Ga naar inhoud

Ervaring met Frans Straten?


dallie_5

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik moet toch even van ma afschrijven er gaat van alles door mijn hoofd.

Gisteren eerste consult gehad bij Frans Straten via Diana Gabriels.

Wat ik heb ervaren:

Frans kwam erg gehaast op mij over en neemt niet echt de tijd om je vragen te beantwoorden of extra uitleg te geven.

Ik heb wel een goed gevoel bij zijn kundigheid maar het gevoel bij hem zelf zit niet goed.

Alles qua operatie enzo is me duidelijk maar nog niet wat betreft de protheses. We hebben 325 besloten hij zei dat ik met minder niet het resultaat zou krijgen dat ik wilde zoals ik dat op fotos liet zien en meer leek mij zelf geen goed idee omdat ik ze in de pas bh al heel groot vond lijken.
Ik heb eens rond gekeken en ik zie meer meiden die ongeveer mijn borsten hebben die ik nu heb en mijn postuur en ook 325 hebben gekregen en die zien er niet echt groot uit...kleiner dan ik ze hoop te krijgen.maar met passen leek het me juist aan de grote kant...

Ik overweeg om voor een tweede keer bij hem langs te gaan en het voor te leggen maar ik weet niet of ik hier iets mee bereik bij hem want ik heb het gevoel dat hij dan nog kort af is.

meer mensen die hier ervaring mee hebben?

heb net ook een consult gepland bij dr van Onselen bij A kliniek en bij dr Schuttecotte in kliniek Veldhoven.

Ik hoop dat er meiden zijn die hun ervaringen met me willen delen.

Liefs Maartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

Ik ben net 13 januari door frans geholpen ik kan alleen maar zeggen dat ik voor 100% tevreden ben.

Ik heb echt mijn droom borsten ,ik had zelf al een duidelijk idee van wat ik wilde.

Dus misschien dat het daardoor voor mij wat makkelijker was.

Snap wel een beetje wat je bedoelt met gehaast inderdaad ik heb dat zelf niet echt als vervelend ervaren.

Kon ook altijd bellen als ik vragen had dat heb ik ook gedaan ook aan de tel ben ik netjes geholpen.

Mocht ook op de operatie dag nog een keer passen voor mijn eigen gevoel.

Kreeg ook een bos bloemen toen ik in de kliniek aankwam iedereen was erg aardig en stelde mij goed op m'n gemak.

Al,met al kan ik alleen maar heel erg positief over mijn ervaring met Frans en kliniek heyendael zijn.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word de 26e door hem geopereerd, en mijn consult was juist het tegenover gestelde...

Was als aller laatste 2045 uur, en hij nam alle tijd.

Ook met passen, heel relaxt en vriendelijk. Ik wist ook al aardig wat ik wilde, alleen mijn man vond het grooooot, waardoor ik wat geïrriteerd raakte ( ook 325 CC en dat was wat mij betreft niet groot genoeg..) Dus Frans ging heel relaxt aan mijn man uitleggen dat het groter lijkt dan dat het er uiteindelijk in het echt uitziet etc etc.... Mijn man was overtuigd in ieder geval. ;-)

Uiteindelijk op 375 cc uitgekomen, gepland en afgesproken.... week later ging ik twijfelen of het niet nog groter kon...

Tanne met Frans in overleg geweest, belde Frans mij zelf einde van de middag terug om het toe te lichten.

Kan niet anders zeggen, mijn ervaring is echt super tot nu toe.... Nou de operatie nog!!! haha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de resultaten van Straten zijn goed maar als je geen prettige ervaring met hem hebt zou ik hem niet kiezen. Ik ben zelf bijvoorbeeld bij Nio geweest en vond hem heel bot en kortaf, hij kan dan wel mooie borsten maken maar ik wil me wel op mijn gemak voelen!

Van Onselen en Schiettecatte kan je opzoeken in de zoekbalk rechts bovenin, over van Onselen is veel negativiteit onder andere vanwege de protheses die hij gebruikt. Kijk rustig rond en ga op consult en dan kan je je eigen keuze maken :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat sommige Frans kortaf vinden bij Diana komt denk ik omdat zei hem zo vol propt dat hij amper de tijd heeft om alles goed uit te leggen.

Ik ben ook Door hem geopereerd 2 x al en vond dit de eerste keer ook.. daarom uiteindelijk niet geworden wat ik verwacht had. andere keren was hij wel erg vriendelijk en nam de tijd!

Het is waar dat het met passen groter lijkt dus kies niet te klein.

Zou jammer zijn als je 2 x onder het mes moet omdat je er meer van had verwacht!

Kan m ook vragen of hij meerdere maten klaar legt. Kan hij tijdens de operatie kijken wat mooi is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb frans inderdaad na aanleiding van de plaatjes zelf de cc laten bepalen.

Want ik kwam na het consult ook met het idee van 450cc thuis helaas zei iedereen ohh wat groot.

Sta je weer te twijfelen je Wilt voor jezelf exact weten hoe het wordt alleen denk ik dat je dat nooit 100% zeker weet.

Wat ik wel,zeker weet nu ik geopereerd ben dat ik blij ben dat ik toch 450cc heb

Ik tilde na de operatie de deken op en dacht hmmm dat is 400cc geworden.

Haha was gewoon 450cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de 12e door Frans geopereerd en ik ben supertevreden over hem :) moet daar wel bij zeggen dat ik via Heyendael ben gegaan en niet via Diana. Ik denk dat het eventuele kortaf daar misschien bij hoort. Ik heb alle tijd gehad voor vragen en passen etc, maar ik betaal ook 300 euro meer.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Ik moet toch even van ma afschrijven er gaat van alles door mijn hoofd.

Gisteren eerste consult gehad bij Frans Straten via Diana Gabriels.

Wat ik heb ervaren:

Frans kwam erg gehaast op mij over en neemt niet echt de tijd om je vragen te beantwoorden of extra uitleg te geven.

Ik heb wel een goed gevoel bij zijn kundigheid maar het gevoel bij hem zelf zit niet goed.

Alles qua operatie enzo is me duidelijk maar nog niet wat betreft de protheses. We hebben 325 besloten hij zei dat ik met minder niet het resultaat zou krijgen dat ik wilde zoals ik dat op fotos liet zien en meer leek mij zelf geen goed idee omdat ik ze in de pas bh al heel groot vond lijken.

Ik heb eens rond gekeken en ik zie meer meiden die ongeveer mijn borsten hebben die ik nu heb en mijn postuur en ook 325 hebben gekregen en die zien er niet echt groot uit...kleiner dan ik ze hoop te krijgen.maar met passen leek het me juist aan de grote kant...

Ik overweeg om voor een tweede keer bij hem langs te gaan en het voor te leggen maar ik weet niet of ik hier iets mee bereik bij hem want ik heb het gevoel dat hij dan nog kort af is.

meer mensen die hier ervaring mee hebben?

heb net ook een consult gepland bij dr van Onselen bij A kliniek en bij dr Schuttecotte in kliniek Veldhoven.

Ik hoop dat er meiden zijn die hun ervaringen met me willen delen.

Liefs Maartje

Hoi Maartje,

Ik heb 5 feb ook een consult bij schiettecatte, ik was ook aan t twijfelen om bij Frans Straten een consult te plannen, alleen dan zelf in Nijmegen bij Kliniek Hetdael, maar tot op heden nog niet gedaan, ik heb maandag een consult bij medisch centrum waalre met dokter Hawinkels, vind het zo spannend :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in ben geopereerd door frans de 16de van december. Ik vond hem op t consult heel leuk en lief, maar bij de operatiedag vond ik m een beetje geirriteerd overkomen. Kan komen omdat hij natuurlijk al een aantal operaties voor mij had gehad. Ook had hij echt rekening gehouden met mijn wens van 425cc, ondanks dat hij eraan twijfelde of t zou passen.

Frans levert echt vakwerk en ben er zo zo zo blij mee. Ze zijn echt precies gelijk aan elkaar en heb precies wat ik in mijn grootste dromen niet had durven wensen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@suus ik heb morgen gesprek bij Diana Gabriel en mijn voorkeur gast ook uit naar dr straaten .

Heb je nog tips? En zou je mij willen toevoegen. Wil graag voor na resultaat zien.

Thnx

Ik heb je toegevoegd.

Ik had zelf een aantal plaatjes meegebracht van naakte borsten.

Vooral omdat je in bh er niet echt een duidelijk beeld bij hebt zelf wilde ik vooral meer volume bovenop.

En ik vind dat je dat met passen niet echt kunt voorstellen hoe dat wordt.

Omdat ze met de pasprothesen ook hangerig zijn.

Maar dat is mijn menning hoor misschien ervaren anderen dat anders

Vond ook met passen dat het zulke joekels leken die siliconen

Maar als ze weer uit de pas bh gaan lijkt het alsof je niks meer hebt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was van plan alles 1 voor 1 te antwoorden maar dat is een beetje veel dus ik ga het maar algemeen doen.

Ik zie in elk geval een hele hoop fijne en goede reacties over Frans.

Veel van jullie zijn naar Heyendaal geweest zie ik en ik heb zelf ook het vermoeden dat frans op die locatie relaxter is en meer de tijd kan nemen, mocht ik nog bij hem op gesprek gaan (denk het wel) dan ga ik dat daar doen en niet meer via Diana.

De prijs maakt me niet zo veel uit dat verschil is zo groot niet.

Wat is jullie ervaring met de pasprotheses? Lijken ze in die pas bh groter dan het resultaat uit eindelijk word?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Ik wilde misschien ook via Diana doen, maar nu ik dit zo hoor.. hmm lastig.

Ik heb deze ervaring helemaal niet bij Diana. Ligt er denk ik ook aan hoe druk hij die dag is? Ik had alle tijd met passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vol lof over Frans! Gisteren door hem geholpen en kreeg een bloemetje mee naar huis van hem en Tanne. Super team, ben zo goed geholpen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.