Ga naar inhoud

Sporten na borstvergroting


Gast Sherry86

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben nu 11 weken post operatief. (345 CC anantomisch voor de borstspier)

Nu zit ik een beetje in dubio, voor de ingreep deed ik aan kickboksen en vanaf de operatie tot op de dag van vandaag nog niks gedaan. Wil het vanavond weer gaan proberen, zal wel vies tegenvallen.

Ben evengoed bang dat ik iets ga voorzeren. Van mijn linker borst heb ik echt werkelijk waar helemaal geen last en ook niet gehad, mijn rechter borst voelt 'apart' als ik spring of ren lijkt het of het daarna 'lastig te omschrijven', maar dat het wat kittelt in mijn borst 😁. Zal misschien ook wel een kwestie van wennen Zijn aan gezien ik nu boobies heb 😜

Inkapselen is nu toch ook voor het grootste gedeelte gebeurd?

Heeft er iemand ervaring met het sporten of adviezen... Ik wil zooo graag weer aan de slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een soort tintelend gevoel in je borst? Dat ken ik inderdaad, raar is dat :P

Ik zou rustig opbouwen hoor, kickboksen is best wel heftig in een keer. Je kan het natuurlijk proberen maar misschien even aangeven dat je nog niet gelijk voluit kan? Voor de rest geeft je lichaam wel aan als het niet gaat en houdt er rekening mee dat spierpijn in je borstspier heel raar voelt nu ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, dat het ook herkenbaar is bij jou dat tintelend/kietelende gevoel, vind het echt heel apart.

Alles voelt anders rennen, springen moet er nog echt aan wennen. Ze worden wel al ietsjes zachter, alhoewel als ik op mijn rug lig zijn ze nog aardig hard

Links voelt veel soepeler aan dan rechts, misschien ook omdat ik rechtshandig ben? Weet niet of dat enig invloed heeft.

Thanx voor je reactie.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook e fanatieke sporter maar zet sowieso dat kickboxen maar de eerste 8 weken uit je hoofd...ze moeten eerst goed ingekapseld zijn...ik was te snel begonnen waardoor ik gruwelijke pijn had 5 weken lang en niets nada kon dus beter ff meer geduld dan is t resultaat ook mooier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.