Ga naar inhoud

Siccus : 11 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt dames !!

Ik heb zojuist toch even 3 uurtjes kunnen slapen. Uit bed komen was een ramp en de pijn begint nu toch wel te komen.

Ik heb ook een heel drukkend gevoel, onwijs benauwd. Hebben meer dames hier last van gehad?

Xx

Lekker dat je heel even heb kunnen slapen. Dat drukkende en benauwde gevoel hebben veel meiden. Je moet even door die lastige eerste dagen heen, maar daarna gaat het snel beter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Was leuk om je Ffies met je te kletsen na ons ' schoonheidsslaapje' :).

Ik begon vanmiddag ook ineens last te krijgen nadat ik toch wel redelijk nuchter de kliniek uit stapte.. Valt toch wel tegen. Niet zozeer pijn maar wel die druk idd, heb t ook benauwd net als jij. Kan ook niet echt slapen... Ben maar rechtop op de bank gaan liggen dan heb ik t minst last met 3 kussens in m'n rug.

Weet jij hoe t is gegaan met dat ene meisje wat zo zenuwachtig was?

Een heel goed herstel!! En we moeten maar Ffies doorbijten, eindelijk van de zomer die mooie bikini aan zonder vulling haha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal :) nogmaals iedereen bedankt :)

Ik kan dus totaaaal niet slapen. Heb 2 uurtjes gelegen en thats it nu aar weer benenen.

Ik heb net wel even gespiekt :D ook fotos gemaakt ik ga straks even kijken hoe ik dat ookal weer deed

Omdat ik hele erge rugpijn heb, heb ik net de infra rood lamp uit de kast getrokken die ik nu even op mijn rug ga zetten. Onder me rechterborst voelt het ook helemaal beurs. Elke beweging die ik maak voel ik en soms ben ik bang dat ik te veel beweeg...

@missy

jaaa was zeker even gezellig! Dat meisje die zo zenuwachtig was heb ik later niet meer gezien. Ik mocht vrij snel na jou naar huis toe.

Dat andere meisje die aan de overkant lag die ging later echt helemaal uit der pan. Niet omdat ze pijn had zei ze maar ze wist alles beter dan de dokter en dat was best vervelend al zeg ik het zelf.

Dokter wist niet meer waar hij het zoekn moest.

Hopelijk kan jij wel nog een beetje slapen meis en rust

Lekker uit! Bij mij doet het nu echt heel zeer :( nouja vooruit hoort erbij hihi

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee toch;(

Ik kan me voorstellen dat dit even vervelende dagen zijn zo.

Maargoed alles voor een goed doel zullen we maar zeggen he haha

Ik lag vanmorgen om 6:15 al onder de zonnebank, kon niet meer slapen de zenuwen gieren door m'n lijf nu joh.

Jullie hebben neem ik aan ook die trombose spuiten moeten zetten, hebben jullie dat zelf gedaan of laten doen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee toch;(

Ik kan me voorstellen dat dit even vervelende dagen zijn zo.

Maargoed alles voor een goed doel zullen we maar zeggen he haha

Ik lag vanmorgen om 6:15 al onder de zonnebank, kon niet meer slapen de zenuwen gieren door m'n lijf nu joh.

Jullie hebben neem ik aan ook die trombose spuiten moeten zetten, hebben jullie dat zelf gedaan of laten doen?

Xx

Hihi zooooop herkenbaar :P

ikhad ook zooo veel stress en zenuwen tot het allerlaatste moment :)

Zodra je wakker wordt uit de narcose is alles weer goed

Ik heb geen trombose spuiten gehad. Had het wel verwacht omdat ik vreselijk veel rook en nog steeds doe maar hoefde het niet. Die moeten in je buik toch?

Spannend meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi zooooop herkenbaar :P

ikhad ook zooo veel stress en zenuwen tot het allerlaatste moment :)

Zodra je wakker wordt uit de narcose is alles weer goed

Ik heb geen trombose spuiten gehad. Had het wel verwacht omdat ik vreselijk veel rook en nog steeds doe maar hoefde het niet. Die moeten in je buik toch?

Spannend meis

Erg he!

Pff als ik eraan denk krijg ik enorme kriebels in m'n buik haha

Ga maar gauw hard aan de poets hier thuis, heb ik afleiding.

O wat apart dat jij die spuiten niet hebt gekregen terwijl je ook in Amstelveen geholpen bent?

Ik vind t een naar idee zelf zo'n naald in m'n buik te jassen hoor, weet niet of t me zelf lukt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Hoe is t nu met je siccus? Nog een beetje kunnen slapen?

Ik kan niet anders zeggen dan dat t me meevalt... Moet wel echt de pijnstilling nemen maar dan vind ik t zeker dragelijk. Ben zelfs even naar buiten geweest met een vriendin vandaag :).

En livje... Waarom moest jij die trombose spuit als ik vragen mag? Ik ben namelijk net een weekje begonnen aan de pil weer omdat t me niet handig leek om nu zwanger te worden zo vlak na m'n nieuwe boobs. Heeft t met de pil te maken? Ik heb dat nl niet doorgeven aan de kliniek.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Hoe is t nu met je siccus? Nog een beetje kunnen slapen?

Ik kan niet anders zeggen dan dat t me meevalt... Moet wel echt de pijnstilling nemen maar dan vind ik t zeker dragelijk. Ben zelfs even naar buiten geweest met een vriendin vandaag :).

En livje... Waarom moest jij die trombose spuit als ik vragen mag? Ik ben namelijk net een weekje begonnen aan de pil weer omdat t me niet handig leek om nu zwanger te worden zo vlak na m'n nieuwe boobs. Heeft t met de pil te maken? Ik heb dat nl niet doorgeven aan de kliniek.

Xxx

Heei meis aaawh ik ben jaloers op je!! Ik heb echt best veel pijn, maar nou moet ik wel zeggen dat ik zo min mogelijk medicatie probeer te nemen.

Ik heb net de bh even uit gedaan phoe wat een opluchting! :) aan de onderkant van me borstbeen zeg maar is het keihard waardoor ik krom ga lopen en moeilijk ademhaal. Dus ik heb de maandverband uit de vriezer gehaald en even gekoeld.. heeeeeeerlijk! Heel klein beetje spierbalsem op een klein plekje gedaan en ik moet zeggen het zit nu allemaal net even iets beter :)

Slapen lukt alleen nog steeds niet.. neem vanavond wel een slaappilletje voordat me wallen op me kin hangen eind van de week haha

Heb jij wel een beetje kunnen slapen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Hoe is t nu met je siccus? Nog een beetje kunnen slapen?

Ik kan niet anders zeggen dan dat t me meevalt... Moet wel echt de pijnstilling nemen maar dan vind ik t zeker dragelijk. Ben zelfs even naar buiten geweest met een vriendin vandaag :).

En livje... Waarom moest jij die trombose spuit als ik vragen mag? Ik ben namelijk net een weekje begonnen aan de pil weer omdat t me niet handig leek om nu zwanger te worden zo vlak na m'n nieuwe boobs. Heeft t met de pil te maken? Ik heb dat nl niet doorgeven aan de kliniek.

Xxx

Huh ja das idd raar dat weet ik ook niet?!

Ben jij ook via Aesthetic bij Koeijers gekomen of direct bij kliniek Amstelveen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal !

Ik heb eindelijk de hele nacht kunnen slapen jeej :D

Ik heb wel een vraagje. Mijn linker borst trilt af en toe. Bij sommige bewegingen. Soms heb je wel eens een trilling in je oog, zo voelt het een beetje. Is dit normaal? Hebben meer dames hier last van (gehad) ?

Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn borstspier vanaf dag 1 best veel gebruik. Ik zet me af in bed en op de bank bijvoorbeeld en ik had het steeds koud en dan spande ik ze ook aan. Me armen heb ik nog niet echt helemaal omhoog gedaan omdat dit niet mag, maar voor mijn gevoel denk ik dat het best wel kan.

Rechts heb ik deze trilling niet.

Ben nu 3 dagen PO.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Siccus,

Die spierspanningkjes die heb ik ook (ook met name links). Ik denk dat dat gewoon normaal is!

Verder zou ik echt proberen niet te steunen op je armen hoor! De prothesen hebben 6 weken nodig om goed ingekapseld te raken en als je het proces nu te veel irriteert heb je straks overmatige kapselvorming. Ook al doet het geen pijn.

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Siccus,

Die spierspanningkjes die heb ik ook (ook met name links). Ik denk dat dat gewoon normaal is!

Verder zou ik echt proberen niet te steunen op je armen hoor! De prothesen hebben 6 weken nodig om goed ingekapseld te raken en als je het proces nu te veel irriteert heb je straks overmatige kapselvorming. Ook al doet het geen pijn.

Succes met je herstel!

Hoi wonka

Bedankt voor je antwoord !

Ik las netdat het inderdaad wel vaker voorkomt, een soort bubbeltjes. Hoort blijkbaar bij het genezingsproces :D

Het afzetten probeer ik zo min mogelijk maar soms kom ik er echt niet onderuit. Ik woon alleen en moet zo'n beetje alles zelf doen.

Dus als ik me bed uit wil komen moet ik wel hihi

Verder ziet het er tot nu toe echt super goed uit. De blauwe plekken komen sinds gisteravond wel onder de pleister vandaan en er zit nog heel veel vocht. Maar dan zal vanzelf wel weg gaan :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Even een kleine update tussendoor:)

Ik ben nu 4 dagen PO en het gaat stukken beter!

De afgelopen 2 nachten kan ik zeggen dat ik goed geslapen heb :) weliswaar met behulp van Oxycodon (zusje van de morfine) tegen de pijn. De diclofinac helpt bij mij niet echt.

Vannacht kon ik lekker op me zij slapen. Ik heb enorme rugpijn, komt ook daardat ik spit heb en ik me nu niet mag uitrekken natuurlijk.

Me rug smeer ik regelmatig in met spierbalsem en vanmorgen heb ik heel creatief mijn borsten ingetaped met verhoudfolie en tape haha zodat ik me rug even onder de hete douche kon doen. Heeeeerlijk

Zag vanmorgen wel dat het behoorlijk blauw wordt onder die pleisters. Maar ook me heup is helemaal blauw en dat trekt langzaam aan door naar me rug.. hoe dat nou komt is me nog steeds een raadsel :D

Verder zijn ze nkg steeds heel hard en me huid is nog heel strak wat logisch is natuurlijk hihi

Ze zien er wel super goed uit en ik ben superrrrr blij met het resultaat !!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei meis aaawh ik ben jaloers op je!! Ik heb echt best veel pijn, maar nou moet ik wel zeggen dat ik zo min mogelijk medicatie probeer te nemen.

Ik heb net de bh even uit gedaan phoe wat een opluchting! :) aan de onderkant van me borstbeen zeg maar is het keihard waardoor ik krom ga lopen en moeilijk ademhaal. Dus ik heb de maandverband uit de vriezer gehaald en even gekoeld.. heeeeeeerlijk! Heel klein beetje spierbalsem op een klein plekje gedaan en ik moet zeggen het zit nu allemaal net even iets beter :)

Slapen lukt alleen nog steeds niet.. neem vanavond wel een slaappilletje voordat me wallen op me kin hangen eind van de week haha

Heb jij wel een beetje kunnen slapen?

Xxx

Dat had ik ook na 2 dagen al1 stond bij mij echt dik de afdruk van de bh sluiting net onder me borsten en leek net of me ribben naar me strot werden geduwd , na van bh te zijn gewisseld maat groter ging het gelijk een stukje beter ! Liep nog wel 1 dag als een oud wijf maar dat gevoel was weg pff kon er niet van slapen !!

Lees trouwens dat jij op je zij slaapt vertel hihi wil dat ook maar durf nog niet !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei gigi21

O ja een maatje groter is dan wel stukke beter! Ik heb dat gelukkig niet. Hij zit nu wel in de was en tussendoor heb ik net een goedkoop sportbhtje gehaald bij de action. 2,79 euro en hij zit als gegoten!! Heerlijk ff haha

Ik ben vannacht gewoon op me zij gaan liggen, ik dacht als het niet gaat merk ik het wel. Had verwacht dat ze dan naar zij zouden vallen maar dat viel reuze mee :D

Keek net nog even maar ze lijken we gegroeit haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei gigi21

O ja een maatje groter is dan wel stukke beter! Ik heb dat gelukkig niet. Hij zit nu wel in de was en tussendoor heb ik net een goedkoop sportbhtje gehaald bij de action. 2,79 euro en hij zit als gegoten!! Heerlijk ff haha

Ik ben vannacht gewoon op me zij gaan liggen, ik dacht als het niet gaat merk ik het wel. Had verwacht dat ze dan naar zij zouden vallen maar dat viel reuze mee :D

Keek net nog even maar ze lijken we gegroeit haha

Haha super toch !! Ga het vanaaf ook een proberen :)

Deze moet straks de was in dus zal toch echt weer ff de Lipoe aan moeten , maar mis is het vocht beetje gezakt aangezien ik vandaag in een spijkerbroek loop van mijn zwaardere periode zit wel wat wijd ( met riem goed op te lossen )maar beter als mijn normale broeken weeg ook 3 kilo zwaarder hahaha !!

Maar die sport bh van de action is mis wel idee als de lipoe straks toch echt weer niet zit ,, heb hier een nieuwe triumpf liggen 75 D nooit aangehad al1 te laat met terug sturen helaas !!

x

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oowh wat zonde!

Ik heb ook de lipoelastic maatje M.

zit opzich prima ;)

Die van de action heb ik alleen ff als nood hoor. Lipo is bijna droog dus dan gaat die weer aan haha

Jij bent door frans geopereerd zie ik.. heb jij ook van die blauwe plekken bij de wonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oowh wat zonde!

Ik heb ook de lipoelastic maatje M.

zit opzich prima ;)

Die van de action heb ik alleen ff als nood hoor. Lipo is bijna droog dus dan gaat die weer aan haha

Jij bent door frans geopereerd zie ik.. heb jij ook van die blauwe plekken bij de wonden?

Dag 1 en 2 zat ie goed savonds pff kreeg bijna geen lucht mijn ribben leken wel geplet te worden had ook echt de afdruk van de haakjes onder/ tussen mijn borsten in niet fijn!

Ik heb op mijn linkerborst aan de zijkant 1 blauw plekje verder niet zover ik gister kon zien !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.