Ga naar inhoud

3e Operatie 12 December 2014


Aanbevolen berichten

3e Operatie 12 december 2014

Zoals te zien bij mijn foto's ( Complicaties 2e BV) had ik een lege ruimte aan binnenzijde, en erge bolling aan buitenzijde
De pocket is nu verkleind aan de binnenzijde van de buitenkant van borsten, en de binnenzijde van borst is opengemaakt, zodat de prothese meer naar binnen kan.

Dit probleem begon al na 2 maanden, en na 7 maanden, was het echt heel erg.
Op 5 November terug geweest naar de Meyere, en hij had dit nog nooit meegemaakt, en mijn weefsel, of huid zou zijn uitgerekt.
Ik vond dit eerlijk gezegd nogal vreemd, dat dit in zo'n korte tijd kon gebeuren...Maar ja.

Ik had prothese van 15.4 breed, en zou dus prothese moeten zoeken van 18 breed, en deze bestonden niet, dus zou ik er maar vrede mee moeten hebben, de dokter kon verder niets voor me betekenen.

Na enige briefwisseling, kreeg ik te horen dat de dokter mijn pocket wel kon verkleinen, en dat daarmee hoogstwaarschijnlijk het probleem verholpen zou zijn. Dus ben op 12 December geopereerd.

Na de operatie kwam de dokter langs, dat het een geslaagde operatie was, wel erg lang geduurd ruim 3.5 uur.
Nu heeft hij ook gezien wat de oorzaak was, en was niet het weefsel of huid, maar een fout van de dokter van mijn 1e BV. Dr Nelissen ( Global Care Clinic)
Doordat hij mijn prothese te strak onder de spier heeft geplaatst, heeft de prothese een weg gezocht naar de buitenkant, en heeft daar een holte gecreerd.
Daarom heeft de Meyere bij de 2e BV ook een prothese van 15.4 gebruikt, omdat hij dacht dat dit de breedte was, Terwijl ik bij mijn 1e BV een prothese van 13 of 13.5 had, en die dokter vertelde dat dat net kon qua breedte.

Inmiddels 16 dg PO, herstel gaat langzaam deze keer, hou veel vocht vast, en nog steeds een zeurige pijn, vooral de nachten, kan nog steeds niet op mijn zij slapen. Ook erg voorzichtig doen, want de hechtingen binnenin zijn erg broos.

We wachten geduldig af wat het resultaat zal zijn.
Staan inmiddels foto's op van 13 dagen PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Imiddels weer 24 dg po. Herstel gaat langzaam, nog steeds pijn aan zijkant borsten, maar denk dat je aan de zeurende pijn gewend raakt.

Vooral s'nachts nog moeilijk met slapen, kan nog steeds niet op mijn zij liggen.

De deuken aan de zijkant zijn nu bijna weg, maar zit nog steeds zwelling, en erg harde borsten.

Inmiddels een paar nieuwe foto's geplaatst van 24 dg Po, vind het er zelf nog niet helemaal top uitzien, maar we wachten geduldig af. Merk van mijn andere operatie, dat het resultaat toch eigenlijk pas na 2 maanden of langer zichtbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 4 weken PO, zou weer gewoon alles mogen doen, maar mijn boobs zeggen nog NEE!

Vooral bij bukken, en armen omhoog, voel ik nog scheuten aan de zijkanten van mijn borsten. En vooral één luchtbel aan de bovenkant van mijn borst (zit er al 3 weken) is erg irritant.

Ook de sport bh, houd ik nog lekker aan, zit wel vertrouwd...

Maar maakt niet uit, we hebben de tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid waarschijnlijk heb jij gewoon wat extra tijd nodig om wat beter te herstellen.

Luister goed naar je lichaam.

Hoi Esmiralda

Zijn echt de hechtingen van binnen waar ik last van heb, wist het ook wel van tevoren, dat het wat langer zou duren, maar de vooruitzichten zijn goed!

Liefs margriet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.