Ga naar inhoud

280cc voldoende??


lily.19

Aanbevolen berichten

hoi forumvrienden!

ik ben op consult geweest bij dr verdonck in het wellness kliniek.

hij heeft me 280cc aangeraden.

in het begin ging ik volledig akkoord en was ik super tevreden..

maar hoe meer ik hier lees word ik onzeker of ik wel genoeg cc heb genomen..

vooral als ik hier over lees 400cc 500cc..

ik ben een 1m56 48kg.. dus niet super slank..

heb een klein buikje en billen..

ben om eerlijk te zijn van plan 5kilo te vermageren..

maar denk dat dat toch voor na de bv is..

ik wil volle borsten die wel bij mijn lichaam passen..

ik twijfel zo..

zijn er hier nog meiden die vrij klein zijn en ongeveer zelfde verhoudingen hebben als mij?

hoeveel cc hebben jullie gekregen en zijn jullie tevreden?

what to do what to doooo?? :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben met 310 cc van een kleine b naar een E gegaan... laat je niet afleiden door wat anderen doen, maar probeer bij jezelf te blijven, bij twijffel altijd elders nog consulten doen hoor, het gaat wel om je lichaam, dat is belangrijk genoeg om goed te overdenken!! neem daar de tijd voor! heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben vorig jaar ook bij Verdonck geweest en heb 300cc gekregen.
Ik ben 1m62 en weeg 53 kg. Als je me toevoegt kan je mijn foto's bekijken.
Zelf twijfelde ik heel hard tussen 280 en 300. Ik ben blij dat ik voor de 300 ben gegaan.
330 had me ook nog gepast, denk ik, maar groter hoeven ze voor mij echt niet.

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii

Ik brgrijp je heel goed

Ik ben 1.64 en weeg ongeveer 53 kilo.

Mijn pc heeft mij ook aangeraden tussen de 240-280 cc te doen en ben ook ergens bang dat het te weinig is.

Maar laat je niet beinvloeden door andere.

Je pc weet wat het beste voor je is.

Ik heb ook dames gezien die van cup a naar een volle c gingen met 240 cc

Maak gewoon nog een afspraak en bespreek dit met je pc.

Wie weet kan hij je ook nog foto's laten zien hoe het er ongeveer uit komt te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Ik ben 1.52 en weeg 43 kilo.

Ik heb bij d'r Verdonck op 8 dec een borstvergroting laten doen ..... 300 cc dual plane.

Dit was de max. Zei hij en ik ga er van uit dat hij precies weet wat er in kan en wat er mooi uitziet.

Hij is tenslotte de pc met de ervaring!

En ik moet zeggen in mijn situatie, dat ik het idee heb dat ze alleen maar groter worden;)

Was de 280 cc de max of wat hij mooi vond?

Ik zou gewoon vragen wat de max is wat er in kan of anders nog ergens anders op consult gaan.

Ik ben in ieder geval super tevreden!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk hé. Ik heb na mijn bezoek aan de pc ook heel hard getwijfeld over het aantal cc. Ik heb 280 en 320 gepast en na lang wikken en wegen ga ik voor de 280cc. Nu twijfel ik of zelf dat niet te groot wordt en ik niet beter voor 245cc ga. Ik wil ze zeker niet té groot, maar ook niet te klein, zou dus graag op een cup c uitkomen en niet op een b of d. Ik ben trouwens 1m64 en ik weeg 52 kg dus is wat gelijkaardig aan het jouwe.

Ik heb een vriendin die ook een BV heeft laten doen, cup a beginsituatie en cup c eind met een 240cc ronde prothesen weliswaar en de hare vind ik zeker groot genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Ik begrijp je heel erg goed, naarmate mijn operatie dichterbij kwam begon ik ook steeds meer te twijfelen. Ik kan je aanraden om nogmaals te gaan passen bij je PC, het is niet zomaar een beslissing!! Geef goed je verwachtingen aan, en de PC weet echt wel wat hij doet, vertrouw daarop, hij is degene met ervaring.

Ik ben van een AA-cup met 240 cc naar een volle C-cup gegaan, ik ben 1.60 en weeg 55 kg. Het valt bij iedereen anders uit, sommige gaan naar een B-cup hiermee, en sommige naar een D.. Laat je goed informeren door je PC!

240 cc vond ik ook weinig klinken na alle verhalen op het forum, maar ben ontzettend gelukkig met mijn nieuwe borsten. Ik wilde natuurlijk lijkende, bij mijn lichaam passende borsten en zoveel cc's pasten niet bij mijn verwachting.

Ik hoop je een beetje geholpen te hebben.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey! Ik ben 1m66 weeg 52 kg en had een 70A, ik heb ronde prothese van 245cc en heb nu een volle C ben er super tevreden mee!

Ook passen ze super goed bij mijn lichaam want niemand had het door dat het valse borsten waren! Mijn tante's zeiden me 'amai jouw borsten zijn inneens goed bijgekomen' en hadden echt niets door, mijn eigen familie! :D

Succes met je keuzen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 305 (en 320) bij een lengte van 1.58 en 53 kilo en ik ben tevreden met deze maat. Van mij hadden ze achteraf zelfs nog wel iets groter gemogen. Ik heb gezegd tegen de PC dat ik op een volle C wilde uitkomen, dat leek me heel groot (ik had zelf cup A). Maar nu ik uiteindelijk 75D draag (of soms een 80C) is het helemaal niet groot. In mijn hoofd had ik blijkbaar een ander beeld bij borsten met deze maten, dan dat het er in werkelijkheid uit ziet. In mijn kleding zie ik geen verschil met eerst. Bloot zijn ze precies groot genoeg. Ben wel echt blij dat ik niet kleiner ben gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier iemand met spijt...

Sowieso de verkeerde maat,

maar helaas zeker de verkeerde chirurg.

Als ik jou was zou ik minimaal nog 1 chirurg raadplegen.

Ik heb inmiddels 4 chirurgen gehad (waarvan 1tje een prutser)

maar alle 4 vertellen wat anders..

Niet dat jou chirurg een prutser is hoor begrijp me niet verkeerd,

bedoel alleen maar te zeggen dat ik als ik jou was 2a 3 consulten zou inplannen,

dan krijg je later nooit spijt of je de goede keuze hebt gemaakt en twijfel of je toch niet groter had moeten gaan.

En over spijt..ik vind die van mij echt te klein.

Ik heb 380 cc een ferme bhmaat maar ziet eruit als een volle B.

Heel veel succes met je komende operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi forumvrienden!

ik ben op consult geweest bij dr verdonck in het wellness kliniek.

hij heeft me 280cc aangeraden.

in het begin ging ik volledig akkoord en was ik super tevreden..

maar hoe meer ik hier lees word ik onzeker of ik wel genoeg cc heb genomen..

vooral als ik hier over lees 400cc 500cc..

ik ben een 1m56 48kg.. dus niet super slank..

heb een klein buikje en billen..

ben om eerlijk te zijn van plan 5kilo te vermageren..

maar denk dat dat toch voor na de bv is..

ik wil volle borsten die wel bij mijn lichaam passen..

ik twijfel zo..

zijn er hier nog meiden die vrij klein zijn en ongeveer zelfde verhoudingen hebben als mij?

hoeveel cc hebben jullie gekregen en zijn jullie tevreden?

what to do what to doooo?? :84:

Dit is gewoon een vraag hoor :7: waarom wil je 5 kg afvallen je BMI is met je huidige gewicht prima.

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1.60 m en weeg 48 kg. Heb 220 cc Natrell (anatomisch) achter de spier gekregen. kom van een A naar een C. In het begin wilde ik ze groter maar nu ben ik er heel blij mee, maar weet je, een 300cc van het ene merk is niet hetzelfde als een 300cc van een ander merk. Wel belangrijk om weten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

280cc is niet heel erg veel nee.

Maar het ligt er maar net aan wat je tegen de chirurg heb gezegd en waar hij zelf van houdt.

Je telt een flink bedrag neer en het went allemaal erg snel, dus denk goed na.

En ga op consult bij meerdere klinieken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Ik begrijp je heel erg goed, naarmate mijn operatie dichterbij kwam begon ik ook steeds meer te twijfelen. Ik kan je aanraden om nogmaals te gaan passen bij je PC, het is niet zomaar een beslissing!! Geef goed je verwachtingen aan, en de PC weet echt wel wat hij doet, vertrouw daarop, hij is degene met ervaring.

Ik ben van een AA-cup met 240 cc naar een volle C-cup gegaan, ik ben 1.60 en weeg 55 kg. Het valt bij iedereen anders uit, sommige gaan naar een B-cup hiermee, en sommige naar een D.. Laat je goed informeren door je PC!

240 cc vond ik ook weinig klinken na alle verhalen op het forum, maar ben ontzettend gelukkig met mijn nieuwe borsten. Ik wilde natuurlijk lijkende, bij mijn lichaam passende borsten en zoveel cc's pasten niet bij mijn verwachting.

Ik hoop je een beetje geholpen te hebben.

Heel veel succes!

ja zeker! bedankt! ik moet er op vertrouwen! heb 2 feb mijn bv.. spannend!!!! mag ik eens naar je fotos kijken anders?

Heey! Ik ben 1m66 weeg 52 kg en had een 70A, ik heb ronde prothese van 245cc en heb nu een volle C ben er super tevreden mee!

Ook passen ze super goed bij mijn lichaam want niemand had het door dat het valse borsten waren! Mijn tante's zeiden me 'amai jouw borsten zijn inneens goed bijgekomen' en hadden echt niets door, mijn eigen familie! :D

Succes met je keuzen !

dankje! ahaha dat is echt super.. man hoop dat het bij mij ook zo word! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier iemand met spijt...

Sowieso de verkeerde maat,

maar helaas zeker de verkeerde chirurg.

Als ik jou was zou ik minimaal nog 1 chirurg raadplegen.

Ik heb inmiddels 4 chirurgen gehad (waarvan 1tje een prutser)

maar alle 4 vertellen wat anders..

Niet dat jou chirurg een prutser is hoor begrijp me niet verkeerd,

bedoel alleen maar te zeggen dat ik als ik jou was 2a 3 consulten zou inplannen,

dan krijg je later nooit spijt of je de goede keuze hebt gemaakt en twijfel of je toch niet groter had moeten gaan.

En over spijt..ik vind die van mij echt te klein.

Ik heb 380 cc een ferme bhmaat maar ziet eruit als een volle B.

Heel veel succes met je komende operatie!

dankje! heb gewoon zo veel vertrouwen in dr verdonck hij is geen goedkope dokter.. heel veel mensen content met resultaat vandaar dat ik voor hem koos.. ik kon even goed voor 700 euro goedkoper achter mijn hoek gaan doen.. maar dat zijn zo van die dokters die je hier op dit forum niet tegen komt.. dus wil er liever meer aan uit geven en een uur een half naar toe rijden. vriendin van mij heeft ze daar ook laten doen.

heel erg content van! mss kan ik wel nog even na vragen of het echt de maximum is voor mij. danku voor het advies! hierdooor ga ik zeker nog eens informeren :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is gewoon een vraag hoor :7: waarom wil je 5 kg afvallen je BMI is met je huidige gewicht prima.

Groetjes Ank

omdat ik een buikje heb .. heb billen waar ik me niet goed bij voel.

cilulitis.. hahah noem maar op.

zou graag mijn lichaam strakker willen. dus ik denk dat 5 kg voor mij weg goed is

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 februarie BV staat vast!!! wooehooeee.. had nog een vraagje.

heb 20 feb een verlovingsfeest… hebben jullie tips?

weet niet goed wat aan te doen.. mss voor iets los gaan?

want denk ook niet dat het verband af zal zijn tot dan..

is dat wel te doen na 2 weken? of moet je nog rusten en thuis zitten.. hmmm grg advies...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik ben 159 cm lang en weeg 45 kg. Voor mijn zwangerschappen had ik 65 d gehad. Na 2 kinderen is er bijna niets overgebleven – slape 65 b…

Gisteren op eerste consult geweest bij Valkenhorst Kliniek.

Heel goed ontvangen en tot nu toe heb ik fijn gevoel over bv.

Wilde volle D cup mits mogelijk zonder borstlift. PC heeft me ook geadviseerd max 280 cc rond onder de spier dual plane te plaatsen. Ik heb het gevoel dat het weinig is… aangezien dat de dames hier ook over 500 cc praten.

Groetjes…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!!! Wat een gedoe allemaal die cc's he!

Hetbis echt belangrijk om te weten dat de ene prothese de ander niet is. Verder zijn protheseborsten anders dan echte!

Ik heb ook tegen mijn chirurg uiteindelijk gezegd dat ik niet wil praten over cupmaten!

Omdat ik altijd dacht dat een C groot was, maar dat valt met protheseborsten heel erg tegen!

Verder kijk niet op van de cc's! Sommige vrouwen hebben brede borsten waardoor er cc's verdwijnen in de breedte. het belangrijkste is de projectie/ profile!

Wil je veel bolling of niet? Wil je een flinke projectie!?

Ik wist het ook allemaal niet!

Ik heb de natrelle protheses, maar doornheg forum wel de catalogussen van andere merken bekeken! En dat is wel super interessant!

Wij zijn natuurlijk geen pc maar je kan daardoor het verschil in protheses leren.

En meerdere consults plannen bij diverse pc's kan zeker geen kwaad.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.