Ga naar inhoud

Ervaringen Dijkhof clinic? En welke maat zou mij staan?


DotjevanAtotE

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil al ruim 3 jaar een borstvergroting. Echter heb ik binnen 1 jaar 2 kinderen, leeftijdsverschil van 10 maanden, gehad en is het daardoor er nog steeds niet van gekomen. Nu wil ik toch graag voor deze zomer mooi in bikini want door ruim 1 jaar borstvoeding zijn ze er niet mooier van geworden... Ik heb een grote A, soms kleine B (zie foto profiel) en wat raden jullie mij aan? Ik wil een natuurlijk effect krijgen maar het liefste wel een hele grote C of kleine D. Ik ben 161 cm en 55 kg en 25 jaar.

Tevens wil ik vragen of jullie ervaring hebben met Dijkhof clinic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik denk persoonlijk dat je tussen de 350 en 400 met een hight profile wel 2 tot 3 cupmaten meer zult krijgen.

Je kunt Anatomisch nemen, maar met rond haal je ook een mooi natuurlijk resultaat.

Of het op de spier of DP moet, zal je arts het beste kunnen bepalen.

Clinic Dijkhof niet mee bekend, maar misschien andere dames hier! Wordt het dr verdonck ? Goede resultaten zo te zien!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben even groot en weeg plus minus evenveel (58kg bij 1.62)

Ik heb 325cc hp dual plane gekregen ronde implantaten. Als je me toevoegt kan je wel even spieken bij me hoor.

Succes met e zoektocht!

Groetjes Chanelfa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Je voor situatie lijkt een beetje op fdie van mij.

Ik heb nu 500 cc voor de spier. En bh maat 75E soms F.

(Ik had eerst 400 dual plane cc maar bij mij vervormde mn linkerborst heel erg).

Nu ben ik superblij met t resultaat en ze voelen fijn soepel. Het bekende 'spleetje' kan ik nu wel maken. Ervoor met dp niet.

Maar dat hangt ook af van je bouw.

Succes!! Liefs Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.