Ga naar inhoud

BV : Alissa : Consult gehad 25 maart '10 : Dr Visser


Gast Alissa

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Zal me even voorstellen ben 32 jaar 1.74 groot en weeg 66kg en heb momenteel een AA cup om een voorstelling te geven.

Ik heb geen kinderen maar een heel lieve vriend en hond waar ik toch stiekem mijn handen mee vol heb.

Heb net mijn eerste consult achter de rug en ben eigenlijk nog onder de indruk.

Dr Visser stelde voor om voor een 360cc hoog profiel te gaan voor de borstpier ik heb blijkbaar voldoende vel overschot om tot 360cc te gaan en boven de spier en hoog profiel om het van boven op te vullen denk ik dan maar weet het niet zeker misschien dat iemand mij dit kan vertellen.

Ik zelf stond perplex toen ik die 360cc achter mijn BH stak en mijn voeten ineens niet meer zag.

Kreeg toen een 275cc en dat was een groot contrast iets anders had ze niet liggen.

Buiten gekomen bij de PC nog inlichtingen gevraagd wij de heel lieve en behulpzame medewerkers want was eigelijk een beetje van mijn stuk van die 360cc wou eigelijk gewoon meer om kleedjes ed op te vullen zonder dat het altijd gaapt en een decollete.

Na gevraagd wat na 275cc kam ze zeiden 290cc en 320cc zij gaven mij sizer mee van 280cc en 310cc mee om te helpen kiezen.

En eerlijk ik weet het nog niet volgen mijn zus en vriend zou ik voor de 320cc moeten gaan maar ben een eeuwige twijfelaar.

Heb ondertussen ook nog een mail naar de Kliniek gedaan met een heleboel vragen hebben ze mij op geantwoord maar denk dat ik toch nog eens terug ga voor een consult zodat ik niets meer moet vragen op de dag zelf en mij alleen nog moet druk maken om de ingreep zelf.

Zou de ingreep in augustus willen laten doen omdat het dan kan met mijn werk.

Ik zou van jullie willen weten als de incisie onder de borst is hoelang je die dan ziet? Normaal doet blijkbaar Dr Visser het via het tepelhof maar heb begrepen dat dat bij mij niet wordt gedaan en is voor mij ook niet echt duidelijk waarom ik denk misschien omdat mijn tepelhof niet zo groot is de tepel daar en tegen wel.

Ben bang dat ik niet kan stil zitten na de ingreep en dat ik iets verpruts.

Nu mensen bedankt voor het aanhoren van mijn gezwets want zit eigelijk toch wel met een ei in mijn broek.

Liefs Alissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Zal me even voorstellen ben 32 jaar 1.74 groot en weeg 66kg en heb momenteel een AA cup om een voorstelling te geven.

Ik heb geen kinderen maar een heel lieve vriend en hond waar ik toch stiekem mijn handen mee vol heb.

Heb net mijn eerste consult achter de rug en ben eigenlijk nog onder de indruk.

Dr Visser stelde voor om voor een 360cc hoog profiel te gaan voor de borstpier ik heb blijkbaar voldoende vel overschot om tot 360cc te gaan en boven de spier en hoog profiel om het van boven op te vullen denk ik dan maar weet het niet zeker misschien dat iemand mij dit kan vertellen.

Ik zelf stond perplex toen ik die 360cc achter mijn BH stak en mijn voeten ineens niet meer zag.

Kreeg toen een 275cc en dat was een groot contrast iets anders had ze niet liggen.

Buiten gekomen bij de PC nog inlichtingen gevraagd wij de heel lieve en behulpzame medewerkers want was eigelijk een beetje van mijn stuk van die 360cc wou eigelijk gewoon meer om kleedjes ed op te vullen zonder dat het altijd gaapt en een decollete.

Na gevraagd wat na 275cc kam ze zeiden 290cc en 320cc zij gaven mij sizer mee van 280cc en 310cc mee om te helpen kiezen.

En eerlijk ik weet het nog niet volgen mijn zus en vriend zou ik voor de 320cc moeten gaan maar ben een eeuwige twijfelaar.

Heb ondertussen ook nog een mail naar de Kliniek gedaan met een heleboel vragen hebben ze mij op geantwoord maar denk dat ik toch nog eens terug ga voor een consult zodat ik niets meer moet vragen op de dag zelf en mij alleen nog moet druk maken om de ingreep zelf.

Zou de ingreep in augustus willen laten doen omdat het dan kan met mijn werk.

Ik zou van jullie willen weten als de incisie onder de borst is hoelang je die dan ziet? Normaal doet blijkbaar Dr Visser het via het tepelhof maar heb begrepen dat dat bij mij niet wordt gedaan en is voor mij ook niet echt duidelijk waarom ik denk misschien omdat mijn tepelhof niet zo groot is de tepel daar en tegen wel.

Ben bang dat ik niet kan stil zitten na de ingreep en dat ik iets verpruts.

Nu mensen bedankt voor het aanhoren van mijn gezwets want zit eigelijk toch wel met een ei in mijn broek.

Liefs Alissa

he alissa,

wat grappig,ik ben ook 1.74 en weeg 66 en mij zeiden ze tussen 305 en 350 anatomisch achter de spier ook heb ik cupm aa, maar krijg jij dan ronde of anatomisch

en je moet echt je rist nemen erna anders krijg je echt kans op erge kapselvorming

nou succes met alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

he alissa,

wat grappig,ik ben ook 1.74 en weeg 66 en mij zeiden ze tussen 305 en 350 anatomisch achter de spier ook heb ik cupm aa, maar krijg jij dan ronde of anatomisch

en je moet echt je rist nemen erna anders krijg je echt kans op erge kapselvorming

nou succes met alles

Hallo Chakibo

En je bent ook van hetzelfde bouwjaar 1977

Bij mij worden er ronde geplaatst.

Waarom wordt er bij jou gekozen voor anatomisch en achter de spier is daar een reden voor?

En wanneer laat jij het doen?

Liefs Alissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Alissa,

welkom hier!

mijn litteken is een cm of 4-5 en dat blijf je eigenlijk altijd zien. het vervaagt natuurlijk wel maar weg gaat het nooit. en de manier van opereren kan alleen een arts je uitleggen waarom. de een heeft voorkeur voor dit en de ander voor dat maar ook van persoon tot persoon kan het verschillen zie je wel.

en je moet idd goed je rust nemen na je operatie ivm kapslevorming tegen te gaan.

het is idd erg verstandig om nog een consult te nemen en je vragen te stellen.

succes

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alissa,

Je wou mijn foto's zien maar ik kan je geen berichtje sturen...

Stuur je mij anders een berichtje, dan zal ik antwoorden met de link naar mijn foto-album. Je moet dan wel in je settings veranderen dat je de messenger wil gebruiken.

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Chakibo

En je bent ook van hetzelfde bouwjaar 1977

Bij mij worden er ronde geplaatst.

Waarom wordt er bij jou gekozen voor anatomisch en achter de spier is daar een reden voor?

En wanneer laat jij het doen?

Liefs Alissa

he alissa, ik heb geen idee daarom ga ik nog op consult bij een andere kliniek omdat ik wil weten of ze wel allemaal op 1 lijn zitten zelf wilde ik ronde vanwege je de kans heb op die druppelvormig dat het gaat schuiven.

15 april consult bij mediconsult in haarlem ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen, wel raar he we hebben dezelfde maten en toch is het verschillend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey alissa,

Ik ben 25 maart bij Dr. Visser geopereerd en kreeg 300 CC op de borstspier. Ik had een 75A, dus als jij nu een AA hebt en 320 CC zou kiezen denk ik dat je op dezelfde grootte zal uitkomen als mij. Ik heb momenteel een 80C van sportbh aan , maar alles moet nog wat zakken dus ik hoop dat ik gewoon een C-cup behoud.

Bij mij zijn de implantaten ook geplaatst via de borstplooi en dit was omdat mijn tepelhof te klein was.

En gelukkig kunnen ze voor je borstspier geplaatst worden, dat scheelt in stuk in pijn en herstel denk ik. Ik heb ze nu 14 dagen en ik heb niet echt pijn meer, wat als nadeel heeft dat ik soms te veel wil doen omdat je toch geen pijn voelt maar waarschijnlijk wordt die borstspier dan toch belast.

Wel jammer dat je pas in augustus geopereerd wordt, anders kon je deze zomer al pronken met je nieuwe boobies! En ze hebben voorspelt dat het 1 van de warmste zomers gaat worden. Het is niet altijd evident om die immense sportbh weg te verstoppen ,maar ik denk dat je wel subtielere modellen kunt kopen. Dat is dan misschien iets handiger voor in de zomer.

In ieder geval als je mijn foto's wilt zien mag je me altijd een berichtje sturen voor mijn wachtwoord.

Groetjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.