Ga naar inhoud

Help!! waar borstlift met prothese??


Aanbevolen berichten

hallo allemaal.

ik zal eerst even mijn voorgeschiedenis geven.

Na 2 zwangerschappen heb ik erge hangtieten overgehouden. Ik heb in 2013 besloten een BV te doen. Ik ben naar de velthuiskliniek gegaan. Daar raadde ze me aan een borstlift te doen met prothese. Maar omdat ik bang was voor de littekens en dat het gevoel in de borst weg kon gaan, wilde ik dit niet. De arts adviseerde me toen een grotere prothese. In de zomer(2013) heb ik mijn BV gehad, 495cc anatomisch. In oktober(2013) draaide de prothese om. ik had blijkbaar te los vel. Ik heb toen in december een nieuwe operatie gehad. Ze hebben met toen geadviseerde wat cc meer te doen en ronde, dan zou ik een mooi rechtopstaande borst krijgen. We hebben uiteindelijk voor 605cc gekozen.

Na de operatie was het helaas niet het resultaat wat ik hoopte, ze stonden nog steeds niet mooi rechtop :(. De arts zei dat dit alleen ging met een borstlift, terwijl hij van tevoren zei dat het met meer cc zou lukken.

Nu een jaar later baal ik echt van mn BV. Heb het idee dat ik geld weg heb gegooid...

Ik ben nu aan het overwegen om een nieuwe operatie te laten doen. Een borstlift met prothese. Alleen weet ik niet waar ik dit MOOI kan laten uitvoeren....

Mn vertrouwen is een beetje weg in de artsen. Als de arts me vanaf het begin gezegd had dat het resultaat wat ik wilde niet haalbaar was met alleen een BV dan had ik toen gekozen voor een lift. Maar hij zei dat het makkelijk kon met meer cc.....

Ik hoop dat iemand me advies kan geven over een goede arts... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Chea, overal kan wel eens iets fout gaan maar Plovier is wel zeer gekend om mooie borsten , ik persoonlijk heb net mn buikwandcorrectie laten doen bij Dr Lagey en ga op 12 januari terug bij haar voor mn bv , eigenlijk zou ik een lift moeten hebben maar heb besloten om dit uiteindelijk niet te doen en zal waarschijnlijk 450 cc op borstspier krijgen UHP .. van mentor, ik zie het echt zitten en heb alle vertrouwen in haar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey daar,

Wat jammer dat je na de operaties, geld, herstel en pijn niet tevreden bent met je borsten. Ik kan me mijn pc echt aanraden voor een lift. Ik heb zelf 4 en half jaar geleden een lift met protheses laten doen (450 cc achter de spier) en ze zijn nog steeds zoooo mooi :-) Ik heb de sleutelgat methode gehad, dus alleen een litteken rondom de tepel en een streep naar beneden, en die littekens zie je nauwelijks meer. Ze staan mooi fier vooruit, ik had ook ontzettende hangborsten van t afvallen, 2 lege lappen huid eigenlijk. Als je wilt kan je mijn foto's zo bekijken. Ik ben bij Jo Vanoorbeek geweest, zie www.kliniplast.be als je nog vragen hebt dan vuur ze maar af! Succes

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.