Ga naar inhoud

1 borst meer ingedaald dan de ander na 2 weken po is dit normaal? Help


Zendé

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben nu twee weken en twee dagen po, nu zie en voel ik dat de ene borst lager zit dan de andere ik voel bij 1 borst ook nog een bobbel bovenin en bij de andere voelt ie glad overlopend naar beneden, zie ook verschil in hang zeg maar en dus ook grote, de ingedaalde ziet er groter/voller uit. Ik maak me zorgen is dit normaal en wanneer/ of trekt dit weer bij? Ik maak me hier zorgen over, pfffff, hoop dat iemand info voor me heeft zodat ik wat geruster word

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Komt vaker voor hoor, dat de ene borst langer erover doet om te settelen dan de andere :)
jij was toch diegene die bij dr. van Onselen geweest was he? En daar mentor high profile prothesen kreeg (ronde)?

Ik neem aan dat je linkerborst nog hoger zit? (gokje)

Je borsten zijn twee afzonderlijke wonden, en genezen dus ook onafhankelijk van elkaar. Geef het de tijd. De eerste 6 weken tot 3 maanden verandert er een hoop.

Waarom is er bij jou eigenlijk gekozen voor mentor prothesen? En waarom ronde? Heb nog nooit gelezen dat van Onselen ronde prothesen plaatst, vandaar mijn nieuwsgierigheid :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Nee rechts is nog niet gezakt juist, deze kijkt ook kleiner, voelt ook strakker aan.

Ik heb de mentor siltex round high profile cohesieve 2 400 cc geplaatst gekregen, met een projectie extra boven dus van 5.1 cm.

Ik wilde zelf geen anatomische prothese wilde perse ronde omdat ik in nabije omgeving verschil heb gezien na een aantal jaren, ik vond de "druppelvorm" teveel gaan hangen, de volume wat ik gezien heb zit meer onder in de borst met de anatomische en ik wilde perse volume boven in de borst of te wel een mooi decolleté, ik bedoel na drie kids had ik volumeloze borsten soort theezakjes zeg maar ik ben 171 lang en weeg 60 kilo ik had een 75 B cup en heb gevraagd om een volle D cup

D'r van onseloo heeft mij de keuze van ronde of anatomische protheses vrij gelaten

Ik bedoel als hij alleen maar druppelvorm had willen plaatsen was ik gewoon naar een andere kliniek gegaan simpel toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na de operatie alleen een brede band gekregen die de boel naar beneden moet drukken zeg maar, ik kreeg dus geen beha, ik heb dit aan hem gevraagd waarom ik geen beha kreeg? Ten eerste was het bij mij niet nodig zei hij en ten tweede was hem ervaring dat door beha de protheses te hoog kunnen inkapselen......

Nou daar ga ik vrijdag as nog is over hebben moet dan terug voor hechtingen eruit halen en 1e controle, ik heb mijn vragen al opgeschreven hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik bedoelde het ook niet verkeerd :) Vroeg het me gewoon af :)

Oke.. de rechter.. Als hij nog hoger achter de spier zit, dan ziet ie er idd ook kleiner uit. Dat is meestal zo :) Dus zolang hij niet TE hoog zit, zal dit gewoon nog gaan bijtrekken hoor :)

HOe bedoel je dat met die projectie extra boven? Dat snap ik niet helemaal....

De gewone high profile 400 cc heeft idd een projectie van 5,1 cm.

Fijn dat je zelf kon kiezen, maar had jij nou echt je eerste consult met dr. van Onselen? Normaal is dat altijd met een assistente... Er zijn al een tijd geen accz-ers meer hier geweest, dus ben benieuwd wat er allemaal veranderd is daar :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na de operatie alleen een brede band gekregen die de boel naar beneden moet drukken zeg maar, ik kreeg dus geen beha, ik heb dit aan hem gevraagd waarom ik geen beha kreeg? Ten eerste was het bij mij niet nodig zei hij en ten tweede was hem ervaring dat door beha de protheses te hoog kunnen inkapselen......

Nou daar ga ik vrijdag as nog is over hebben moet dan terug voor hechtingen eruit halen en 1e controle, ik heb mijn vragen al opgeschreven hihi

Hm.... ben ik het niet helemaal mee eens.. Maar Hoeyberghs houdt die mening er ook op na..

Als een prothese goed geplaatst is, en de pocket aan de onderkant ruim genoeg is, dan zakt een prothese gewoon goed op zn plaats.. De bh moet natuurlijk wel goed passend zijn, en niet enorm de boel omhoog houden....

Ben benieuwd of je hierna wel een bh gaat krijgen, of dat je hele herstel zonder bh moet doen :)

Ehhhh ik heb dus dual plane techniek toegepast gekregen vergeten te zeggen

yep, doet ie altijd :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt verschillende protheses van mentor maar omdat ik smalle borstkas heb gingen de gewone mentor protheses er niet in zeg maar, maar ik wilde perse een D cup uitkomen daarom heeft hij voor de high profile gekozen deze zijn compacter steken meer naar voren door de extra volume die er naar voren inzit en niet opzij zeg maar, weet effe nie beter te formuleren haha.

Eerste consult had ik met de assistente inderdaad, zij heeft mij geadviseerd foto's gemaakt gemeten enz d'r van onselen was hier niet bij aanwezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja van die beha vond ik ook eigenaardig maar ik moet zeggen ze trekken goed bij, ik zei tegen d'r van onseloo, u geeft mij nu geen beha maar ik wil nie da mijn borsten dadelijk te ver naar buiten gaan openstaan, tepels die opzij wijzen zoiets haha maar hij garandeerde dat dit niet zou gebeuren, heb een hele brede band die de zijkanten van mijn borsten naar binnen houden zeg maar en naarmate de zwelling minder word zie ik ook dat ze meer naar elkaar toe gaan staan, meer decolleté zeg maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt verschillende protheses van mentor maar omdat ik smalle borstkas heb gingen de gewone mentor protheses er niet in zeg maar, maar ik wilde perse een D cup uitkomen daarom heeft hij voor de high profile gekozen deze zijn compacter steken meer naar voren door de extra volume die er naar voren inzit en niet opzij zeg maar, weet effe nie beter te formuleren haha.

Eerste consult had ik met de assistente inderdaad, zij heeft mij geadviseerd foto's gemaakt gemeten enz d'r van onselen was hier niet bij aanwezig

Oh dat van die prothesen dat weet ik wel ;) En het is alleen maar goed dat ze de high profile gekozen hebben... Anders was je idd nooit op een D uit gekomen.

Ah oke.. dus toch met de assistente... Heb je dan wel nog een consult gehad met van Onselen, of zag je die pas op de dag van je operatie?

Volgens mij ben ik nu door mijn vragen heen :45:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag d'r van onselen pas op de dag van de operatie maar heb vantevoren meermaals gebeld met vragen want hij adviseerde me in eerste instantie dus wel anatomische prothese en die wilde ik dus absoluut niet.

Eerst zei de assistente sillimed 450 cc anatomisch ik zeg die wil ik dus niet haha, daarna heeft zij nogmaals overlegt met d'r van onseloo en kwam ik uit op deze dus, ik had eigenlijk 500 cc willen hebben maar dat paste niet zeiden ze, hmm vond ik eerste instantie vreemd maar toen ik me daar in verdiept en zij het uitgelegt had snapte ik het wel,

Maar omdat ik de high profile zou krijgen gaf dit nog een groter effect dan de 450cc anatomische prothese werd mij uitgelegd omdat daar meer projectie opzit en rond zijn.

Ik ben benieuwd waar ik dadelijk daadwerkelijk op uit ga komen, ik vind de boobs qua grote nu mooi,maar zoals ik hier wel is lees en bij sommige tot een cupmaat kunnen slinken dan ben ik bang dat ik ze toch te klein vind, maar daar ga ik het vrijdag ook is over hebben, want later las ik op de mentor site dat je ook very high profile had en ik van dat type wel de 500 cc gepast zou hebben, maar weet ook niet of deze kliniek hiermee werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.