Ga naar inhoud

poehbeer : 15 december 2014 : Dr Oelbrandt : Bornem/Beveren


Aanbevolen berichten

Beste forumleden

op 15 december is mijn dochter onder het mes gegaan om haar borsten te laten verkleinen... :106:

ze is nog maar 15 jaar, bij de meeste mensen lijkt dit erg jong om dit al te laten uitvoeren...

echter op amper 2 jaar tijd zijn haar borsten gegroeid van een kleine A-cup naar een gigantische E-cup met een ongelooflijke asymetrie, de linkerborst was bijna 1 1/2 cup groter dan de rechter... :118:

door deze snelle groei en ongelijkheid liep ze al maanden ronden met enorme rugpijn waardoor ze haar favoriet hobby niet meer kon doen :(

kiné of osteopaat brachten maar weinig tot geen soelaas...

dan maar mijn stoute schoenen aangetrokken en onze huisarts gevraagd of ze toch nu al mocht geopereerd worden...

de grote borsten zijn bij ons familiaal bepaald en ikzelf heb tot mijn 18de moeten wachten ...

die vond dat er genoeg redenen waren om het te laten doen, maar stuurde ons wel eerst om een RX van haar rug

daaruit bleek dat ze een lichte vorm van Scoliose en 2 permanent ontstoken rugwervels had met de nodige helse pijnen als gevolg :unsure:

de huisarts stuurde ons door naar Dr Oelbrandt op consultatie in Bornem

we mochten al snel langskomen !!!

hij gaf ons een heel grondige uitleg van wat we mochten verwachten en stelde ons op gerust !!!

na een 5-tal weken mocht ze al geopereerd worden :3:

ze telde letterlijk de dagen af :59:

op de dag zelf werden we heel goed ontvangen door de verpleging op de afdeling :2:

toen het echter tijd was om het operatiekwartier binnen te rijden liep het echter wat mis :angry:

ik ging ervan uit dat aangezien mijn dochter minderjarig is, ze was nog maar net 15 jaar geworden, ik bij haar mocht blijven tot het moment dat ze onder verdoving ging !!!

de hoofdverpleegkundige weigerde dit echter pertinent !!! :angry::angry:

ik ben dan nog enkele minuten aan de ingang blijven staan om toch nog naar haar te kunnen zwaaien telkens de deur openging , wij allebei in tranen uiteraard !!

een verpleegkundige kwam mij zeggen dat ik haar meer overstuur maakte en dat ik beter door kon gaan :unsure:

ik had me er daar maar bij neergelegd en enkele minuten terug naar haar kamer gekeerd en dan naar een tea-room in de buurt gegaan om even te bekomen van de teleurstelling :(:unsure:

toen we daar zo'n 2-tal minuutjes zaten kreeg ik plots telefoon van het ziekenhuis dat ik moest terug keren om een papier te ondertekenen...

daar terug aangekomen kwam dokter Oelbrandt me vertellen dat hij het echt niet vond kunnen, dat ik niet mee binnen mocht !!!! :2:

hij had me terug laten komen in de hoop toch nog bij mijn dochter te kunnen blijven tot ze verdoofd was -_-

na aandringen van hem en een smeekbede van mijzelf mocht ik nog steeds niet bij haar blijven !!!! :24:

de dokter stelde zelfs voor om de operatie uit te stellen zodat ik toch nog bij haar kon blijven !!!!

ik wou haar dat echter niet aandoen, ze had al zo'n lijdensweg doorstaan en nu kwam er eindelijk een einde aan :38:

van meerdere verpleegkundigen kreeg ik echter te horen dat de mama's normaal wel mee mogen tot de verdoving werkt !!!! :angry:

blijkbaar hangt het af van welke hoofdverpleegkundige er op dat moment "heerst" over het operatiekwartier !!!! :angry::angry::angry:

alles is uitstekend verlopen en de volgende dag mocht ze na de middag al naar huis :4::4:

de eerste dagen had ze nauwelijks pijn, na ongeveer een week kreeg ze wat meer pijn, vermoedelijk door wat meer te bewegen en de genezing binnenin de borsten

bij vragen konden we altijd bij hem terecht, zelfs op kerstavond !!!!

we zijn nu zo'n kleine maand verder en ze is in de wolken :116:

haar naden genezen zeer goed en zijn amper zichtbaar !!!!!

hele fijne littekens, zeer mooi gedaan !!!!

ze heeft af en toe nog wel wat rugpijn, kon uiteraard niet op 1-2-3 verdwijnen

ze loopt nu fier rechtop en probeert haar boezem niet meer constant te verbergen/camoufleren !! :3::3:

SUPER TEVREDEN MET HET RESULTAAT !!!!!!

SUPER DOKTER !!!!

ZOWEL DE UITLEG VOORAF EN DE BEREIKBAAR NA DE OPERATIE ZIJN SCHITTEREND !!!!!!

EEN DIKKE WELGEMEENDE DANK U OM ONZE DOCHTER HAAR ZELFVERTROUWEN TERUG TE GEVEN !!!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff , dat is al op jonge leeftijd een Bvk .

Maar als het nodig is , is het nodig .

Fijn te lezen dat alles goed is gegaan ...en dat jullie tevreden zijn met het resultaat .

Een goed herstel verder nog ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.