Ga naar inhoud

1e consult gehad


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben sinds gisteren nieuw hier op het forum, had wel vaker gekeken maar aangezien ik gisteren mijn eerste consult had vond ik het weleens tijd om een account aan te maken.

Ik ben momenteel 20 jaar oud & sinds mijn 13e is het eigenlijk direct gestopt met groeien nadat er een soort vetpunt op mijn borst verscheen (ik vind het te vergelijken met manboobs van een 11jarig dik jongentje of iets, kan het niet anders beschrijven) :12:

Mijn maat is een enorm lege 75B en ik draag daarom ook altijd push up (wat ook met zwemmen nodig is anders kan iedereen zodra ik buk in mijn topje kijken)

Dus, gisteren ben ik naar de wk in genk geweest, had een afspraak bij dr damen (waar veel verschillende meningen over zijn heb ik begrepen)

Hij was misschien een beetje stug maar vond hem verder erg vriendelijk dus weet nog niet helemaal wat ik er van vind.

Ik heb toen gekozen voor 380 cc monobloc soft one die dan achter de spier zal worden geplaatst

Alleen heb ik dus nog niet echt een idee van hoe het eruit komt te zien (heb ook nog geen operatiedatum en ben van plan eerst nog een consult te hebben)

Ik wil namelijk graag ronde volle en redelijk grote borsten, maar omdat ik redelijk puntige borsten heb, weet ik dus niet echt wat ik moet verwachten (en eigenlijk lijkt het amper een A dusja)

Dus wil ik jullie eigenlijk een beetje raad vragen van wat voor mij het handigste zal zijn, al kunnen jullie natuurlijk niet makkelijk beoordelen,

misschien dat jullie tips kunnen geven wat ik sowieso dat 2e consult dan allemaal nog moet vragen?

En 380 cc, is dat nou redelijk veel of weinig?

En wat is eigenlijk het verschil met als hij achter de spier word geplaatst of dual plane?

Sorry voor de enorme lap tekst hahah, maar ik kom er even niet uit :11:

Tessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Loveut

Proficiat met je beslissing ! Ik denk dat 380 een zeer goede maat zal zijn , maar hoe groot ben je , ik vermoed wel dat je slank bent met een 75 omtrek :-) .

Meestal wordt achter de spier aangeraden als je een dunne huid hebt , maar ik laat de raad liever aan meiden die het achter de rug hebben :-)

Succès !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

ik ben zo'n 1.69/1.70 en nja ik moet wel zeggen dat ik toch een redelijk vol figuur heb met mn 72 kg,

ik zou mezelf zeker niet dik noemen maar echt slank ook niet (hoop dat zodra ik weer kan sporten dat nog wel komt hahah)

Vind het toch wel moeilijk, omdat ondanks het passen ik me niet echt kan voorstellen hoe de borsten er dan uit komen te zien,

dankje voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom op het forum.

380cc kan bij iedereen anders uitvallen.

Mijn advies, plan diverse consulten in.

Ik vermoed dat je uit BE komt?

Dan zou ik bij de Meyere een consult doen (Artemedis) en Plovier (BE Clinic).

Ik weet niet hoe groot je graag zou willen, maar de wk zal niet groot plaatsen.

De Meyere en Plovier zullen wel net dat beetje extra willen plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Nee ik kom uit gelderland hahah!

heb meerdere sites eerst bekeken en uiteindelijk was ik bij de wk uitgekomen.

Ik denk sowieso dat ik nog eerst meerdere consulten ga hebben, omdat het natuurlijk niet niks is en ik het wel goed gedaan wil hebben.

Pc's kunnen neem ik aan toch wel redelijk een schatting maken hoe het bij mij zal uitvallen?

En ik hoef ook geen enorme meloenen hoor, maar ik zou toch wel graag minimaal een D willen. :)

Ook twijfel ik nog heel erg of ik gewoon onder narcose zal gaan of slaap verdoving, of nja eigenlijk twijfel ik nog wel over een hele hoop dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had daar al gekeken, maar ivm dat dat ongeveer even ver rijden is, worden de kosten waarschijnlijk dan wel dubbel zo veel wat voor mij niet erg praktisch is..

&@pommecaramelle: Ik denk dat ik ook voor narcose ga ivm dat ik redelijk zware medicatie al gehad heb en toch wel een beetje bang ben dat de slaap verdoving niet helemaal zal werken zoals het hoort, misschien klinkt het een beetje dom maar ik wil er liever niks van meekrijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je in ieder geval aanraden om bij meerdere artsen langs te gaan, al is het maar om een beeld te krijgen van wat mogelijk is. Er worden hier een aantal goede opties gegeven dus maak daar gebruik van.

Het is veel geld en er wordt in je lichaam gesneden, dan moet je geen genoegen nemen met de eerste de beste alleen maar omdat ie goedkoper is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daar ben ik het ook helemaal mee eens, ik wacht eerst even af wat mijn revalidatie programma gaat zijn en dan kan ik deze week nog bellen om een afspraak voor een consult te maken met een andere pc :)

eerst maar eens extra informatie winnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb besloten om in de wk bij dr Verdonck een 2e consult te gaan hebben, wat ik hier allemaal lees over hem klinkt erg positief en wil kijken wat voor een gevoel ik daarbij heb.

Kan altijd natuurlijk nog bij een andere kliniek op consult gaan, maar wacht dan eerst mijn 2e consult af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb besloten om in de wk bij dr Verdonck een 2e consult te gaan hebben, wat ik hier allemaal lees over hem klinkt erg positief en wil kijken wat voor een gevoel ik daarbij heb.

Kan altijd natuurlijk nog bij een andere kliniek op consult gaan, maar wacht dan eerst mijn 2e consult af.

had mijn consult daar ook! heel tevreden! ging meteen akkoord :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.