Ga naar inhoud

Voorstellen!


blueblue

Aanbevolen berichten

Dag dames,

ik ben al een tijdje lid hier en heb wat mee gelezen hier en daar, maar vind het nu toch tijd om me ook even voor te stellen.

Ik ben Azira,ik ben 23 jaar en ik ben moeder van 2 prachtige dochters van 6 jaar en 7 maanden.

Ja, ik was er erg vroeg bij bij mijn eerste hihi

Na 2 kinderen vind k het wel tijd voor een paar nieuwe mooie boobs, want we weten allemaal hoe ze er uit kunnen komen te zien na het krijgen van kinderen hihi!

Ik ben van plan om in februarie/maart mijn operatie te laten doen, maar ik heb nog totaal geen idee waar, ik zit ook nog uit te zoeken waar ik een consult zou willen doen.

Ik heb gelezen dat er meer dames zijn die van een natuurlijke look houden dan van de neppe, ik hou juist van lekker groot en nep!

Bij mij zou iedereen juist wel mogen zien dat ik ze heb laten doen haha.

Ik hoop nog wat meer info te kunnen krijgen uit het mee lezen hier en daar, en dat ik dan snel een beslissing kan nemen :) vind het ook altijd een gezellige boel hier, als ik niks te doen heb ga ik altijd wel effe wat lezen hier en daar in de topics hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Azira

Ik ben ook 23 en heb een dochter van 7!

Ik heb 2 maanden geleden mn borstvergroting gehad, mij was er ook niks over na borstvoeding.

ik denk dat je een hoop info zult vinden hier en lang niet iedereen heeft hele natuurlijke!

Veel plezier met je zoektocht!

X Chanel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, welkom op het forum

Genoeg dames die van groot houden hoor, ik heb zelf 925cc.

Wil je in NL naar groot is Nio de beste optie.

Wil je in BE dan Plovier van BE clinic.

Wil je echt groot dan Vandervoort ook in BE.

Hoe groot wil je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de tips Jane doe :)

Niet zo heeeel erg overdreven hoor,

Ik denk gewoon een grote D miss kleine E

Ik heb vroeger altijd een D van mezelf gehad, maar ik weet ook niet of ik groter dan dat moet gaan omdat ik maar 1,63 ben en 50 kilo weeg :P

Dan gaat het dalijk zo raar staan ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.