Ga naar inhoud

Femmetje : 22 januari 2015 : Dr. Luijendijk : Diakonessehuis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben Femmetje, 35 jaar en woon in de omgeving van Oss. Na 4 zwangerschappen en het geven van borstvoeding in het bezit van 2 lege theezakjes.

Een bezoek aan de ATS kliniek in Vlijmen en Sanavisie in Mill heeft er toe geleid dat ik weet dat ik een borstlift icm implantaten nodig heb. Alleen implantaten zouden niet voldoende zijn of ik moet echt enorme grote borsten willen maar dat is dus niet het geval.

Wie heeft er ervaring bij de ATS kliniek (dokter Brouha) en bij Sanavisie (dokter Bauland). En wie heeft er goede ervaringen ergens anders. Ik wil nm ook nog een derde kliniek gaan bezoeken. Alvast bedankt voor jullie tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmetje, ik ga maandag18 nov onder het mes voor een borstlift met implantaten bij dr F.Straten via Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven.

Een fijn consult gehad met een pc die echt luistert. De operatie vind plaats in Groesbeek bij Nijmegen maar alle nacontroles gaan via Veldhoven. Omdat ikzelf uit de omgeving kom vind ik dit wel prettig.

Ik weet niet wat bij jou de kosten zullen zijn maar de combi is iig een stuk duurder dan enkel een vergroting. Houd daar rekening mee.

Succes in je zoektocht.

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Koekie, toevallig gisteren ook een afspraak gemaakt voor een consult bij F. Staten. Kan volgende week al terecht. Helaas is een borstlift met implantaten duurder dan alleen een vergroting maar ben bang dat ik dus niet onder een combinatie van beide uitkom. Ben benieuwd wat volgende week geadviseerd wordt. Is bij jou alleen vergroten ook niet voldoende? Wat is de oorzaak van t hangen? Borstvoeding, afvallen..... En welke maat en je nu en wat gaat er in en met welke methode? En erg benieuwd. Fijn dat jij er uit bent en dat de datum staat. 18 nov, spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

22 feb onderga ik mij borstvergroting, dual plane. 9 dagen later heb ik een etentje waar ik heel graag naar toe wil gaan, mij man rijdt. Verwachten jullie dat ik een hele avond aan tafel kan zitten? Ik wil het gezelschap niet op de hoogte brengen van de operatie. Verder slaap ik op mijn zij/buik en zie

op tegen het slapen op de rug. Hoe ging dat bij jullie? Ik wil na 1,5 week weer gaan werken, administratief werk, is dat reëel? En ook de verzorging van 3 kleine kinderen zal ik niet volledig kunnen uitbesteden. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer kon koken, luiers verschonen, in bedje leggen, etc. Alvast bedankt voor reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey femmetje,

Wat super dt ook jij binnenkort aan de beurt bent!

Ik ben 28 november geopereerd en moet zeggen t is mij heel erg mee gevallen en ik heb ze zelfs achter de spier.

Maar alsjeieft ga pas na 2 weken werken, dat is nog krap aan. Je bent echt gesloopt en je hebt die tijd echt nodig. Kinderen mag je sowieso niet tillen tot ong 6 weken en ook je armen boven je hoofd doen mag niet. De eerste twee weken ben je zo stijf als wat en ook al heb je geen pijn, je kunt gewoon echt niets..

Geloof mij dat uit eten gaat niet lukken, de eerste 1,5 week loop je gebogen en zelfs een jas aan doen lukt niet zelf, ook doen je schouders pijn door je houding.

Eten komen deed ik zelf na 2 welen, maar borden pakken en pannen enz. Dat deed mijn vriend.

Zelfs nu Til ik nog geen zware dingen.

Je mag de eerste paar weken maar max 2 kg tillen, je genest ten slotte maar 1 keer.

Je wilt en kan t best, maar t mag simpelweg niet.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmetje.

Negen dagen is nog wel kort het is net hoe jij je voelt op dat moment,ik sliep na 2 weken alweer op mijn zij (ondersteunt door een kussen) want de pijn in mijn rug was erger dan de pijn van de BV.

Na 1,5 week weer gaan werken lijkt mij te kort.

En de kinderen dat vind ik zo moeilijk ze rekenen zo op je, maar het verschonen moet toch gebeuren doe het dan voorzichtig met tillen.

Na 6 weken mag eigenlijk weer van alles weer doen.

Waar ga je voor een BV als ik vragen mag.

Succes Meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha femmetje

Ik heb ben na 5 dagen al een hele avond bij vriendinnen gezellig een drankje wezen doen. Dus ik denk dat het echt heel verschillend is per persoon. Ik heb dual plane. Ben nu 3,5 geleden geopereerd en afgelopen weer begonnen met werken. Als je vanuit huis kunt werken denk ik dat het prima te doen is om al eerder aan de slag te gaan. Het is vooral zoals bovengenoemd nog wat lastig met je jas en evt spullen die je moet dragen?En ook autorijden vond ik met net 2 weken nog wel lastig met schakelen en stuur helemaal kunnen draaien met inparkeren bv

tja en met kinderen... ik heb zelf ook 1 van 4 en 2 en je ontkomt er niet helemaal aan om toch afentoe wat zwaarder te tillen of misschien wat meer te doen als dat eigenlijk wenselijk is. Voor nu ervaar ik daar geen problemen door maar hopelijk staat dat het herstel op lange termijn ook niet in de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.