Ga naar inhoud

Het grote plastisch chirurgen overzicht topic


Wonka

Aanbevolen berichten

Zal ik Schiettecatte maar doen dan?

Naam: David Schiettecatte
Locatie: kliniek Amstelveen
Voorkeur implantaat: Mentor

Voorkeur plaatsing: Op de spier of dual

Specialiteit: Borstoperaties, gelaatschirurgie, handoperaties en anti rimpel injecties

Bijzonderheden: Ik vond hem persoonlijk erg kort van stof tijdens het consult. Zal altijd een implantaat kiezen die binnen je borstbreedte past. Er zit dus echt een max aan cc aan vast. Voor meer info kan je op zijn site kijken http://www.schiettecatte.nl

Kosten: 2600 euro (volgens zijn site tussen de 2900 - 3300)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naam: Professor Blondeel
Locatie: Uz Gent
Voorkeur implantaat: Sebbin

Voorkeur plaatsing: voor de spier

Specialiteit: borstreconstructies voor mensen die hun borsten verloren zijn doorj kanker, borstvergroting, gelaatsreconstructie ( gaf de doorslag om daar te gaan want dan wist ik dat hij fijn werk kon leveren.)

Bijzonderheden: heeft samen met zijn vrouw een privekliniek in Ninova maar je kan ook gewoon in het ziekenhuis in Gent geopereerd worden. Heeft een boek geschreven:Mijn borst

Kosten:zowel in zijn prive ziekenhuis als in het UZ in Gent is het 5000 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

oh ik zal mijn chirurg er ook bij zetten!!

Naam: Willem Roosenburg
Locatie: Kliniek Amstelveen
Voorkeur implantaat: Mentor

Voorkeur plaatsing: Kijkt naar de borst, ook met inbrengen hij doet zowel via de borstplooi als via de oksel.

Specialiteit: Esthetische chirurgie en hand chirurgie

Bijzonderheden: Hij is tegen grote borsten, hij is van de natuurlijke borsten en opereert ook niet als jij meer wilt dan hij aanbeveelt!

Kosten 2600 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem ik Demeyere voor mijn rekening

Naam:Demeyere

Locatie:Gent

Voorkeur implantaat:Mentor

Voorkeur plaatsing:Voor de spier

Specialiteit: natuurlijke borsten

Bijzonderheden:prettige man die alle tijd voor je neemt.

Kijkt wat er past.Is wel behoudend in aantal cc.

Tijdens operatie meet hij de borstholte of er iets meer in kan.

Ook mag je partner tijdens operatie komen kijken en word je in zithouding geplaatst om resultaat met testprothes met je partner te overleggen.

privé kliniek in Gent en 1X per maand spreekuur in Naarden

Geen narcose maar slaapverdoving.

Garantie op kapselvorming.

Kosten 3000e incl. Bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik dacht ik zet deze 2 er even bij, heb met beiden consult gehad en natuurlijk is dit mijn indruk en lijkt het me handig dat het dan aangevuld kan worden of veranderd door mensen die ook bij hun zijn geweest. :)

Naam: Dr Kristoff Verdonck
Locatie: Wellnesskliniek, Genk & Belgiumbreastclinic, Brussel
Voorkeur implantaat: Monobloc Softone, rond meestal met high of extra high profile

Voorkeur plaatsing: Achter de spier

Specialiteit: Borstvergrotingen

Bijzonderheden: Een erg sympathieke man die goed naar je wensen luistert, duidelijk informeert en goede nazorg biedt (direct telefonisch contact als je zorgen hebt etc.). Gaat eerder voor natuurlijk ogend, maar als je het aangeeft wilt hij ook wel een maatje meer plaatsen. Stelt je op gemak en kan duidelijk vertellen wat je wel en niet kunt verwachten. Lid van orde der geneesheren (België) en staat in het BIG register (Nederland).

Kosten:

200-500cc monobloc softone - 2595

• meer dan 500cc monobloc softone - vanaf 4200

• watergevulde protesen (saline) - 3400

• monobloc hydrogel - 3950

In de belgiumbreastclinic vanaf €2695

geen idee of ze bij de belgiumbreastclinic ook vooral met monobloc implantaten werken of met andere implantaten, daar ben ik niet geweest dusja..

Naam: Dr Luc Damen

Locatie: Wellnesskliniek, Genk
Voorkeur implantaat: Monobloc Softone, rond meestal met high of extra high profile

Voorkeur plaatsing: Achter de spier

Specialiteit: Borstvergrotingen

Bijzonderheden: Kan redelijk stug en onduidelijk overkomen, maar is verder wel vriendelijk.. handig om vragen bij de hand te hebben want er word niet alles behandeld informatief gezien, waardoor het een beetje gehaast lijkt / is en achteraf je vragen misschien niet beantwoord zijn. Gaat vooral voor natuurlijk ogende borsten. En ik vond als Nederlander het ook wel handig om te zeggen dat ik af en toe wat moeite had met hem te verstaan ivm zijn accent, wat niet zo handig was natuurlijk.

Kosten:

• 200-500cc monobloc softone - 2595

• meer dan 500cc monobloc softone - vanaf 4200

• watergevulde protesen (saline) - 3400

• monobloc hydrogel - 3950

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naam: Frans Staten

Locatie: Groesbeek Kliniek Heyendael

Voorkeur implantaat: Mentor

Voorkeur plaatsing: Dual plane

Specialiteit: Borstvergroting en andere cosmetische ingrepen

Bijzonderheden: Maakt mooie natuurlijke borsten en was te zien bij wist je dat met de kliniek

Kosten: 3395,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naam: Dr. Jacques van der Meulen

Locatie: Velthuis kliniek Rotterdam
Voorkeur implantaat: Natrelle
Voorkeur plaatsing: Weet ik niet, bij mij dual plane
Specialiteit: Cosmetische correcties borsten en aangezicht
Bijzonderheden: Heel eerlijk, legt mogelijke nadelen en complicaties goed uit, neemt de tijd voor je en geeft eerlijk zijn mening tijdens de passessie / Is nauw betrokken bij het opleiden van plastisch chirurgen / Was te zien in het programma 'een nieuw begin' van RTL4.

Kosten: 4600,- voor anatomisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.