Ga naar inhoud

10 dagen na operatie terug werken????


Gast Curly_87

Aanbevolen berichten

Hey vraagje,

10 Dagen na mijn operatie moet ik terug gaan werken.

Er is iemand weggevallen en kan echt niet langer pakken. Ik doe administratief werk.

Gaat dit dan al lukken?

Ik wil dit alll zoo lang en nooit de tijd gevonden. Als ik

het nu niet kan laten doorgaan. Kan het pas in 2016

en heb er nu zo naar uitgekeken.

Waar ik nu werk heb ik nog geen vast contract dus begin

Met de schrik te zitten dat ik erna niet fit genoeg ga zijn.

Wat zijn jullie ervaringen en qua slapen ben je wat uitgerust?

want ik neem aan dat het ook wennen is als je niet op je rug kan slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt wel drie weken nodig gehad!! En je vergeeft het jezelf niet als je te weinig rust pakt en daardoor complicaties krijgt.

En wat je inderdaad zelf zegt; het op je rug slapen resulteerde bij mij meteen al in gebroken nachten.

Ieder mens herstelt uiteindelijk anders maar ga tenminste van 2 weken uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi

ik ben na 14 dagen weer begonnen met werken.heb ook een dochter van 8

ik werk in de expeditie (logistiek) .niet bepaald licht werk.maar ging goed,voor mij was het meer de angst om weer te gaan bewegen.

en autorijden ging ook goed.wel rustig sturen en proberen zo min mogelijk te hoeven schakelen ;-)

ik nam de band ook altijd mee en deed die ook om onder mijn kleding om beweging te beperken.

het ligt natuurlijk aan je algemene gezondheid,en hoe je ermee omgaat

bij sommige mensen duurt het herstel langer ,maar dat kun je zelf wel weten als je bijv een brandwondje of zo hebt ,bij sommige heelt het snel bij een ander niet

.met alle respect maar sommige vrouwen op het forum kunnen drama maken,die maken zich zorgen terwijl ze b.w.v. net van de ok afkomen

luister naar je eigen lichaam dat is belangrijk en als het echt niet gaat dan zou ik niet gaan werken,maar 4 uurtjes lijkt me wel te doen.

thuis zit je neem ik aan ook achter de laptop of te lezen ,ik denk dat je werk wel te doen is.

het rug slapen ging bij mij redelijk goed,ik heb een verstelbaar bed dus dat was echt fijn.ik was eerst echt een zij slaper nu lig ik vaak op mijn rug haha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Isid dat klinkt al wat gerust stellender. Het is wel zo dat ik normaal gezien een hoge pijngrijns heb. Na bevalling liep ik ook weer direct rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf na 2 weken weer aan t werk gegaan, de eerste dagen was ik helemaal gesloopt en had erg zere schouders.

Ik werk zelf als receptioniste in een zwembad.

Hoop dat t je gaat lukken

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zal dat wel lukken na 10 dagen. Ik reed na 5 dagen al weer met auto zonder pijn. Voorzichtig zijn met bukken en bruuske bewegingen, maar alles net iets rustiger doen en dan lukt dat wel denk ik. S'avonds mss wel wat sneller moe. Ik nam wel iets in om te slapen, dat doet wonderen! Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook na 10 dagen terug gaan werken, ik doe ook bureauwerk.. Heb alleen geen zware dingen opgetild.

M'n herstel ging wel vrij vlot. Ik reed na 4 dagen al terug met de wagen, alleen schakelen ging moeilijk.

Als je voorzichtig aandoet, moet het volgens mij wel lukken.

Veel geluk met de BV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.