Ga naar inhoud

Sport beha? Help!


Aanbevolen berichten

Haai!

29 april krijg ik mijn borstvergroting bij de bergman kliniek in bilthoven, hier zit een sport beha bij inbegrepen. Maar nou komt het! 6 weken lang dat ding dragen, tjaa dat moet maar, maarrr dat moet dus tot half juni en de beha van de bergman kliniek is bijna een hemd! Dus nou is mijn vraag, weet iemand een beha die ik erbij kan kopen voor overdag, die iets minder zichtbaar is onder een t shirt bijvoorbeeld? Kan moeilijk in mijn winterkleren gaan lopen in de zomer!

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Vera,

je kunt als je eenmaal geholpen bent na een week of 2 wel een andere kopen. eerder zou ik niet doen omdat de zwelling van de eerste week (weken) nog weggaat. en dan is het zonde zo'n dure sportbh te kopen.

ik vind de Tri Action van Triumph wel goed maar er zijn er ook die hem vreselijk vinden. ik denk dat het slim is om dan gewoon naar een lingeriezaak of Livera ofzo te gaan... Ik heb ze besteld via internet (Wehkamp en kiesdejuistesportbh.nl)

en tja,sexy en klein kun je ze niet noemen maar je moet maar denken,tis voor een goed doel :38:

succes ermee

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf persoonlijk vind de sportbh,s van de hema heerlijk zitten.

maar dat is net wat je kiest en zelf fijn vind zitten,ik zou wel idd even een goede dikke week wachten met een andere te kopen,want ze slinken nog iets,wat patries al schreef.

en een kleine mischien sexy bh heb je niet hahaah dus het is even kwestie van uitzingen,enige wat je kan doen is,je kleding iets aapassen waardoor de bh minder opvalt

sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Misschien wel handig om even aan pc te vragen of t wel mag, ik vroeg ook of ik een reserve bh mocht kopen maar dat mocht niet moet perse hum bh 6 weken dragen is ook met een band boven omdat ik ze achter de spier heb, dus een andere moest ik dan bij hun kopen en die zijn 200 euro.

liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo dan,das geen kattenpis zeg!!! dat komt dan nog eens erbij? extra?

en die band kun je toch op elke sportbh dragen? dat begreep ik van anderen....

en dan nog.. dan zou ik een andere sportbh kopen en die alleen ff aandoen als die andere aan het drogen is. ik vind die €200,00 wel erg veel hoor!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook de Tri Action van Triumph en ook nog eentje van Hunkemoller, een goedkope. Die zat ook best aardig.

Die was wat minder aanwezig dan de Tri Action. Deze draag ik nu nog steeds met sporten. Want hardlopen is toch het lekkerst met een goede sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn dan ook twee soorten van, de Tri Action Workout en de Tri Action Extreme, die laatste zit toch wel lekkerder, daar ga ik nu ook mee gaan hardlopen.

Tri_Workout_N_201_rdax_185x262.JPGTri_Extreme_N_201_rdax_185x262.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is er zelfs nog 1 van Triumph, de tri action Fitness (medium) die is lekker soepel en valt best laag (zie mijn foto's van 10 dagen PO) Zit heerlijk! Geeft alleen wel iets minder steun dan de Work Out van Triumph (de eerste op die foto van Eefje). De voorsluiting vind ik ook erg handig bij deze bh.

Heb zelf ook nog een sportbh van Fila, die zijn nu in de aanbieding zag ik bij de Bijenkorf ;) Zit ook superlekker en heeft en voorsluiting. (ook te zien in mijn fotoalbum).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, dit is hem:

Tri_Fitness_F_201_rdax_185x262.jpg

Er zijn er zelfs nog van Triumph, de Tri Action Powermove (is wel met beugels, dus wel minder geschikt voor na een bv):

Tri_Powermove_W_201_rdax_185x262.JPG

en de Tri Action Soft Power:

Tri_Soft_Power_N_201_rdax_185x262.JPG

Dus keuze genoeg zou ik zeggen! En neen, ik heb geen aandelen van Triumph! hahaha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De softpower had ik eerst ook gekocht, maar heb hem weer teruggebracht. Zat niet lekker.

Maar inderdaad genoeg keus!

Is het trouwens zo dat je borsten echt superstrak tegen je lichaam moeten zitten en dat ze echt platgedrukt worden of mag ik hem ook weleens wat losser doen. Word zo gek van dat ding! Wissel de sportbh's ook een beetje af omdat de een wat losser zit dan de ander (75d en 70d heb ik). En als ik echt even het idee wil hebben dat ik geen bh aan heb dan doe ik die Fitnesse bh van Triumpf aan die zit toch het minst strak.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.