Ga naar inhoud

Tips om haar te doen en haren te wassen zelf


Bosbes

Aanbevolen berichten

Hee dames,

Ik ben nu 6 dagen PO. Het gaat erg goed, vandaag proberen zonder paracetamol. Heb alleen nu erg veel jeuk aan de littekens en steekjes van zenuwen die herstellen denk ik.

Nu vraag ik mij heel erg af, hoe hebben jullie de eerste 6 weken jullie haren gedaan? Ik heb zelf heel lang bruin haar en er moet dus echt iets mee gebeuren wil ik vertoonbaar zijn. Hoe hebben jullie dit gedaan? Tips om haren te doen? Staart, kammen etc

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd! Als ik m'n haren kam hou ik m'n hoofd zoveel mogelijk schuin zodat m'n ellebogen niet boven m'n schouders komen. Een staart lukt ook alleen laag en schuin, dan kam ik met de borstel alles naar een kant door ook weer m'n hoofd schuin te houden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me lekker door mijn mannetje laten 'verwennen'.

Eerste week toen ik nog niet mocht douchen voorover in de wasbak.

En daarna onder de douche. Kwam hij mijn haar wassen, en na die tijd drogen en kammen.

Ik kon de 1e paar weken toch niet de deur uit ( ivm mommy make over.)

Ach en dan gaat maar wat anders dan anders, het was maar een paar weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste paar keer mijn mannetje mijn haren laten wassen. Toen ik het zelf ging doen ging was het even googelen. Die eerste keer deed ik het zitten omdat ik het best wel eng vond. Ik deed mijn hoofd voorover zodat ik niet met mijn armen omhoog moest gaan om in mijn haar te komen en dan rustig aan wassen. Het koste me wel even wat tijd en vond het best vermoeiend zo'n douch beurt. Normaal doe je zoiets gewoon even en nu was het toch even anders, maar gelukkig is het natuurlijk maar voor een korte periode ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5 dagen PO en heb tot gisteren m'n vriend m'n haren laten wassen.

Deze ochtend zelf geprobeerd, ben gaan zitten in de douche en m'n rug gebogen en m'n hoofd ook. En zo kon ik overal goed bij, duurde wel wat langer maar heb ondertussen lekker lang genoten van de douche. Zijn zachte stralen en regendouche dus ik voel niets op m'n tepels ofzo. Anders zou het niet lukken denk ik :)

Ja stijlen en kammen is ook een ramp.

Ik kam het vaak om zo weinig mogelijk knopen te hebben en snachts een vlecht. (Doe ik altijd) maar een gewone staart of speld insteken lukt niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haren wassen deed ik gebogen op zij, eerst de ene dan de andere kant.

Nat laten opdrogen ,

Stijlen ook opzij/hoog schuin

En een hoge staart of knot, hoofd voor over gooien en laag aan de grond staart/knot maken.. Heb iig geprobeerd zo min mogelijk ellebogen voorbij de schouders te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.