fia Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Ik ben Sofie 27 oud en mama van 2 Kids. Ik heb vanaf mijn tienerjaren veel problemen gehad met het aanvaarden van mijn borsten 75aa. Na aantal jaartjes in twijfel gezeten te hebben heb ik dan toch eindelijk de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij dr visser voor een borstvergroting, graag een mooi gevulde c cup. De 12 e augustus heb ik mijn eerste gesprek. Ben zo blij maar ook heel erg benieuwd wat er me allemaal te wachten staat. Een leven met grotere borsten, kan haast niet wachten!!
pearll Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 hee meis,Fijn dat je de knoop heb doorgehakt! go for it girl!xx
Sasha Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Hoi Sophie Fijn dat je wens uit gaat komen. En het is ook helemaal niet zo ver weg! Spannend hoor, veel succes met aftellen : )
lucia Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Hallo! Fijn dat je een beslissing hebt kunnen maken. Ik ben zelf ook door dokter Visser geopereerd. Ik ben in de wellness kliniek geweest, waar ga jij? Ook ik kwam van een aa en heb nu een c Spannend! Xx
fia Posted July 27, 2014 Author Posted July 27, 2014 Hoi Lucia ik ga ook naar de wellness kliniek. Ben je tevreden over het resultaat? Ik kan aan niets anders meer denken. Lijkt wel alsof ik op wolkjes loop haha!!
lucia Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Hoi Lucia ik ga ook naar de wellness kliniek. Ben je tevreden over het resultaat? Ik kan aan niets anders meer denken. Lijkt wel alsof ik op wolkjes loop haha!! Ja ik ben zeer tevreden. Haha ik ken dat, kon ook aan niets anders meer denken echt een obsessie. Xx
Barbielena Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Heej Fia,Heb je al meerdere klinieken bekeken ook? Ik heb er een aantal op een rijtje gezet op mijn blog. Daarnaast wil ik je als tip meegeven, 75C in bh maat of op het oog kan een behoorlijk verschil maken wat betreft neppe boobies. Wees hierin dus heel duidelijk naar jezelf toe. Nepperds vragen meestal om een grotere BH maat dan ze ogen. Iig succes met je eerste gesprek, ben benieuwd op hoeveel CC ze je gaan schatten!
Guest Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Hoi Sofie,Hoe is je eerste consult gegaan?Het is inderdaad verstandig om meerdere consulten te plannen. Zo krijg je een beter beeld van de eventuele verschillen bij de pc's.
fia Posted August 18, 2014 Author Posted August 18, 2014 Hoi meiden, mijn eerste consult zit erop. Ik had een heel goed gevoel bij dr visser. Na mijn gewicht en lengte te hebben genoteerd vroeg ze wat ik wenste. Een c cup zei ik en ze schreef c d op. Toen ik mijn bh uitdeed schrok ze wel omdat ik echt zo goed als niks borsten heb en zo smal was. Cup aaaa. Ze zei me ook dat ik in de MC Donald moest gaan wonen omdat ik geen gram vet om mijn lijf had. Ben gewoon heel erg smal gebouwd kan ik niks aan doen.... Ze meette mijn omtrek en kwam uit op 68 cm. Omdat ik zo mager ben gaf ze me maximum 230 cc xp. Ze zouden dan een mooie projectie hebben naar voor en niet in de breedte gaan want dan kreeg ik randjes en bultjes en daar zit ik niet op te wachten. Had ze mogen passen en was precies wat ik wou qua grootte. Paste goed bij mijn lichaam. Ze ging volledig achter de spieren schreef haar papier ernstig type absoluut geen bedekking. Wat dat bedoelde weet ik niet. Ik heb al gelezen dat het met neppen de altijd kleiner oogt maar will ook niet te groot gaan want dat past echt niet bij me. Zal eens wat foto's nemen van de huidige situatie...
Guest Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Maar zo fijn dat je toch geholpen kan worden! Je zal je dalijk zo geweldig voelen!!
Vlietje Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Fijn dat je het consult achter de rug hebt, kan je weer op een andere manier nadenken over je bv.Ik vond de maat inschatten echt het moeilijkste van alles, het is zo moeilijk voor te stellen hoe het straks in het echt zal staan bij je lijf!Laat het lekker even bezinken... en verder je gevoel volgen! x
fia Posted August 18, 2014 Author Posted August 18, 2014 Ja ik heb er wel een heel goed gevoel bij!! Nu is het aftellen!
fia Posted August 18, 2014 Author Posted August 18, 2014 Idd ik had een sport bh maatje c aan maar toch is het niet te vergelijken met na de operatie hè! Was wel raar je zo met prothese te zien in de spiegel. Mijn ventje had het onmiddellijk goedgekeurd haha!
Barb wire Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 hahaha ja dat zal wel...die mannen toch he!!Tgoh wat ga je gelukkig zijn binnekort!!Ga je nog naar andere consults?
lucia Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Haha heel herkenbaar je consultatie bij dr visser mijn omtrek is ook maar 67, vandaar ook geen grotere protheses en extra high profil gekregen. Ben er blij mee
fia Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Eigenlijk had ik dat misschien beter wel gedaan zoals ze hier zeiden maar het voelde echt zo goed aan en was zo enthousiast dat ik de afspraak voor de operatie onmiddellijk vastgelegd heb! 18 december word mijn dagje♡
fia Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Lucia ik zie dat jij meer cc hebt gekregen dan mij terwijl bij mij het maximale echt maar 230cc was. Xhp ga ik dan ook wel krijgen en volledig achter de spier. Jou foto's zijn echt prachtig lucia! Hoop dat het bij mij ook zo gaat worden!!!
lucia Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Lucia ik zie dat jij meer cc hebt gekregen dan mij terwijl bij mij het maximale echt maar 230cc was. Xhp ga ik dan ook wel krijgen en volledig achter de spier. Jou foto's zijn echt prachtig lucia! Hoop dat het bij mij ook zo gaat worden!!! Zoveel verschil in cc is dat niet, aan de ene kant heb ik ook maar 265 cc. Bij jou gaat het ook mooi worden! Nog proficiat met je datum, nu kan je beginnen aftellen.
fia Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 Hoi meiden,18 december was dan eindelijk mijn dag!! Dr visser heeft me 2 hele mooie boobs bezorgd.Ik ben 1,63m lang, 50-51 kg en omtrek van 68 cm, bh maat 70 aa.Heb 230cc xhp achter de spier.Een paar dagen geleden mijn eerste bh gepast en kwam uit op 70c, toch worden ze nog fel groter en ronder!Ze zitten ook nog heel hoog dus ben benieuwd als ze goed op hun paats zitten of die c cup nog gaat passen.Heb wel heel fel pijn gehad, vooral door de borstband. Wat spande die de eerste dagen!!!Hoe was dit bij jullie? Werden jullie boobs ook groter naarmate ze zakte??Groetjes!
Guest Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Gefeliciteerd met je boobs! Heb je ook Hydrogels gekregen?
fia Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 Ja die heb ik. Ben heel tevreden over het resultaat enkel wat ongeduldig ivm het "zakken"
best_boobie Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Hoi hoi Gefeliciteerd met je boobs!! Heb jij extra high profile van Monobloc hydrogel? Van de monobloc bestaat zover ik weet, alleen een high profile. Aangezien je schrijft dat je xhp hebt, was ik er even nieuwsgierig naar Een goed herstel he!! Het is even bikkelen de eerste dagen xx BB
Guest Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Daarom vroeg ik het ook, BB Maar dr. Visser werkt wel graag met Hydrogels dus het zal best wel. Alleen die XHP snap ik dan ook niet.
best_boobie Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Daarom vroeg ik het ook, BB Maar dr. Visser werkt wel graag met Hydrogels dus het zal best wel. Alleen die XHP snap ik dan ook niet. hihi Weet idd van Visser dat ze daar ook mee werkt, maar zat nu idd ff in dubio
fia Posted January 8, 2015 Author Posted January 8, 2015 Idd meiden tis een hp, goed opgemerkt!! :) Werden jullie borsten ook groter naarmate je verder po was?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.