Ga naar inhoud

Reistijden


Juullicious

Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Ik heb voor mezelf de knoop doorgehakt, ik ga na mijn examens mijn borsten laten vergroten. Ik heb het geld bij elkaar gespaard. Nu is de grote, en niet onbelangrijke, vraag alleen nog: bij wie?
Ik twijfel tussen twee chirurgen op het moment, dr Nio en dr van Straten. van Straten is minder duur en is voor mij maar een half uurtje rijden, Rotterdam is voor mij een stuk verder weg en ik ben bang dat we in de file komen. Ik wil alleen liever bij dr Nio geopereerd worden omdat hij meer CC doet.
Hoe erg vonden jullie de rit naar huis na de operatie? Ik word normaal al autoziek trouwens, dat is ook niet geheel onbelangrijk. En de vorige keer dat ik geopereerd werd, werd ik heel ziek van de narcose….

groetjes,

Julia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 1,5 uur naar huis rijden. Rotondes, hobbels en scherpe bochten waren niet fijn maar de emmer op schoot heb ik gelukkig njet nodig gehad! Als ik jou was zou ik bij beide chirurgen een gesprek inplannen en je gevoel volgen. Ik ben gisteren in ieder geval door Frans geholpen en dik tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met file er 3u over gereden (terwijl ik op 10min vn thuis kon gaan) maar je moet inderdaad op je gevoel afgaan

Plan bij beide een gesprek en laat je gevoel spreken niet de reistijd

Oke was blij dat ik thuis was maar was niet onoverkomelijk (ik zat ook nog vol pijnstilling)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een enkele reis voor mij was ruim 2 uur en 3 kwartier. Ik heb er zelf niet echt last van gehad onderweg. Ik lag met mijn rugleuning wat achterover en had een kussentje en een deken mee. Had in de auto zelf geen last van misselijkheid of pijn. Had wel een drukkend gevoel natuurlijk, maar verder werkte de medicijnen nog goed. Pas in de avond werd ik niet lekker en kwam de pijn. Ik denk dat je voor de pc moet kiezen waar jij je het beste bij voelt. Het was het voor mij meer dan waard om zo'n "reis"te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.