Ga naar inhoud

Een echte push up in maat 75e of 75f, wie weet waar te koop?


Catlover

Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Ik heb mijn borsten alweer ruim een jaar en ben er hartstikke blij mee.

Nu ben ik nog steeds op zoek naar een push up die zorgt voor die mooie gleuf in het decolleté, nog steeds nergens kunnen scoren!

De verkoopsters bij Hunkemöller vinden dat als je mijn borsten hebt, een push up niet nodig is. Maar ik wil die gleuf als ik een topje met lage hals draag!

Wie heeft er eentje gekocht die lekker zit en mooi is??

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik! Maar bij mij zit hij voor geen meter!

Omdat mijn tepels zo hoog zitten, komen ze er helemaal bovenuit!

Geen gezicht :(

Ook die van wonderbra ultimate strapless zit niet bij mij...Heb zo'n korte romp dat die brede band in mijn buik knelt als ik zit.

Pffff... moeilijk hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel een luxe probleem :D
Maar idd, ik wil binnenkort ook wel een gleufje kunnen maken :)

Je zou denken dat vrouwen in een lingeriezaak je wel zouden begrijpen maar blijkbaar niet ...
Eens een berichtje sturen naar Lesley An Poppe? :D (voor de Belgische dames :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze bij v&d en 2 bij Hunkemöller . Zijn vette maximizers die je borsten onder je kin duwt, moet wel bekennen dat het werkelijk voor geen meter zit!!

Maar goed wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan en oooow wat zijn ze mooi met doe bh's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.