Caylinn Geplaatst januari 14, 2015 Geplaatst januari 14, 2015 HiIk heb datum voor mijn neuscorrectie, 5 februari gaat het gebeuren,heel spannend.Kosten zijn 3500. Heeft iemand ervaring met dr.Nio?
Gast Geplaatst januari 17, 2015 Geplaatst januari 17, 2015 Er hebben veel meiden ervaring met Nio, maar niet met een neuscorrectie voor zover ik weet? We zijn natuurlijk ook een borstenforum, dus ervaring met borstoperaties zijn er genoeg
blushbrush Geplaatst januari 30, 2015 Geplaatst januari 30, 2015 Hoihoi,Ik heb ook interesse in een neuscorrectie. In mijn geval een neustipcorrectie.Mijn borsten heb ik laten vergroten bij dr Nio. En ben hier zeer tevreden over.Mijn vraag is nu; heb je enig idee wat de kosten zijn van alleen een correctie van de neustip bij Dr. Nio?Heel veel succes met je operatie!!Groetjes
Beatriz Geplaatst februari 1, 2015 Geplaatst februari 1, 2015 Hoi,Mijn vriendin heeft ervaring met dr. Pirayesh van Amsterdam Plastic Surgery. Zij heeft daar haar neus laten doen en is heel blij het het resultaat. Ik vind het ook heel mooi geworden. Ik heb zelf een afspraak gemaakt om mijn borsten daar te laten doen. Ik hoor alleen maar goede dingen over hem.Groetjes,Beatriz
Caylinn Geplaatst maart 16, 2015 Auteur Geplaatst maart 16, 2015 HiIk was zo bang voor mijn neuscorrectie,vooral voor narcose,maar het viel allemaal reuze mee , resultaat is prachtig,nog beter geworden dan ik had verwacht.Groetjes
eva janssens Geplaatst maart 20, 2015 Geplaatst maart 20, 2015 Dag Allemaal,Ik ben Eva en nieuw op dit forum,Ik heb een afspraak bij Dr Frans Noorman Van Der Dussen, Ik heb over hem al veel goede reacties gelezenHeeft er hier iemand ervaring met hem, ben er eigenlijk wel bang voor maar ik denk dat dat toch wel een normale reactie is.Mag ik vragen Ketrin wat je hebt laten doen?Groetjes
Caylinn Geplaatst september 19, 2015 Auteur Geplaatst september 19, 2015 Volledige neuscorrectie en borstvergroting.
Jessica Geplaatst januari 5, 2020 Geplaatst januari 5, 2020 Heb je een voor en na foto van je neus? Ik ga woensdag as voor mijn borsten en neus naar Nio! Moest je lang herstellen? Luefs
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.