Ga naar inhoud

borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb even een vraagje.

Ik ben vorige week maandag op consult geweest met nadja sinsel in het salvator ziekenhuis in Hasselt ze raad me de anatomische prothese aan omdat de ronde niet mooi gaan staan bij me omdat ik door te kleine borsten niet veel vel en weefsel heb aan de bovenkant van mijn borsten en omdat mijn tepels te hoog staan daar zou dan niet mooi uitkomen met de ronde prothese,maar dat vind ik persoonlijk niet erg omdat ik zoiezo toch al wou kiezen voor de anatomische prothese. Ze heeft ook gezeht dat ze werkt met drains. Daar had ik nog nooit van behoort ze vertelde me dat dat na de operatie word uitgehaald en dat dat pijn kan doen,dat veel van haar klanten hebben gezegt dat ze het wel goed vonden dat ze dat gedaan had maar het doet wel pijn.

Als ik goed begrepen had doet ze dat voor vocht wast tegen te houden. Klopt dat of heb ik het verkeerd begrepen. Is er hier iemand op dit forum waar de chirurg nog drains heeft gebruikt,en kan je me dan aub even vertellen waar het nu juist voor dient en of je er pijn van gehad hebt toen ze die drains eruit haalden.

Vriendelijke groetjes lies. Xxx. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Lies.

Niet alle PC gebruiken drains dat ik mijn eerste BV heb ondergaan in 1989 zijn er drains geplaatst en het verwijderen was erg

pijnlijk(misschien dat de verpleegster geen goede dag had )

In 2004 ging voor een prothese wissel ik keek hier wel naar uit maar had wel de angst voor de drains.

Dit was mij toen honderd procent meegevallen de zuster wist mijn voorgeschiedenis ik moest rustig inademen en de drains zijn zonder pijn verwijderd.

Je kan ook bij andere PC op consult gaan voor advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Lies,

Nog geen ervaring, maar wel over 12 nachtjes! dan kan ik het je vertellen.

Ik vraag gewoon in de ochtend om een extra zetpilletje. hihihi!

Als ik me daar van te voren druk over moet maken, komen mijn Boobies er nooit! Natuurlijk heb je ook PC's die ze niet gebruiken, maar om daar je keuze van af te laten hangen!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij des chirurg waar ik bij geweest ga ik blijven drains of geen drains. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden is het spreekwoord. Niet. Mijn mama zegt altijd tegen me als je 2bevallingen gedaan hebt zonder epidurale verdoving zal je daar ook wel tegen kunnen, dus we zullen het wel zien op de moment zelf he. Die 2bevallingen zonder verdoving waren ook goed mee gevallen vond ik. Moet zeggen ben wel iemand die een grote pijngrens heeft. Maar ben er toch wel nerveus voor.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik weet wel dat Kim JH wel drains heeft gehad.

Misschien kun je haar vragen!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen november geholpen. Heb een wissel gehad. Ik heb drain gekregen. Deze worden geplaatst om het aangemaakte wondvocht af te laten. Ik heb de drain bijna 2,5 weken gehad. Het verwijderen van de drain was totaal niet pijnlijk. Dus maak je niet druk meid. Alles voor mooie boops.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.