Ga naar inhoud

KEM kliniek Renswoude iov IGZ (tijdelijk)gesloten


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

Dames, ik kwam dit zojuist tegen, hopelijk geen dames van hier die er last van hebben.

Dr Hay Winters opereert hier sowieso.

RENSWOUDE - De KEM Kliniek in Renswoude moet de operatiekamer dichthouden en mag geen operaties meer uitvoeren. Dat meldt de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ).

De kliniek voor plastische chirurgie stond al onder verscherpt toezicht van de inspectie. Bij een controle bleek de operatiekamer van het behandelcentrum niet op orde. Er werd onder meer te weinig gedaan om infecties te voorkomen. Daarop besloot de IGZ dat de operatiekamer tot begin 2015 gesloten moet blijven.

Bij een onaangekondigd bezoek medio december bleek er een operatie aan de gang te zijn, zonder dat de IGZ daarvan wist en zonder dat het daarvoor benodigde papierwerk in orde was. De inspectie vindt dat er een acuut risico is voor de patiëntveiligheid. Opereren mag pas weer als er sprake is van verantwoorde zorg.

KEM Kliniek is een behandelcentrum voor plastische en cosmetische chirurgie, orthopedie en urologie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh? Hoe lang is ze daar dan al weg? Jij (missyk) en diamondje, zijn daar 29 december nog door haar geopereerd, zover ik wist :)

Ik had er daarom geen idee van dat kappel daar weg zou zijn :)

Weet jij er meer van, MissyK? Misschien dat je iets erover kunt vertellen om misverstanden te voorkomen? :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze 29e nog geopereerd heeft en nu weg is......is vaag ;)

Of ze is gestopt per 1-1?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Kappel had in consult met mij weken geleden gezegd dat ze tegenwoordig in een kliniek in Utrecht opereert waar alles netjes aan alle eisen voldoet.

Dit klopt inderdaad daar ben ik ook geopereerd bij Annatomie in Utrecht werkt zij nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klopt inderdaad daar ben ik ook geopereerd bij Annatomie in Utrecht werkt zij nu.

Ik zie nu idd in een bericht van 23 of 24 december van jouw topic, dat dat in jullie gegevens stond. Ik heb jouw titel op 2 december aangepast, toen je aangaf dat je in de KEM kliniek geopereerd werd, vandaar :)

Ik zal het nu ook even in jouw titel aanpassen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik zou daar 1 november geopereerd worden door dr winters.

Is afgezegd week voor af ivb privé

Toen zou ik 7 november bij hupkens geopteerd worden die viel in.

Maar tijdens nieuwe intake wou hij me niet opereren was 4 kilo te zwaar.

Ben toen die kilo's afgevallen zou toen 9 januari geopteerd worden, toen kwam.

31 december in de krant gesloten tot 3 dagen voor de operatie waren ze bij de kem overtuigt toch te opereren alleen dan in Vleuten.

Op dag 3 voor de operatie werd ik gebeld ging wederom niet door ze keren ok team niet optijd in orde voor vreemde locatie, maar ze zouden gaan verhuizen na Vleuten.

Heb daarna weinig vernomen van ze nog mails gevraagd of ze al wisten wanneer het zou worden, nee ze wisten niks maar kon me geld terug vragen.

Na na heel wat bel mail contact heeft het 2 maanden geduurd 2x losse beloften had ik eindelijk me geld terug.

Of te wel 1 ramp zou daar toen enkel aan de buik geopereerd worden

Geen goede ervaring met de kliniek opzich dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.