Ga naar inhoud

Te koop: Triumph Triaction wit 70-75 D / M


L-girl

Aanbevolen berichten

Mooie nette Triumph triaction te koop

70-75d / M

15,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, is 'ie te klein?

En waarom is hij 70-75, het is toch of 70 of 75 bij deze BH's? Ik heb er zelf een 75C. Maar twijfel af en toe of 'ie niet te klein is (ivm de rimpels onderin als ik 'm uittrek).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja veel te strak...pff

Er staat geen maat in, alleen een rood labeltje waar Triumph op staat, heb gemeten 73cm.. Dus zet er 70 en 75 bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ik snap het. Ik heb zelf het labeltje er ook heel snel uitgeknipt, dat prikte onwijs. Maar ik heb het doosje bewaard waar hij in zat, voor de maat. Als hij 73 meet dan is 'ie vast 75 van omvang. Ik heb een 75C maar die moet op het laatste haakje, zit ook erg strak. Ik ga mijn geld besteden aan een paar mooie beugel BH's en een goede shockabsorber voor het hardlopen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar een 75 D. Is dat de maat die je verkoopt of is het een 70 D? Want dan wordt hij te klein voor mij.

Anders heb ik wel interesse. Had per ongeluk een 80 D gehaald en die is te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.... die van mij is 61 cm in lengte! Nog wel maar 2 weken oud natuurlijk, en nog maar 1 keer (op de hand) gewassen. In uitgerekte toestand zal hij wel langer zijn, maar da's een beetje lastig meten. Maargoed, daar heb je dus niets aan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samster: hij is gemeten 73cm , niet uitgerekt, gewoon los..dus ik gok 75d

Stuur maar PB bij interesse.

Jeetje suus 61 cm, das wel heel krap haha, zouden ze gewoon kleiner uitvallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.