Ga naar inhoud

Cierce11 : 19 januari 2015 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik ben cierce11,

Via Diana gabriels heb ik een afspraak gemaakt bij Drs Roosenburg. Maandag 19-1 gaat het gebeuren!

Ik heb het advies gekregen voor 300cc hp mentor, gezien mijn lengte van 1,67 en 53,5 kilo.

Hiermee ga ik van een A naar een volle C cup. (hoop ik)

Ik moet zeggen dat ik het wel heel erg spannend vind allemaal.

Zijn er hier meer mensen die 300cc hp hebben van mentor via Drs Roosenburg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meiden,

Ik ben nu 2wkn po en heb het behoorlijk voor mn kiezen gehad. Na de eerste week heeft mn vriend me zelfs in de steek gelaten.

Vorige week ging het kwa pijn steeds beter alleen sinds zaterdag krijg ik steeds zo een pijn als ik lig. Ik word ook wakker van de pijn en als ik opsta

dan heb ik het gevoel dat alles weer in model moet zakken. Het voelt ook aan alsof ik twee stenen in mijn bh meedraag.

Mn borsten zien er verder wel goed uit en voelen niet extreem hard ofzo.

Is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend dat je vriend je niet heeft geholpen.. dat maakt het allemaal een stuk zwaarder. Ik herken je klachten wel, waarschijnlijk is het nog vocht wat in je buik zit. Als je ligt verschuift dat naar boven waardoor het opzet rond je sportbh. Daar had ik tenminste veel last van en pijn dat het deed! Ik kon ook zelf niet overeind komen. Heb je geprobeerd om wat meer overeind te slapen? En veel water drinken!

Als je je zorgen maakt inderdaad even contact opnemen met je pc, beter een keer teveel dan te weinig :) Sterkte X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cierce11,

Dat klinkt alsof er heel veel narigheid is.... Je vriend is weer gaan werken en is gestopt met je helpen of heeft hij je echt verlaten verlaten????

Ik heb zelf nog geen BV ondergaan, maar zoals met alle aandoeningen en operaties geldt in het algemeen: Iedereen heelt op zijn eigen tempo en eigen manier. Sommige mensen hebben veel last en pijn, andere mensen lijken er maar goed vanaf te komen... maar lopen dan weer het risico om te veel te doen. Ik weet niet wat beter is.

Heb je nog een goed medicatieschema? 3-4x per dag 1000mg paracetamol. Je kan daarbij nog een andere pijnstiller nemen, bijvoorbeeld ibuprofen. Evt. zou je wat diazepam of een dergelijk middel voor wat spierontspanning en betere nachtrust kunnen vragen aan de huisarts? Als je tijdens je herstel ook nog een relatiebreuk moet verwerken, kan je wel de nodige hulp gebruiken! Heb je vriendinnen of familie waar je een beetje op kunt terugvallen? Ik hoop het! Zoek maar zoveel mogelijk afleiding. Lees een goed boek, kijk films en series en overbelast jezelf niet....

Heel veel sterkte,

lieve groet,

Wonka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn vriend heeft het uitgemaakt... :( Hij vond mij een aansteller en er was niet zo veel aan om voor mij te zorgen. Hij was hier vijf dagen en daarvan was hij twee avonden gaan zuipen en de dag na mn operatie kwam hij stoned thuis....

Ik moest vier dagen na mn operatie het meeste alweer zelf doen dus. Gelukkig heb ik wel mn ouders en mn vriendinnen maarja die kunnen ook niet altijd hier zijn.

Vorige week ging het prima ik slikte bij niets meer tegen de pijn alleen snachts een tramadol omdat ik last van mijn rug krijg als ik ga slapen. Sinds zaterdag voelt het net alsof ik twee zware stenen in mn bh heb liggen en als ik lang lig gaan mn borsten heel erg zeer doen.

Ik weet niet of het vocht is ik dacht dat ik het meeste als kwijt was. Ik was namelijk helemaal groen aan de zijkant en links bovenin paars, ik droeg tot en met zaterdag een 75C bh en ik draag nu weer een 75C en zelfs het paars is voor het grootste deel verdwenen. Dus wat dat betreft ziet alles er goed uit.

Het voelt alleen net alsof die implantaten stenen zijn die mee zakken als ik lig en weer op hun plaats schuiven als ik opsta. Dit doet echt heel erg veel pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg wat een zak. Nu misschien moeilijk te begrijpen... maar als dat volgens hem de manier is om met zijn meisje om te gaan.... ben je 'm beter kwijt dan rijk!

Ik zou als ik jou was je paracetamol schema weer opstarten. En ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar een sport bh die de borsten heel goed op de plek houdt lijkt me essentieel. Verder zou je misschien een beetje half zittend kunnen slapen en alle mogelijke kussens kunnen gebruiken om je houding zo fijn mogelijk te ondersteunen. De maat van je bh's begrijp ik niet helemaal uit je tekst...

Sorrie dat ik je niet meer kan helpen. Maar ik wens je wel heel erg veel sterkte... en je vriendinnen en familie snappen vast wel dat je nu even flink afleiding nodig hebt!

Lieve groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.