Ga naar inhoud

Ingetrokken tepels na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Na mijn 3e BV op 12 december, was mijn linker tepel ingetrokken, ik dacht zal wel weer over gaan, maar nu na 5 weken was het nog.

Ik wat informatie opgezocht, en las diverse keren, dat het wel meer voorkwam bij een borstvergroting, of borstoperatie.

Nou steeds van alles geprobeerd, maar kreeg hem er niet uit, oeps, en ik heb al zulke kleine tepels tegenover mijn grote borsten.

Gisteren even gekeken wat er aan gedaan kon worden, en toen kwam ik de Niplette tegen van Philips.

Is niet meer als een plastic buisje, met een spuitje eraan en kost 26,95.

Bol.com had het dus snel besteld gisteravond, en vanmorgen om 9 uur stonden ze al aan de deur.

gelijk uitgepakt, en geprobeerd, en jaaa.... de tepel kwam er gelijk uit. pppffff opluchting.

Je kan het gewoon onder je BH aanhouden, een klein beetje trekkerig gevoel, maar doet beslist niet zeer.

Misschien zijn er meer dames die hier baat bij hebben!

Hier de link hoe het werkt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

piercing doet niet zoveel pijn hoor dan een eventuele operatie eraan. je voelt het wel maar daarna is het ook zo over. na het zetten heb je alleen uurtje branderig gevoel.

ik heb hem zelf ook ben wel bang dat die dicht groeit na de operatie omdat ik hem niet in mag houden en erna verband op zit hopen dat de andere 4 wel open blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Nog meer tepel toppics ? Ik had een vraag of de tepel ook rekt tijdens een borst vergroting .

Ik vind m'n tepels echt lelijk in normale toestand , als ze stijf zijn vind ik het aan te zien.

Maar word je tepel dus uitgerekt met een vergroting ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.