt uiteen qua ervaringen van dames.

het is kwestie van zelf proberen wat je aanstaat en goed vind.

hoeft helemaal niet percee merk te zijn hoor,kruitvat eigen merk kan bijvoorbeeld ook heel goed zijn...

sucses en smeer ze..

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja deed ik ook na een week toen de hechtingen eruit waren,t zag er goed uit dus ben meteen begonnen met de creme,de verpleger daar die de hechtingen eruit haalde ,deed er ook meteen siliconencreme op ,en dat voelde echt opgelucht,lkkr zacht enzo.

Hij adviseerde ook omdat lkkr iedere dag gewoon te doen,smeer nu na een half jaar nog iedere dag,kan geen kwaad.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vam mijn pc moet ik zo wie zo eerste 6 weken wachten ermee, daarna als ik op controle ben geweest krijg ik het uitleg wat ik verder mag en nie (zwemmen,gewoone bh´s dragen, littekens smeren etc) Ben benieuwd ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.