Ga naar inhoud

RSC: 4 februari 2015: Dr. Bauland: Sanavisie Bodyclinic: Mill


Aanbevolen berichten

Hi,

De knoop is doorgehakt! Op 4 februari word ik geopereerd door Dr. Bauland (4e keer).

Na 2 borstverkleiningen, een littekencorrectie en 11 jaar later wil ik vooral mijn vorm aan laten passen en een deel van mijn litteken corrigeren.

De BV moet ik zelf betalen, de correctie gaat op rekening van Bauland.

Ik heb een week voor mijn operatie nog een tweede pas sessie ingepland (28 januari). 'Vroeger had ik 70F, nu volgens opmeting de laatste keer 75B (alhoewel ik 70C draag). Ik vind zelf grootte niet zo belangrijk, aangezien ik bang ben dat het weer snel gaat hangen. De bolling bovenin des te meer! Volgens Bauland was Dual plane mijn beste optie en dan kon ik cc's zelf kiezen tot aan 375cc. Met de toevoeging hoe groter, hoe minder natuurlijk. De eerste pas sessie wist ik het meteen: 275 of 300cc. (beide maten mochten aanwezig zijn tijdens de operatie, kunnen ze dan zien wat het beste staat). Echter weet ik niet wat het profiel is... Ik twijfel zelf over medium of high... vandaar nog een extra sessie om mijn laatste vragen af te tikken.

Welk profiel zorgt voor een mooie bolling, maar geen duidelijke rand? Ik heb wat foto's bekeken en berichten gelezen, maar het ziet er allemaal zo verschillend uit! Help

Verder zei hij de eerste keer dat hij a-symmetrie zag... n.a.v. de vorige borstoperaties. Meer tissue aan de binnenkant van de tepel dan aan de buitenkant. Ik kom nog graag te weten of je dat na een BV niet veel erger ziet en of daar nog wat aan 'aangepast' zou moeten worden om een mooier resultaat te krijgen?! (aangezien ze het litteken toch weer open maken)

Ik weet dat meer mensen gaan twijfelen vlak voor de operatie... wat voelt dat vervelend zeg! Doe ik hier wel goed aan? Het is al de 4e operatie, ben ik niet te kritisch? Zou de grootte en bolling genoeg zijn of heb ik een vertekent beeld? :blink:

Aftellen en vertrouwen hebben maar!

Fijn dat jullie jullie ervaringen delen! Ik heb er in ieder geval wat aan, ook al post ik niet zoveel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rsc,

Ik ben ook geopereerd door d'r bauland

Bij mij ook gebrek aan bolling en een kleine lift.

Ik heb een rond implantaat 350 cc dual plane.

Ik heb rond de tepel wel een iets breder litteken maar het geneest verder heel mooi. Nu 3.5 week .

Maar ik heb nu qua bolling hele mooie borsten. Ben er echt heel blij mee.

Ik vind d'r Bauland erg kundig.

Heb vertrouwen in hem, komt het vast allemaal goed.

Groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Suus,

Oh wat leuk! Goed om te lezen dat je er blij mee bent.

Mag ik vragen welke maat je eerst had en voor welk profiel er is gekozen?

Misschien komt het een beetje overeen en heb ik een beter idee.

Bedankt voor je berichtje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.