Ga naar inhoud

Wie van jullie heeft de Monobloc Hydrogel en waar gedaan?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

op dit moment heb ik siliconen protheses Allergan INSPIRA rond 275cc voor de spier, deze zitten er nu 4 jaar in. Gezien mijn vage gezondheid klachten heb ik in mei 2015 een wissel naar monobloc hydrogel. Alleen kom ik er niet uit met de maat. Ik heb met deze siliconen protheses maat 70E. Ze zien er prachtig natuurlijk uit en zijn heel zacht. Jammer dat ze eruit gaan/moeten....maar gezondheid gaat voor!

Nu ik een wissel onderga, mogen ze iets voller aan de boven kant zijn maar moet wel natuurlijk uit blijven zijn.

PO geeft aan dat 370 CC mogelijk is, ook gezien mijn lengte van 178 mt (70 kilo). Dit vind ik zelf een grote stap, bijna 100cc meer.

Ik denk meer aan 320cc of 340cc. Deze monobloc hydrogel komen ook voor de spier. Kunnen jullie mij iets aan info geven?

Als ik het goed heb is de diameter van Allergan siliconen: 11.1 mm en projectie 3.9 mm

Monobloc hydrogel: 320 cc 11.2 mm en projectie 40 mm

Monobloc hydrogel: 340 cc 11.5 mm en projectie 40 mm

Monnbloc hydrogel: 370 cc 11.8 mm en projectie 42 mm

Ik lees graag jullie (re)actie

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheelt in projectie haast niks. De hydrogel is breder, dat wel, maar maar 0,3 cm meer projectie in het geval van de 370...

De keuze is aan jou. Je borsten zullen niet meer naar voren gaan staan, nep wordt het zeker niet, alleen wat breder. En welke breedte je neemt, is aan jou en aan d e PC. Hoe breder, hoe hoger, richting sleutelbeen, je bolling begint.

Succes xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim, weet je zeker dat je ze voor de spier gaat laten plaatsen? Bij de Monobloc Hydrogel is er meer kans op rimpeling omdat ze zachter zijn. De meeste meiden die hier Monobloc Hydrogel hebben, hebben ze dual plane, juist hierdoor. Zou zonde zijn als je straks weer opnieuw moet omdat je je dan stoort aan de ribbeling van de protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde precies gaan zeggen wat Wicked zegt! Voor de spier lijkt mij geen juiste plaatsing van deze protheses. Natuurlijk heb ik er amper verstand van maar gezien de ervaringen van mensen die ik heb gelezen kun je ze beter DP plaatsen of helemaal achter de spier. Mag ik vragen door wie je wordt geopereerd? en wat zijn je gezondheidsklachten (als je dat wilt zeggen)? Heel veel succes en ik hoop dat het beter gaat met de hydrogels :)

Liefs, Leonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo dames sorry voor deze late reactie.

Ik verdwaal een beetje op het forum. Inmiddels 5 wk verder na mijn operatie. Herstel gaat goed!

Protheses zijn onder spier geplaatst. Dus Best_boobie die twijfel v CC was totaal niet nodig geweest, maar bedankt voor je uitleg! Nu verder met herstel.

Leoniecupcake, Ik heb de prothese wissel ondergaan ivm vermoeidheidsklachten en gewichtsklachten......ik leef zo gezond mogelijk en wilde uitsluiten dat ik een soort reactie had v siliconen die zou uitzweten. Dus nu weer verder gezond leven......

....................maar hoe is jou operatie verlopen???

Nogmaals bedankt voor jullie reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Fijn om al die (verschillende) verhalen te lezen, al wordt het er ook weer niet gemakkelijker op ;) Ik weet iig zeker dat ik voor de Monobloc Hydrogel wil gaan, nu nog de vraag bij welke arts.

Heb een consult bij Nio staan eind juli, maar wil graag ook een consult bij Kappel en evt de Meyere inplannen. Ik zit erg in dubio omtrent het voor de spier plaatsen ivm rimpelvorming en dual plane omdat je borsten dan kunnen vervormen als je je borstspieren aanspant. Iemand hier nog meer info over of ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio zal je bij de Hydrogel achter de spier adviseren. Kappel voor de spier, maar zij zal minder cc plaatsen dan (juist door rimpelvorming).

Ik zat ook onwijs in dubio. Uiteindelijk toch achter de spier gedaan, en ben erg blij dat ik dit gedaan heb. Bovenin niks te zien en voelen. Onderin ook niks te zien, enkel te voelen. En het vervormen was ik ook bang voor, maar dat valt me heel erg mee. En qua pijn/ herstel? Het is me zo ontzettend meegevallen. Verschilt per persoon natuurlijk, maar ik heb geen pijn gehad. Enkel wat spierpijn gevoel.

Succes met je keuze. Plaatst de Meyere ook Monobloc Hydrogel? Ik weet niemand van het forum die dit door hem heeft laten plaatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3 dagen PO, door Dr Kappel geopereerd. Ontzettend tevreden, op elk gebied! 295 links en 305 rechts, op de spier.

Dr Kappel is idd anti dual plane. Ze zegt dat ze een borstvergroting niet waard vind om een gezonde spier open te snijden. Bovendien geeft op de spier een natuurlijker resultaat volgens haar.

Heb nauwelijks pijn gehad, alles ging goed en snel en kreeg vandaag een bos bloemen met een kaartje om me beterschap te wensen van dr Kappel en het team! Toch leuk!!!

Ik heb 3950 betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Madampje, nauwelijks pijn, dat klinkt goed! En wat ontzettend lief een bosje bloemen met kaartje :)

Wicked78 ja ik zit ook zo in dubio. Ik weet ook niet wat bij mij mooi gaat zijn. Ik heb slappe borsten van mijn zwangerschap 4 jaar geleden, heb een slappe B nu, volgens mij dus best wel wat klierweefsel. Dat heeft toch ook invloed op evt zichtbare rimpelvorming? Ik wil graag naar een mooie C, als ik het zo beredeneer zou het dan misschien wel voor de spier kunnen omdat ik niet zo heel veel groter wil?

Hebben jullie foto's die ik mag zien? Ben erg benieuwd naar jullie resultaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wicked78, ik dacht dat ik ergens gelezen had dat De Meyere die ook plaatst, maar ik zal nog eens goed kijken dan! Heb net ook een afspraak bij Kappel gemaakt, helaas pas half augustus ivm vakantie. Maar ik heb geen haast, kan ik mooi alles goed laten bezinken, want het wordt nu wel heel 'echt' dat mn slappe hap hopelijk dit jaar nog een mooie stevige cup gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio zal je bij de Hydrogel achter de spier adviseren. Kappel voor de spier, maar zij zal minder cc plaatsen dan (juist door rimpelvorming).

Ik zat ook onwijs in dubio. Uiteindelijk toch achter de spier gedaan, en ben erg blij dat ik dit gedaan heb. Bovenin niks te zien en voelen. Onderin ook niks te zien, enkel te voelen. En het vervormen was ik ook bang voor, maar dat valt me heel erg mee. En qua pijn/ herstel? Het is me zo ontzettend meegevallen. Verschilt per persoon natuurlijk, maar ik heb geen pijn gehad. Enkel wat spierpijn gevoel.

Succes met je keuze. Plaatst de Meyere ook Monobloc Hydrogel? Ik weet niemand van het forum die dit door hem heeft laten plaatsen...

Nio zal je bij de Hydrogel achter de spier adviseren. Kappel voor de spier, maar zij zal minder cc plaatsen dan (juist door rimpelvorming).

Ik zat ook onwijs in dubio. Uiteindelijk toch achter de spier gedaan, en ben erg blij dat ik dit gedaan heb. Bovenin niks te zien en voelen. Onderin ook niks te zien, enkel te voelen. En het vervormen was ik ook bang voor, maar dat valt me heel erg mee. En qua pijn/ herstel? Het is me zo ontzettend meegevallen. Verschilt per persoon natuurlijk, maar ik heb geen pijn gehad. Enkel wat spierpijn gevoel.

Succes met je keuze. Plaatst de Meyere ook Monobloc Hydrogel? Ik weet niemand van het forum die dit door hem heeft laten plaatsen...

Volgens mij plaatst demeyere geen monoblocs, je zou het kunnen vragen aan z'n assistente of op een consult. Tijdens mijn consult vertelde hij ook over de eventuele nadelen van monoblocs en dat hij er wel in het verleden mee had gewerkt. Maar of hij dat nu nog doet durf ik niet met zekerheid te zeggen..

De meyere is wel een erg goede en prettige arts die prachtige boobies maakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boob01, kan er helaas niets van vinden op zijn website, maar heb nu al twee consulten staan. Dus eerst maar eens kijken wat Nio en Kappel zeggen.

Jij bij Demeyere geweest dus, ga je daar ook je operatie laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.