Catlover Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Hi ladies,Ik heb mijn borsten alweer ruim een jaar en ben er hartstikke blij mee.Nu ben ik nog steeds op zoek naar een push up die zorgt voor die mooie gleuf in het decolleté, nog steeds nergens kunnen scoren!De verkoopsters bij Hunkemöller vinden dat als je mijn borsten hebt, een push up niet nodig is. Maar ik wil die gleuf als ik een topje met lage hals draag!Wie heeft er eentje gekocht die lekker zit en mooi is??Groetjes!
me and my boys Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Hoi catlover. Bij bonprix gaan ze tot G-cup. En helemaal niet duur. Succes met je zoektocht. Xx
Linda1973 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Daar ben ik ook al drie jaar naar op zoek! Als je ernaar vraagt in een speciaalzaak kijken ze je raar aan, terwijl ik juist vind dat grote boobies ook lekker gepusht mogen worden! Goeie tip, me and my boys!Ga meteen eens kijken! Liefs Linny Xxx
Guest Ava Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Deze van After Eden. Je krijgt er een super decolleté in en ze lijken gelijk een stuk groter. Beetje het maximizer idee van de Hunkemoller.
Linda1973 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Die heb ik! Maar bij mij zit hij voor geen meter! Omdat mijn tepels zo hoog zitten, komen ze er helemaal bovenuit! Geen gezicht Ook die van wonderbra ultimate strapless zit niet bij mij...Heb zo'n korte romp dat die brede band in mijn buik knelt als ik zit. Pffff... moeilijk hoor!
margriet2380 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Ik had er destijds 'n paar van Zeeman.Was een leuke tijgerprint voor 6.95 had heb 'm in maat EEn had nog een roze kanten ook in E.En ze stonden supermooi! heel mooi decoleté!Gewoon af en toe 'ns binnenlopen, wie weet?Ze hebben er nu nog wel regelmatig, alleen niet in H!Liefs margriet
MeMo Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Lijkt wel een luxe probleem Maar idd, ik wil binnenkort ook wel een gleufje kunnen maken Je zou denken dat vrouwen in een lingeriezaak je wel zouden begrijpen maar blijkbaar niet ... Eens een berichtje sturen naar Lesley An Poppe? (voor de Belgische dames )
Moeder Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Ik heb ze bij v&d en 2 bij Hunkemöller . Zijn vette maximizers die je borsten onder je kin duwt, moet wel bekennen dat het werkelijk voor geen meter zit!!Maar goed wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan en oooow wat zijn ze mooi met doe bh's!
Catlover Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Thanx Ladies! Ik heb besteld bij bonprix, wordt als t goed is morgen bezorgd, ben benieuwd!
Catlover Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 De bh's van bonprix waren helaas niks, m'n borsten zaten erin, maar deed verder niks.Nu die van after Eden besteld op advies van Ava. De zoektocht gaat dooorrrr!!
Jane_Doe Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 https://www.bodyfashion-born.nl/bh-s/push-up-bh/
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.